کاربرد پارتیشن اداری در دکوراسیون مینیمال

943  تعداد بازدید  |  یکشنبه 13 شهریور ماه 1401

کاربرد پارتیشن اداری در دکوراسیون مینیمال

 

واژه مینیمال به معنی حداقل است که وقتی در کنار سبک استفاده می شود به این معنای است که به ساده ترین شکل ممکن اجرا می شود. در طراحی دکوراسیون به سبک مینیمال کلیت طرح، رنگ ها ، مبلمان ، نورپردازی و تمام عناصر موجود در فضا در ساده ترین شکل ممکن طراحی و اجرا می شوند. شعار طرفداران این نوع طراحی دکوراسیون این است: «زیبایی در سادگی است». این طراحی با سادگی خاص خود و با استفاده‌ نکردن از تجملات و عناصر پیچیده، می‌تواند به تمرکز نیز کمک کند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای شرکت‌ها و ادارات به شمار می‌رود.

 

 پارتیشن اداری

 

 

در دکوراسیون کلاسیک شاهد استفاده از عناصر حجیم و پر از تزئین هستیم. در یک اتاق با دکوراسیون کلاسیک عناصر دکوری زیادی مانند مجسمه، قاب‌هایی با چوب خراطی شده، آباژور یا لوسترهای طلایی و چشم‌گیر می‌بینید. مبلمان نیز در این نوع دکوراسیون معمولاً بزرگ و به گونه‌ای تجملاتی است. به خصوص که در اکثر اوقات از مبلمان استیل با چوب‌های خراطی شده و پارچه‌های نقش‌دار استفاده می‌شود. رنگ‌ها نیز در این سبک طراحی حرف زیادی برای گفتن دارند. یک اتاق با دکوراسیون کلاسیک پر از رنگ و شور و هیجان است.

در مقابل در دکوراسیون به سبک مینیمال ، رنگ ها خنثی ( سفید ، طوسی ، بژ و... ) هستند.همچنین عناصر دکوری کمتری در فضا استفاده می شوند و خود این آیتم ها نیز بسیار ساده هستند. مبلمان استفاده شده در محیط نیز فضای زیادی را اشغال نکرده و از نظر اندازه معمولا کوچک هستند. طرح پارچه مبلمان نیز به صورت ساده و بدون الگوهای شلوغ است.

 

پارتیشن-اداری-مدرن

  

 

اگر فضای کاری نیازمند پارتیشن اداری باشد ، بهتر است از پارتیشن اداری شیشه ای استفاده نمایید. این پارتیشن اداری مدرن متناسب با فضای مینیمال است و در عین حال به خوبی نقش جداکننده را ایفا می کنند. همچنین با استفاده از شیشه های دو جداره می توان به خوبی فضایی آکوستیک نیز بوجود آورد.

 

 

 

 

نورپردازی در این نوع دکوراسیون باید با استفاده از منابع نوری مدرن و ساده باشد. از استفاده از لوسترهای کلاسیک و کریستالی بزرگ اجتناب کنید. به سراغ اشکال خاص و کم حجم بروید. با رعایت تمامی این موارد می توانید که دکوراسیون ساده وشیک داشته باشید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

طراحی دفتر کار به سبک کلاسیک

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

پارتیشن اداری هوشمند

استفاده حداکثری از طراحی دفاتر به سبک خصوصی

اجرای پارتیشن میز در بانک گردشگری

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402