3 روش نوآورانه در طراحی پارتیشن اداری شیشه ای

755  تعداد بازدید  |  سه شنبه 15 شهریور ماه 1401

از میان انواع متعدد پارتیشن اداری برای ایجاد فضایی مدرن در محیط کار ، بهترین انتخاب پارتیشن اداری از متریال شیشه ای است در این مقاله به بررسی سه روش نوآورانه در طراحی پارتیشن اداری مدرن می پردازیم

3رویکرد نوآورانه در طراحی پارتیشن اداری شیشه ای

 

استفاده از پارتیشن اداری روشی موثر برای تبدیل دفتر از محیطی پر سر و صدا به مکانی آرام و الهام بخش برای کار است. پارتیشن ها چیزی بیش از یک تقسیم کننده اتاق هستند. آنها می توانند یک محیط خلاقانه و جذاب برای افزایش بهره وری در  کارکنان ایجاد کنند

فضاهای تجاری از نظر عملکردی و زیبایی شناسی روز به روز پیچیده تر می شوند. امروزه، طرح‌های اداری باید فرهنگ‌های انسان‌محور ، شیوه‌های پایدار و جمعیت رو به رشدی از کارمندان دورکار را در نظر بگیرند.

 

روند تکامل پارتیشن اداری مدرن

 

پارتیشن اداری شیشه ای نقش بسیار پررنگی در روند رو به رشد طراحی پارتیشن مدرن دارد. این پارتیشن‌ اداری بین نیاز به فضای شخصی و ارتباط اجتماعی موثر تعادل برقرار میکند، علاوه بر این نیازهای انسان محور یک دفتر مدرن را به روش‌های خلاقانه برآورده می سازد.

 

در اینجا این سوال مطرح میشود که چگونه می توانید طرح های پارتیشن اداری شیشه ای را با امکانات جذاب ایجاد کنید تا در بین بقیه طراحان برجسته شوید؟

 

بیایید به سه رویکرد موفق و نوآورانه در طراحی پارتیشن اداری مدرن نگاه کنیم.

 

1. مکعب های نیمه باز

 

طراحان آزمایشگاه تحقیقاتی IKEA در سال 2019 یک جایگزین خلاقانه برای دفاتر باز طراحی کردند: «مکعب‌های» نیمه باز که اتاق‌های جلسه و فضاهای کاری را از هم جدا می‌کردند و در عین حال امضای IKEA که فضاهایی روشن و مینیمال است نیز حفظ کرده اند

 پارتیشن اداری

 

این روزها، کارفرمایان در مشاغل مختلف از دفاتر منزوی و اتاق های بسته دوری می کنند. آنها به دنبال فضاهای روشن و باز هستند که محیط کاری انعطاف پذیرتری ارائه میکند. استفاده آزمایشگاه تحقیقاتی از دیوارهای شیشه ای به شکل مکعب، روشی نوآورانه برای رفع این نیاز به نمایش میگذارد.

 

 پارتیشن اداری

 

2.پارتیشن اداری دو رنگ

 

جابه جایی چیدمان تنها راه برای تغییر پارتیشن اداری نیست. آژانس تبلیغاتی Canvas دارای پارتیشن اداری دو رنگ است که با مشاهده از زوایای مختلف رنگ ها تغییر می کنند. پوشش استفاده شده بر روی مواد شیشه ای رنگ نور را در هنگام عبور از شیشه تغییر می دهد.

 

 

شیشه های رنگارنگ برای نشان دادن فضاهای جمعی - اتاق های هیئت مدیره، اتاق های جلسات و مکان های تجمع غیررسمی تر استفاده می شود. در همین حال، ایستگاه های کاری کارکنان در گوشه های ساختمان قرار داده شده است تا کارکنان به خوبی نور طبیعی که از شیشه های رنگی عبور می کند دریافت کنند

 

3.طرح های تایپوگرافی

 

کلماتی که منعکس کننده سبک، ارزش ها یا نام تجاری یک شرکت هستند، می توانند پارتیشن اداری و دیوارهای شیشه ای را کاملا متحول کنند.

 

 

تایپوگرافی می تواند تفاوت بزرگی در یک طراحی ساده ایجاد کند. یا می تواند اهداف کاربردی تری داشته باشد و اتاق های جلسه را از سایر فضاهای کاری متمایز کند. چه از تایپ روی شیشه های شفاف استفاده کنید و چه روی دیوارهای رنگ شده، تایپوگرافی گزینه های بی شماری برای ایجاد خلاقیت در طراحی به شما ارائه میکند. گزینه های شما بی پایان هستند.

 

مدرن سازی طرح های اداری 

 

امروزه بیشتر صاحبان کسب و کار فضاهایی را ترجیح می دهند که پویا، جادار و راحت هستند. پارتیشن اداری با ماهیت متحرک و چند کاره این نیاز را برآورده می کند.

 

طرح‌های پارتیشن اداری ترتیبات ایستگاه‌های کاری را انعطاف‌پذیرتر کرده و فضاهای باز برای همکاری بیشتر کارکنان فراهم میکند و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا هوشمندتر کار کنند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

انواع شیشه در پارتیشن اداری

پارتیشن اداری هوشمند

مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم دار و بدون فریم

پارتیشن اداری آکوستیک

پارتیشن اداری شیشه ای بر روی میز

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402