انواع شیشه در پارتیشن اداری

1077  تعداد بازدید  |  شنبه 18 تیر ماه 1401

انواع شیشه در پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری انواع مختلفی دارند که یکی از رایج ترین این مدل ها پارتیشن اداری مدرن از متریال تمام شیشه ای و یا ترکیب ام دی اف و آلومینیوم با شیشه است. شیشه‌ های مورد استفاده در پارتیشن ‌ها را به ‌صورت تک‌ جداره و دوجداره، شیشه‌ های رنگی، مات، لمینت و معمولی با طراحی ‌های متن و لوگو می ‌سازند. وجود تنوع در شیشه های آن سبب می شود گزینه های زیادی چه از نظر کارکرد و چه از لحاظ ظاهری در اختیار داشته باشیم.

 

 

 

 

پارتیشن اداری با شیشه تک‌ جداره

شیشه ‌های تک‌ جداره که در ساخت پارتیشن اداری مدرن مورد استفاده قرار می ‌گیرند در اندازه‌ ها و ضخامت ‌های متفاوت ساخته می‌شوند. این نوع شیشه ها عموما هزینه کمتری دارند و میزان آکوستیک کردن فضا در این شیشه ها نسبت به شیشه های دو جداره کمتر است. با نوع تک‌ جداره میزان اشتراک دید و نور به حداکثر میزان خود می ‌رسد. اگر فضایی دارید که نیاز خاصی به عایق بودن نسبت به صدا ندارد و فقط قصد جداسازی فضا را دارید و بودجه شما محدود است این نوع شیشه برای پارتیشن اداری محیط  شما مناسب تر است.

 

 

 

 

 

پارتیشن با شیشه دوجداره

شیشه ‌های دوجداره از نظر دید و نور عملکردی مشابه تک‌ جداره دارند، اما عایق صوتی بسیار بهتری نسبت‌ به نوع تک جداره ارائه می‌ کنند. بهترین گزینه برای محیط ‌های شلوغ و پرصدا هستند که نیاز به کاهش آلودگی صوتی و حفظ آرامش را دارند. این نوع از پارتیشن اداری مدرن را میتوان هم در پارتیشن دوجداره تمام شیشه فریم دار و هم فریم لس به کار برد. همچنین از نظر هزینه، قیمت بالاتری نسبت به شیشه های تک جداره دارند. از نظر مقاومت نیز ، مقاومت بالاتری نسبت به سایر شیشه های به کار رفته در انواع پارتیشن اداری دارند.

 

 

 

 

 

پارتیشن اداری مدرن با شیشه ‌های رنگی

 شیشه های رنگی نوعی از شیشه هستند که با اضافه کردن و ترکیب مواد شیمیایی مختلف به ساختار آن سبب به وجود آمدن رنگ ‌های متنوع و زیبا در آن می‌ شوند.شیشه های رنگی عموما در فضاهایی استفاده می شوند که نیازمند ایجاد تنوع و فضاسازی توسط رنگ هستند. برای فضا هایی با فشار کاری زیاد استفاده از شیشه های رنگی و بکارگیری آن در پارتیشن اداری ، میتواند روحیه ای مضاعف برای کارمندان به وجود آورد. چرا که به فضا تنوع و گرما می بخشد.

 

 

 

 

 

 

پارتیشن اداری با شیشه سند بلاست

شیشه های سند بلاست نوعی از شیشه هستند که با تکنولوژی نوین ساخته شده و برای سند بلاست کردن شیشه‌ها، از ماسه‌ای خاص استفاده می‌شود. آن‌ را با فشار بر روی شیشه‌ها می‌پاشند. برای این کار از کمپرسورهای هوای مخصوص استفاده می‌کنند. شیشه سندبلاست هم می تواند حریم خصوصی بیشتری به فضا ببخشد و هم به راحتی می توان روی آن طرح و نقوش خاص ایجاد نمود.

 

 

 

 

پارتیشن اداری مدرن با شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت شیشه های نشکن هستند که در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارند. این نوع از شیشه ها مناسب فضاهایی هستند که رفت و آمد در آن ها بالاست و احتمال وارد شدن ضربه به شیشه ها وجود دارد. شیشه های سکوریت قیمت بالایی دارند و نسبت به شیشه های تک جداره هزینه بیشتری را در بر خواهند داشت.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

نحوه یافتن بهترین پارتیشن اداری برای فضاهای مختلف

تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت در پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن اداری شیشه ای رنگی

تطبیق پارتیشن اداری شیشه ای با سبک های متفاوت دکوراسیون

پارتیشن اداری شیشه ای به سبک صنعتی


پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402