مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم دار و بدون فریم

1869  تعداد بازدید  |  یکشنبه 22 خرداد ماه 1401

پارتیشن های اداری بدون فریم در مقابل پارتیشن اداری فریم دار

امروزه انواع مختلفی از سیستم های پارتیشن بندی اداری موجود است. آنها در طرح ها، مواد و حتی رنگ های مختلف وجود دارند. نوع پارتیشن هایی که انتخاب می کنید به نیازهای دفتر شما بستگی دارد.

 

اکثر دفاتر مدرن به دلیل زیبایی شناسی، پارتیشن های بدون فریم را ترجیح می دهند. با این حال، بسیاری از ویژگی های مهم دیگر وجود دارد که باید هنگام انتخاب پارتیشن برای دفتر خود در نظر بگیرید.

 

پارتیشن های شیشه ای فریم دار و بدون فریم برای دفتر

 

با تعیین نیازهای طراحی دفتر خود شروع کنید. سپس این عوامل را در نظر بگیرید:

 

دوام

کنترل سروصدا

زیبایی شناسی

حفظ گرما

هزینه

 

پارتیشن های شیشه ای فریم لس (تک جداره)

یکی از رایج ترین گزینه ها برای پارتیشن استفاده از پارتیشن های تک جداره است. بهترین گزینه شیشه 12 میلی متری است.

این پارتیشن ها یک طراحی اداری معاصر خلق می کنند که به هر فضای اداری روح تازه ای می بخشد.

پارتیشن‌ اداری فریم لس انعطاف‌پذیری بالایی دارد به این ترتیب میتوانید دکوراسیون دفتر را هر زمانکه بخواهید تغییر دهید. شما می توانید بین شیشه های رنگی و مات یکی را انتخاب کنید.

 

این پارتیشن ها برای استفاده به عنوان جداکننده در اماکن مسکونی و تجاری ایده آل هستند

 

 

پارتیشن های شیشه ای فریم لس (دو جداره)

یکی دیگر از جایگزین های محبوب استفاده از پارتیشن های دو جداره است. شیشه های دوجداره علاوه بر مزیت زیبایی شناسی و عبور نور، ویژگی های برتر بیشتری نیز دارد.

 

به عنوان مثال، شیشه های دو جداره به حفظ گرما به ویژه در ماه های سرد و دور نگه داشتن گرما در ماه های گرم کمک میکنند.

 

فواید پارتیشن اداری فریم لس

 

1. دوام

 موادی که برای ساخت پارتیشن‌ شیشه‌ای فریم لس استفاده می‌شود، مقاوم در برابر آب و هوا و همچنین غیر خورنده است. پارتیشن‌های فریم دار دارای قاب‌های فولادی هستند که وقتی سال‌ها آب به ان ها وارد شود می‌توانند خورده شوند. خلاص شدن از شر این خوردگی ممکن است یک امر پرهزینه باشد که در کار کارمندان اختلال ایجاد می‌کند.

2.راحتی در نصب لوگو

طراحی لوگو شرکت ها با گذشت زمان تغییر می کنند. این لوگوی اصلاح شده باید روی پارتیشن شیشه ای دفاتر خاص نصب شود. یک پارتیشن اداری فریم لس، سطح بزرگ تری را برای نصب ارائه می دهد و فضای کافی برای عنوان دفتر باقی می گذارد. حتی می توانید آثار هنری چشم نوازی را به آن اضافه کنید.

 

3. زیبایی و جذابیت

پارتیشن اداری فریم لس نسبت به پارتیشن‌ های فریم دار جذابیت بصری بیشتری دارند. قاب فولادی یک انتخاب عالی برای فریم پارتیشن  است، اما از لحاظ زیبایی شناسی، جذابیت را کاهش می دهد. پارتیشن بدون قاب ظاهری ساده و زیبا به دفتر شما می بخشد.

 

4.نور طبیعی بیشتر

 نور طبیعی برای بینایی مفید است. قرار گرفتن در معرض نور لامپ ها برای یک روز کامل می تواند در درازمدت منجر به ضعف بینایی شود. با نصب پارتیشن اداری مدرن از نوع فریم لس، می توانید با بی نیازی از لامپ در طول روز، مقدار قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی کنید. این مقدار ذخیره شده را می توان به بخش های دیگر، مانند بازاریابی، هدایت کرد، که منجر به جذب مشتریان بیشتری به کسب و کار می شود. پارتیشن اداری فریم لس،نسبت به پارتیشن فریم دار نور بیشتری جذب محیط میکند.به این ترتیب در دفتر هیچ نقطه ای وجود ندارد که نور طبیعی در آن مسدود شود. این می تواند برای فردی که دوست دارد گیاهان را در گوشه های مختلف دفتر خود نگه دارد بسیار مهم باشد. گیاهان همیشه قادر به دریافت حداکثر نور خواهند بود

5. امنیت

برخلاف تصور رایج، پارتیشن اداری بدون فریم بسیار امن است. آنها شیشه های ضخیمی هستند که به راحتی شکسته نمی شوند. بسیاری از شرکت‌ها از پارتیشن شیشه‌ای ضخیم برای اتاق سرور اختصاصی خود استفاده می‌کنند.

 

 

پارتیشن های شیشه ای فریم لس (دو جداره)

یکی دیگر از جایگزین های محبوب استفاده از پارتیشن های دو جداره است. شیشه های دوجداره علاوه بر مزیت زیبایی شناسی و عبور نور، ویژگی های برتر بیشتری نیز دارد.

 

به عنوان مثال، شیشه های دو جداره به حفظ گرما به ویژه در ماه های سرد و دور نگه داشتن گرما در ماه های گرم کمک میکنند.

 

پارتیشن شیشه ای فریم دار(تک جداره)

پارتیشن های اداری فریم دار سال هاست که بر بازار تسلط دارند. آنها مقرون به صرفه و آسان برای نصب هستند همچنین می توان آنها را سفارشی کرد این نوع پارتیشن اداری مدرن انتخابی عالی برای تقسیم هر فضای اداری به شمار می رود

 

 

 

پارتیشن شیشه ای فریم دار (دو جداره)

درست مانند شیشه های دو جداره بدون فریم، پارتیشن های دو جداره فریم دار دارای ویژگی های زیادی هستند. آنها بسیار بادوام اند و خواص حفظ حرارت بالایی دارند.

 

با این حال، آنها حجیم تر و گران تر از شیشه های تک جداره هستند. اما، به دلیل خاصیت عایق صدا انتخابی عالی اند.

 

 در نتیجه، در حالی که پارتیشن شیشه‌ای فریم دار نسبت به پارتیشن‌ اداری استاندارد بهتر و از نظر زیبایی‌شناسی جذاب‌تر است اما پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم از هر دوی آنها پیشی می‌گیرد. برجسته ترین مزیت این نوع پارتیشن ،تضمین امنیت بیشتر برای اطلاعات و محصولات ذخیره شده در مناطق خاص دفتر می باشد.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

انواع شیشه در پارتیشن اداری

پارتیشن اداری شیشه ای رنگی

پارتیشن اداری آکوستیک

چرا بهتر است شیشه سندبلاست شده را برای پارتیشن اداری خود انتخاب کنید؟

پارتیشن اداری مدرن در محیط کار

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402