طراحی لابی در دکوراسیون اداری

706  تعداد بازدید  |  پنجشنبه 17 شهریور ماه 1401

طراحی لابی در دکوراسیون اداری

 

لابی اولین فضایی است که مراجعه کنندگان با آن مواجه می شوند و فضایی برای گرهمایی افراد است. لابی یا ورودی یک فضای اداری از اهمیت بسیار یبرخوردار است چرا که مراجعه کنندگان در بدو ورود به لابی می توانند نسبت به کلیت سازمان شما برداشت هایی در ذهن خود داشته باشند. بنابراین بهتر است که به نحوه طراحی دکوراسیون آن توجه کنید.

 

 

 

کفپوش لابی از جمله عناصر بسیار مهم در ساختار لابی است. کفپوش های سنگی و سرامیکی با طرح متنوع می توانند گزینه مناسبی برای کفسازی این قسمت باشند. اگر مجموعه شما یک سازمان رسمی و بزرگ است بهتر است از طرح هایی برای کفپوش ها استفاده نمایید که تداعی کننده حس لاکچری در فضا باشند. همچنین متریالی که انتخاب می کنید باید قابلیت نظافت سریع و آسان را داشته باشد. چرا که رفت و آمد در این فضا زیاد است و ممکن است کف زود به زود آلوده شود.

 

 

 

 

به نورپردازی لابی نیز توجه کنید. از لوسترهای سقفی بزرگ برای طراحی نور این قسمت استفاده نمایید تا ابهت بیشتری به فضای ورودی شما بدهند. لوسترهای کریستالی با ابعاد بزرگ و تعداد شاخه های بالا می توانند برای روشنایی لابی گزینه مناسبی باشند. هرچه نور لابی شما بیشتر باشد مخاطب بیشتر تحت تاثیر فضا قرار خواهد گرفت. سعی کنید از نور طبیعی نیز بهره ببرید. نور طبیعی همیشه و در هر فضایی می تواند به زیبایی بصری فضا بیفزاید

 

 

 

استفاده از مبلمان را فراموش نکنید. می توانید یک ست مبلمان در گوشه ای از لابی قرار دهید تا مراجعه کنندگان در زمان انتظار بتوانند استراحت کنند. سعی کنید مبلی نسبتا راحت با رنگی متناسب با کلیت دکوراسیون اداری طراحی شده برای فضا انتخاب کنید. همچنین می توانید در قسمت هایی از اکسسوری ها و لوازم دکوری نیز استفاده کنید تا جذابیت بیشتری به فضا بدهید.

 

 

در هر مجموعه ای کانتر پذیرش از عناصر مهم در دکوراسیون اداری است. یک طرح منحصر بفرد برای میز پذیرش می تواند دکوراسیون اداری را از حالت رسمی و یکنواخت خارج کند. از متریال های به روز و طرح های خاص برای کانتر استفاده کنید تا فضای لابی شما تاثیر بیشتری بر مخاطب بگذارد.

 

 

 

 

اگر می خواهید قسمتی از لابی را از دسترس عموم خارج کنید می توانید از پارتیشن اداری متحرک استفاده کنید. این پارتیشن اداری مدرن در ابعاد و اشکال متنوعی تولید می شود که می توان در مواقع لزوم این پارتیشن ها را در مکان مورد نظر قرار داد و قسمت هایی را که مورد نظر است ، از سایر فضاها جدا کرد. توجه داشت باشید که انواعی از پارتیشن اداری را به کار ببرید که با دکوراسیون داخلی فضای لابی در تناقض نباشد.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری چیست؟

تفاوت پارتیشن اداری و خانگی

طراحی فضای کار اشتراکی

پارتیشن اداری هوشمند

تعمیر و نگهداری پارتیشن اداری


پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402