طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

689  تعداد بازدید  |  سه شنبه 28 تیر ماه 1401

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

امروزه طراحی داخلی محیط کار تغییر بسیاری کرده است و توجه ویژه ای به دکوراسیون داخلی فضای اداری می شود. از آنجایی که افراد ساعات طولانی در روز را در محیط کار خود می گذرانند، رعایت اصول استاندارد و اصول زیبایی شناسی در طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر کار بسیار مهم است. با ایجاد فضایی دلنشین و اصولی، بازدهی افراد نیز بالاتر می رود و کارها با رئال بهتری انجام خواهند شد. همچنین یک طراحی خوب ، تاثیر به سزایی بر دریافت مراجعه کنندگان از فضای شما و نظر اولیه آنها نسبت به شما و کارتان دارد.

 

 

تقسیم بندی مناسب فضا

برای استفاده هر چه بهینه تر از فضای کلی باید یک تقسیم بندی مناسب برای هر فضا داشته باشید. می توانید تقسیم بندی ها را با استفاده از اتاقک های کوچک و یا پارتیشن اداری مدرن انجام دهید. استفاده از انواع پارتیشن اداری در محیط کار گزینه مناسب و به صرفه برای تقسیم بندی فضاست. انواع پارتیشن اداری مناسب طراحی فضای کاری به سبک مدرن و مینیمال هستند. بهترین نوع از پارتیشن اداری مدرن برای این سبک از طراحی پارتیشن های frame less هستند.

 

 

 

رنگ بندی مناسب

رنگ مناسب در دکوراسیون داخلی فضای کار، تاثیر مستقیم بر حال و هوای دفتر کار شما دارد و کارکنان نیز با روحیه بهتری در محیط فعالیت می کنند. مهم ترین چیز در انتخاب رنگ برای محیط کار هارمونی و هماهنگی رنگهاست. رنگ هایی را انتخاب کنیدکه در تناسب با حوزه فعالیت شما هستند. برای مثال اگر کار شما در حوزه استارت آپی است و یا با حوزه فناوری سر و کار دارید سراغ رنگ های گرم و زنده مانند زرد، نارنجی، قرمز و... بروید و این رنگ را در کنار رنگ های خنثی به تعادل برسانید. و اگر محیط کار شما کمی رسمی مانند یک سازمان دولتی است از رنگ ها ساده و خنثی مانند سفید، خاکستری و کرم استفاده نمایید.

 

 

 

مبلمان مناسب

مبلمان در دفتر کار از صندلی کارکنان گرفته تا مبل های فضای انتظار و میزهای مدیرتی یا کنفرانس همگی باید دارای استانداردهای لازم باشند. چرا که افراد در طول روز بیشترین استفاده را از مبلمان دارند. بنابراین راحتی و ارگونومی بسیار مهم است.

 

 

  

نورپردازی

نورپردازی یک فضای اداری بسیار حائز اهمیت است. بهترنی مدل نورپردازی در محیط کار تلفیقی از نور طبیعی و نور مصنوعی است. مطمئن شوید به اندازه کافی برای هر کارمند و هر فضا نور در نظر گرفته اید. از نورهایی استفاده کنید که رنگ آن نه زیاد سفید و نه زیاد زرد باشد. تناسب این رنگ ها در نورپردازی و حفظ هماهنگی آنها به طبیعی تر شدن نورها کمک می کند.

 

 

 

 

طراحی مدرن

برای هرچه بیشتر مدرن جلوه نمودن دکوراسیون فضای کار، تمام عناصر موجود در فضا را ساده و مینیمال انتخاب کنید. برای این کار به سراغ پارتیشن اداری تمام شیشه ای بدون قاب بروید تا فضای کمتری را اشغال نمایند. همچنین از نورهای خطی و ساده و یا لوسترهای مینیمال استفاده نمایید. برای مبلمان نیز از طرح هایی استفاده کنید که شکل ظاهری خاص و در عین حال ساده دارند. رنگ هایی را انتخاب کنبد که خنثی هستند و با همه المان های موجود در هماهنگی و تناسب باشند. بدین صورت در نهایت یک دکوراسیون ساده و مدرن خواهید داشت.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

بایدها و نبایدهای طراحی داخلی دفاتر کاری

طراحی دفتر کار به سبک کلاسیک

طراحی دکوراسیون اداری به سبک روستیک

7 راه آسان برای پارتیشن بندی یک اتاق بدون ساختن دیوار

کاربرد پارتیشن اداری در دکوراسیون مینیمال

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402