پارتیشن اداری نیویورکی

387  تعداد بازدید  |  سه شنبه 2 آبان ماه 1402

پارتیشن اداری نیویورکی

از پرفروش ترین و کاربردی ترین انوع پارتیشن های اداری میتوان به پارتیشن اداری شیشه ای اشاره کرد. این پارتیشن ها  در انواع مختلف با کاربردهای متفاوت طراحی و تولید می شوند . و نسبت به زیبایی و کاربردشان اقتصادی و مقرون به صرفه هستند همچنین هنگام جابجایی پارتیشن ها میتوان آن ها را با انجام برش مورد استفاده مجدد قرار داد .

در ادامه به بررسی پارتیشن نیویورکی و پارتیشن سولید که هر دو شیشه ای هستند می پردازیم .

پارتیشن نیویورکی

پارتیشن نیویورکی نوعی پارتیشن اداری مدرن از نوع شیشه ای  است که انتقال نور، زیبایی و عایق صوتی خوبی دارد و در زمره محصولات جدید و لوکس قرار می گیرد . با استفاده از این پارتیشن  فضا کوچک به نظر نمی رسد و به  دلیل حس آرامش خاصی که در محیط کار بوجود می آورد بسیار مورد توجه است .

این پارتیشن ها در برابر ضربات احتمالی مقاوم اند . قابلیت انتشار و انعکاس نور بیشتری در فضا دارند به خصوص برای مکان هایی که دسترسی به پنجره ندارند این پارتیشن ها انتخاب خیلی خوبی به حساب می آیند . نظافت این پارتیشن ها آسان است و نیاز به زمان زیادی ندارد . پارتیشن های نیویورکی علاوه بر اینکه به آسانی و در زمان کمی نصب می شوند . قابلیت جمع آوری آسان و نصب مجدد نیز دارند . این پارتیشن ها را می توان بسته به سلیقه ی مشتری تک جداره و دو جداره انتخاب کرد . با استفاده از پارتیشن نیویورکی در محل کار شما می توانید همزمان استفاده ی بهینه از فضا ، زیبایی و نور و کم صدا بودن محیط را یک جا داشته باشید .

انتخاب این پارتیشن اداری مدرن بسته به محیط کار می تواند دوجداره و چند جداره باشد . در طراحی پارتیشن نیویورکی ، فضای گسترده به چندین فضای خصوصی تبدیل می شود . در این پارتیشن  سبک سنتی و مدرن با هم ادغام می شوند. سادگی در این سبک پارتیشن ها اهمیت بسیاری دارد و مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. بیشترین کاربرد پارتیشن نیویورکی در محیط های اداری و سازمان ها است. ظاهر منحصر به فرد و شیک این نوع پارتیشن، امکان نصب آن را در منزل نیز فراهم آورده است. استایل پارتیشن نیویورکی امروزه مورد تایید بسیاری از طراحان قرار گرفته و در مکان های گوناگون استفاده می شود.

هنگام سفارش  پارتیشن اداری نیویورکی  دقت داشته باشید که نوع پروفیل، نوع اتصالات و تمام متریال استفاده شده در پارتیشن در کیفیت کلی پارتیشن تاثیرمستقیم دارند. بالا بودن کیفیت پروفیل استفاده شده موجب افزایش استحکام پارتیشن خواهد شد.

در نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای نیویورکی به توزیع مناسب نور در محیط باید توجه شود. فرد نصب کننده پارتیشن باید به این نکته توجه داشته باشد که بدون نوردهی مناسب اجرای کلی پارتیشن استاندارد و قابل قبول نخواهد بود. اجرای پارتیشن باید به نحوی صورت گیرد که تابش نور در بخش های مختلف فضا یکسان صورت گیرد. عدم وجود نور در بخشی از محیط ممکن است کیفیت کلی کار را زیر سوال ببرد. نصب کننده پارتیشن شیشه ای با در نظر گرفتن تمام نکات قادر به ایجاد جدا کننده ای مفید و استاندارد خواهد بود

 

پارتیشن شیشه ای  سالید

یکی از محاسن استفاده از متریال شیشه تاثیرگذاری آن بر توسعه بصری محیط  می باشد.نوری که  از شیشه بازتاب می شود موجب بسط ابعاد نوری در فضا می شود یعنی نمایی سه بعدی از محیط را عرضه می کند . نصب پارتیشن شیشه ای در محیط هایی با اجزای دکوراسیون محدود مناسب است زیرا اگر عناصر تشکیل دهنده ی فضا متعدد  باشند ، ایجاد حس سه بعدی موجب اغتشاش بصری در فضا و از هم گسستگی ارتباطات مفهومی آن محیط خواهد شد. پس اگر فضایی با دکور مینیمال محیط کار شماست پارتیشن شیشه ای  دو جداره سولید انتخابی خوب برای تقسیم بندی محیط اداری با حفظ ارتباط بصری و تامین نوربرای شما خواهد بود. ارتفاع مورد نیاز را می توان  نسبت به نیاز فضای کاری در اندازه های مختلف در نظر گرفت .

در همه ی موارد برای طراحی پارتیشن اداری، ایجاد فضایی همسان در ارائه یک دکوراسیون یکپارچه نقش موثری دارد . به گونه ای که پارتیشن های اداری به عنوان یک سازه مستقل از محیط خود به نظر نرسد . و در عین جدا کردن بخش های مختلف بتواند یکپارچگی خود را هم حفظ کند .

 

برای کسب اطلاعات بیشتردر راتباط با طراحی پارتیشن و آگاهی از قیمت پارتیشن اداری با کارشناسان ما در طرح پرداز پایا در ارتباط باشید

 

بیشتر بخوانید:

 

بررسی نکات مهم درارتباط با شخصی سازی پارتیشن اداری شیشه ای

انواع پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن بندی ترکیبی اداری

پارتیشن اداری آکوستیک در محیط های کاری

تعمیر و نگهداری پارتیشن اداری

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402