آیا طراحی دفتر شما میتواند تأثیر مثبتی بر کارمندانتان داشته باشد؟

912  تعداد بازدید  |  پنجشنبه 23 تیر ماه 1401

تحقیقات نشان داده اند طراحی دفاتر به شیوه کارمند محور میتواند تاثیر مثبتی بر بهره وری کارمندان داشته باشد با نصب پارتیشن اداری میتوانید در عین داشتن فضای باز و پویا محیط هایی بسته برای فعالیت افرادی که نیاز به تمرکز دارند فراهم کنید در این مقاله به بررسی جنبه های مختلف ایاد یک دفتر کاری مولد میپردازیم

آیا طراحی دفتر شما میتواند تأثیر مثبتی بر کارمندانتان داشته باشد؟

 

داشتن محیط کاری که پرورش دهنده و ایجاد کننده انگیزه باشد، ضروری است. کارکنان شاد، کارکنان مولد هستند و این واقعیت باید در سراسر جهان درک شود. در حالی که افزایش حقوق و قدردانی از کارکنان مهم هستند، همچنین لازم است به چیدمان و طراحی دفتر خود نیز توجه کنید. بر اساس تحقیقات انجام شده، شرکت هایی که به طراحی اداری خود اهمیت بیشتری میدهند ، 12 درصد افزایش بهره وری را تجربه می کنند.

 

هر کارفرما باید طراحی دفتر خود را بررسی کند تا بفهمد که آیا چیدمان دفتر کارآمدی دارد و محیط کاری سالم و سازنده ای را ایجاد میکند می کند یا خیر. از طریق این مقاله قصد داریم در مورد عناصر مختلفی که یک محیط اداری بهتر را تشکیل می دهند صحبت کنیم.

 

جنبه های مختلفی که به ایجاد یک دفتر مولد کمک می کند چیست؟

 

ما از چیدمان‌های منقبض و خفه‌کننده‌ی ادارات خارج شده‌ایم و به ایجاد محیط‌های کاری کمک کرده‌ایم که به طرق مختلف الهام‌بخش و انگیزه‌بخش مردم باشد. جنبه های زیر به شما کمک می کند تا در طول سال کارمندانی شاد و سخت کوش داشته باشید.

 

یک محیط کاری بیوفیلیک

 

ثابت شده است که وجود عناصر طبیعت در اطراف دفتر به شکل گیاهان، نمای طبیعی و پانل های چوبی باعث کاهش استرس و ایجاد یک محیط کاری آرام برای کارکنان می شود. این نه تنها به ایجاد یک طرح زیبا منر میشود، بلکه انتقال پاتوژن های موجود در هوا را کاهش می دهد و به گردش هوای پاک کمک می کند.

 

چیدمان های بیوفیلیک برای دفاتر با پلان باز عالی هستند. پانل های چوبی و پارتیشن اداری چوبی امکان طرح بندی با ارتفاع های مختلف کف و سقف را فراهم می کند.

 

یک دفتر روشن

ورود نور طبیعی به دفتر کار شما تاثیر مثبتی بر سلامت روحی و جسمی کارکنان دارد. این اجازه می دهد تا دفتر شما بزرگتر به نظر برسد و همچنین بهره وری بیشتری را تحریک می کند. نور خورشید منبع اصلی ویتامین D است. استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای اجازه ورود نور بیشتری به دفتر شما را می دهد.

به این ترتیب بدون روشن کردن چراغ های بیش از حد و پرداخت قبض های سرسام آور تنها با نصب این پارتیشن اداری به راحتی از نور طبیعی روز استفاده خواهید کرد

 

 

 

فضاهای متفاوت

داشتن یک چیدمان اداری هیبریدی با فضاهای مختلف راه خوبی برای ایجاد یک دفتر کار با کارایی بالاست. این یک رویکرد بسیار کارمند محور است.در این رویکرد برای ایجاد فضاهای متنوع میتوانید پارتیشن اداری متحرک در بخش های مختلف دفتر کاری نصب کنید به این ترتیب هر زمان که کارکنان نیاز به تمرکز و انجام کار دقیق داشته باشند میتوانند در این فضاهای بسته شده با پارتیشن اداری کار کنند و هر زمان که نیاز به تبادل نظر یا برگزاری جلسات غیررسمی با دیگر همکاران بود در فضایی باز به گفت و گو بپردازند

 

چیدمان مناسب دفتر می تواند برای شما معجزه کند. به این ترتیب بهره وری با حفظ سلامت روانی کارکنان شما افزایش می یابد. کارشناسان ما می توانند به شما در طراحی یک دفتر کار عالی کمک کنند. از وب سایت ما دیدن کنید و درباره ایجاد فضای اداری مناسب اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

ارگونومی چیست و چرا در طراحی اداری اهمیت دارد؟

روش های موثر برای حل مشکلات طراحی دکوراسیون اداری

چگونه یک فضای کاری مینیمال بسازیم

5 راه ساده برای دلپذیر کردن محیط کاری

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402