معرفی 4 روش نصب پارتیشن اداری برای محافظت از کارکنان در برابر COVID19

592  تعداد بازدید  |  شنبه 25 تیر ماه 1401

با افزایش مجدد آمار کووید 19 نصب پارتیشن اداری به نحوی که بتواند از گسترش بیماری جلوگیری کندو ایمنی کارکنان تضمین شود باید اولویت اول شما باشد در این مقاله به بررسی چگونگی نصب پارتیشن برای حفظ نهایت ایمنی میپردازیم

معرفی 4 روش نصب پارتیشن اداری برای محافظت از کارکنان در برابر COVID-19

 

با توجه به اینکه آمار ابتلا به کووید19 مجددا افزایش داشته است، به نظر می‌رسد که باید با آن زندگی کنیم، برای اطمینان از ایمنی کارمندان و مشتریانی که از محل‌های اداری بازدید می‌کنند، میتوانید از روش های نصب پارتیشن اداری که در ادامه بررسی میکنیم استفاده کنید

 

1.پارتیشن اداری آلمینیومی

 

 

پارتیشن ساخته شده از متریال آلومینیوم بادوام، سبک وزن و راهی عالی برای ترویج فاصله گذاری فیزیکی و جداسازی فضاهای مختلف هستند. این دیوارهای مستقل به راحتی با اسپری و پاک کننده ضد عفونی می شوند. اگر نگران نحوه مدیریت صف های مشتریان در فروشگاه یا دفتر خود بوده اید، این پارتیشن اداری مدرن مشکلات شما را حل می کنند.

 

این جداکننده ها در قاب های آنودایز شده یا با پوشش پودری موجود است، طرح بندی این دیوار های جداکننده را می توان در صورت نیاز پیکربندی کرد. به دلیل انعطاف پذیری، می توانید این دیوار های جدا کننده را حذف یا اضافه کنید تا در صورت نیاز یک اتاق ایجاد کنید.

 

2.پارتیشن اداری ملامینه

 

 

 

این متریال ساخت پارتیشن بسیار مقرون به صرفه است و در عین حال کارمندان شما را از مناطق شلوغ ایمن نگه می دارد. این جداکننده ها محافظت بیشتری از ویروس را فراهم می کنند. علاوه بر این، آنها را می توان در طرح های مختلف پیکربندی کرد سطح صاف این جداکننده ها تمیز کردن آنها را بسیار آسان می کند.

 

این پارتیشن اداری برای کارکنان خدمات مشتریان در بخش‌های پذیرش یا لاین های صندوق فروشگاه ها، عالی هستند. این جدا کننده که در رنگ‌های مختلف موجود هستند، می‌توانند به حفظ فاصله اجتماعی در محیط‌های با حجم بالا مانند مراکز خرید کمک کنند. آنها سریع نصب می شوند حمل و نقل آن ها آسان است.

 

3. پارتیشن میز

 

 

پارتیشن اداری میز برای محافظت از کارکنان شما در برابر قطرات هوا و میکروب ها بسیار قوی و کارآمد است. آن ها در زمان‌ کنونی کووید و فراتر از آن برای هر فضای اداری قابل نصب بوده و در سه جنس مختلف - شیشه، اکریلیک و پانل آکوستیک پلی‌استر در دسترس است  ، برای همه انواع میز مناسب بوده و دید بهینه را برای حفظ تماس بصری فراهم می کند.

 

این صفحه نمایش های شفاف نصب شده روی میز را می توان بر اساس نیاز شما و متناسب با میزهای اداری سفارشی کرد. آنها به راحتی تمیز می شوند. این پارتیشن میز برای اطمینان از مانع فیزیکی بین همکاران و محافظت در برابر قطرات و میکروب‌ها ضروری است.

 

4.دیوارهای اتاقک پارتیشن را بلندتر کنید

 

 

 

 

اگر از قبل در فضای خود اطاقک هایی دارید که به اندازه کافی بلند نیستند، به شما توصیه می کنیم ارتفاع آنها را بالا ببرید. به این ترتیب به جای نصب پارتیشن اداری جدید و ایجاد اتاقک، فقط باید اطاقک های موجود را تعمیر کنید تا محافظت بیشتری از ویروس ایجاد کنید.

 

این راه حل ها برای مقابله با COVID-19 محافظت نسبتا کاملی ارائه میدهند که فضاهای کاری شما برای کاهش انتشار ویروس ها و ایمنی بیشتر در همه زمان ها به آن نیاز دارد. علاوه بر این، این طرح ها نیازی به تعمیر و نگهداری عمده ندارند! با نصب انواع پارتیشن اداری مدرن که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم میتوانید ایمنی بیشتری در محل کار فراهم کرده عفونت ها را کاهش داده و از گسترش بیشتر کووید 19 جلوگیری کنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

نحوه یافتن بهترین پارتیشن اداری برای فضاهای مختلف

آیا طراحی دفتر شما میتواند تأثیر مثبتی بر کارمندانتان داشته باشد؟

ترند های دیزاین دفاتر با پارتیشن اداری مدرن در سال 2022

پارتیشن اداری هوشمند

بایدها و نبایدهای طراحی داخلی دفاتر کاری

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402