دکوراسیون اداری مناسب اتاق مدیریت

802  تعداد بازدید  |  سه شنبه 15 شهریور ماه 1401

دکوراسیون اداری مناسب اتاق مدیریت


در هر سازمان و هر شرکتی با هر نوع فعالیت، یکی از مهم ترین فضاها اتاق مدیریت است. اتاق مدیریت به لحاظ جایگاهی که در مجموعه دارد از اهمیت بسیاری برخوردار است و به تبع دکوراسیونی که در آن استفاده می‌شود هم بسیار مهم است. محیطی که قرار است به عنوان اتاق مدیریت در نظر گرفته شود باید به دور از سر و صدا و هر گونه مزاحمتی باشد.

المان های بسیاری برای طراحی مناسب اتاق مدیریت وجود دارد. از سیرکولاسیون فضا گرفته تا اکسسوری های استفاده شده در اتاق، همگی مهم هستند. این فضا باید در قسمتی از ساختمان قرار گیرد که دسترسی به آن دور نباشد و در عین حال حریم خصوصی آن نیز حفظ شود.

 

 پارتیشن اداری

 

 

اگر بنا به شرایط اتاق به صورت پارتیشن بندی اجرا می شود، بهتر است از پارتیشن اداری شیشه ای از نوع هوشمند استفاده کنید. این نوع پارتیشن اداری به صورتی طراحی و ساخته می شود که در مواقع لزوم قابلیت مات شدن داشته باشد . پارتیشن اداری شیشه ای همچنین عایق خوب صدا هستند و حریم خصوصی فضا را به خوبی حفظ می نمایند.

نورپردازی این اتاق می تواند با سایر فضاها متفاوت باشد و از منابع نوری منحصر بفردی در این فضا استفاده نمود. بهتر است با استفاده از پنجره های بزرگ از نور طبیعی بیشتری بهره گرفت. اما اگر امکان استفاده از پنجره وجود نداشته باشد، با استفاده از لوسترها شیک و آباژورهای پایه دار می توان نور لازم را در فضا تامین نمود.

 

 

پارتیشن اداری

 

 

همچنین مبلمان موجود در فضا از اهمیت بسیاری برخوردار است. علاوه بر شکل ظاهری کیفیت آن نیز مهم است. میز و صندلی مدیریت باید دارای استانداردهای لازم باشد و از نظر ظاهری با سایر میز و صندلی های سازمان متفاوت باشد. به طور معمول مبلمان مدیریتی از نظر ابعاد کمی بزرگتر و متریال آن نیز کمی خاص تر است. در این اتاق باید یک میز کنفرانس کوچک برای جلسات مهم و ضروری و پذیرایی از مهمانان خاص قرار داد.

 

 

رنگ اتاق نیز از جمله آیتم هایی است که تاثیر به سزایی در طرح کلی اتاق دارد. استفاده از رنگ های روشن و خنثی موجب ایجاد آرامش در محیط می شود و برای این اتاق مناسب است. بهتر است فضای اتاق را با رنگ های غلیظ و گرم شلوغ نکنید.

به اکسسوری ها و لوازم دکوری توجه کنید. برای تعدیل فضا و جلوگیری از خسته کننده شدن دکوراسیون حتما از لوازم تزئینی مانند تابلو، مجسمه و... استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

طراحی دفتر کار به سبک کلاسیک

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

پارتیشن اداری شیشه ای بر روی میز

طراحی فضای کار اشتراکی

پارتیشن اداری ترکیبی

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402