چگونه یک فضای کاری مینیمال بسازیم

935  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 22 تیر ماه 1401

طراحی مینیمال هم در محیط خانه و هم در فضای کاری طرفداران خاص خود را دارد این سبک طراحی به بالارفتن تمرکز و ایجاد احساس آرامش کمک میکند با خرید تجهیزات کمجا و نصب پارتیشن اداری مدرن میتوانید این سبک طراحی را محقق کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خلق یک محیط مینیمال تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

چگونه یک فضای کاری مینیمال بسازیم

 

آیا دفتر شما پر از شلوغی است؟ آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک فضای اداری مینیمال طراحی کنید که به افزایش تمرکز کمک کند؟ در این مقاله، ما به شما می گوییم که چگونه!

 

چه بخواهید یک دفتر کار خانگی مینیمال ایجاد کنید یا یک محیط کاری مینیمال برای کار در کنار همکاران فراهم کنید ، استفاده از این نکات شگفت انگیز در هر دو صورت به شما کمک می کند.

 

 

با ساده نگه داشتن آیتم ها شروع کنید

 

قانون اصلی مینیمالیسم سادگی است و این چیزی است که باید در فضای اداری شما منعکس شود.

برای تبدیل دفتر خود به یک فضای کاری مینیمالیستی، شروع به استفاده از عناصری کنید که زیبایی شناسی جسورانه و ساده تری دارند. این برای همه چیز از کل چیدمان دفتر شما گرفته تا میز، صندلی و حتی نورپردازی صدق می کند.

یک نکته کلیدی این است که از اشیاء زرق و برق دار که حواس پرتی غیر ضروری ایجاد می کنند خودداری کنید.

 

به عنوان مثال، هنگام انتخاب میزهای اداری، سعی کنید به جای میزهایی با طراحی عجیب و غریب و ویژگی های غیر ضروری مانند کشوهای اضافی، میزهایی را انتخاب کنید که کلاسیک تر، منظم تر و ساده تر به نظر می رسند.

حتی اگر رنگ‌ها بخش مهمی از فرهنگ اداری شما باشند، می‌توانید از یک کد رنگی برای کل فضای خود استفاده کنید و طراحی مینیمال خود را هماهنگ‌تر کنید.

 

 

چیزهایی را نگه دارید که در واقع "شادی آور "باشند

 

اغلب اوقات ما فضای اداری خود را با وسایل زیادی پر می کنیم که فکر می کنیم ممکن است احساس خوبی به ما منتقل کنند.

 

از طرف دیگر، ما در نهایت چیزهای غیر ضروری زیادی را احتکار می کنیم که حواسمان را از کارمان پرت می کند و دفترمان را به هم می ریزد.

 

برای خلاص شدن از شر این مشکل، ماری کوندو پیشنهاد می کند که ما فقط باید چیزهایی را حفظ کنیم که "شادی را به ارمغان می آورند."

 

به همان اندازه که ساده به نظر می رسد، توصیه بسیار خوبی است که در هنگام تغییر دکوراسیون مینیمالیستی در دفتر خود رعایت کنید.

 

آیا دیواری پر از قاب های بی شمار دارید که حتی به آنها نگاه نمی کنید؟ یا کتاب هایی که کسی به شما هدیه داده است اما حوصله خواندن را ندارید؟ از خود بپرسید "آیا آنها برای من شادی می آورند؟"

 

اگر پاسخ منفی است، می توانید آنها را بدون فکر بیشتر به جای مواردی که مفیدتر هستند حذف کنید.

به این ترتیب، می توانید موارد مشابه زیادی را در دفتر خود پیدا کنید و از شر چیزهایی که برای شما شادی نمی آورند خلاص شوید.

 

 

 

در تجهیزات اداری کم جا سرمایه گذاری کنید

 

تجهیزات کمجا می تواند به طور چشمگیری شلوغی را کاهش دهد، از فضا نهایت استفاده را کند و بهره وری را در دفتر به حداکثر برساند. این نوع تجهیزات اداری همه کاره است و به شما فضای کافی برای کار می دهد. بنابراین اگر فضای محدودی در دفتر خود دارید، می توانید تجهیزات حجیم را با نوع خاصی از آیتم های کم جا جایگزین کنید و اتاق خود را مینیمال و جادارتر کنید.

 

 

از انواع  پارتیشن اداری متحرک استفاده کنید

 

این پارتیشن اداری مدرن از متریال مختلفی ساخته می شود به عنوان مثال دیوایدر های شیشه ای جداشونده نوعی از این پارتیشن قابل تنظیم است که برای تقسیم و تخصیص فضا در دفتر استفاده می شود.

 

پارتیشن اداری در اشکال و اندازه های مختلف تولید میشود، حریم خصوصی را در محل کار ارتقا می دهند، سر و صدا را حذف می کنند و جذابیت به دفتر شما می بخشند.

 

با این حال، بهترین ویژگی این سبک از پارتیشن اداری مدرن ، قابلیت حمل است. آنها را می توان به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد و محیط را برای ایجاد یک فضای اداری مینیمالیستی مناسب کرد.

 

به جای داشتن پارتیشن اداری ثابت در دفتر خود، می توانید پارتیشن اداری موقت را نصب کنید و در مواقعی که به آنها نیاز ندارید، آن ها را حذف کنید.

 

این پارتیشن‌ اداری مدرن نسبتاً ارزان‌تر از دیوارهای اداری سنتی هستند، بنابراین به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کنند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

نقش نور در دکوراسیون اداری

زیبایی شناسی در محیط های کاری

مزایا و معایب بازسازی دفتر  کاری

فنگ شویی و افزایش بهره وری در محیط کار

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402