ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پیانو

1194  تعداد بازدید  |  یکشنبه 25 مهر ماه 1400

12 ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پیانو

از موسیقیدانان حرفه ای گرفته تا کسانی که به صورت آماتور با پیانو موسیقی می نوازند، همه می توانند از ظرافت فریبنده اتاق پیانو لذت ببرند. پیانو نه تنها موسیقی زیبایی می سازد ، بلکه نمای خیره کننده ای را در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد می کند ، که جلوه خاصی از تجمل و فضای هنری را ایجاد می کند. این مجموعه از 12 ایده اتاق پیانو تکمیل شده است تا تقریباً هر نوع سلیقه و نیاز مربط به طراحی دکوراسیون داخلی را پوشش دهد. ما تعداد زیادی از اتاقهای پیانوی مدرن و تعدادی نیز به سبک سنتی معرفی خواهیم کرد ، اتاقهای موسیقی مدرن و التقاطی ، اتاقهای سبک روستایی ، و اتاقهای موسیقی مینیمالیستی آرام که همه تمرکز خود را بر روی ملودی و نواختن موسیقی گذاشته اند ، را جمع آوری کرده ایم.

 

 

تصویر بالا، این طرح نئوکلاسیک پس زمینه ای عالی برای یک پیانو ایستاده ارائه می دهد. بخش وسیعی از تابلوی boiserie  زیبایی این ساز را دوچندان میکند. دو چراغ دیواری مدرن تعادل روشنایی و تداعی کننده صحنه تئاتر می باشد.

 

 

پیانو و مبل تک رنگی. یک صندلی برجسته با رنگ روشن ، یک تغییر مهیج در برابر رسمی بودن یک پیانو بزرگ است. همچنین به مخاطبان قدردانی محلی می دهد تا در آرامش با هم تفریح کنند.

 

 

این بار ، یک صندلی راحتی با طراحی مشکی براق و منحنی، جذابیت پیانوی بزرگ را تکمیل می نماید.

 

 

بگذارید پیانو فضا را تنظیم کند. این پیانوی سرخ قرمز رنگ، جذابیت را در یک فضای زندگی مجلل ایجاد می کند و در عین حال استفاده از کوسن همرنگ پیانو، در فضای مشکی توانسته است ارتباط مستحکمی را در طراحی دکوراسیون داخلی این فضا ایجاد نماید.

 

 

آیا هیچ محیطی مناسب تر از معماری قوسی برای اتاق پیانو وجود دارد؟ طراحی دکوراسیون تصویر بالا و این پنجره های قوسی و آینه دیواری قوسی  ، شباهت انحنای پیانو را با سبک و ظرافت تکمیل می کند.

 

 

تصویر بالا مربوط به طراحی اتاق موسیقی مدرن دهه پنجاهی است. رنگ های خاموش و سبک مدرن اواسط قرن ، محیطی دلنشین ایجاد می کند.

 

 

خلاقیت استتار شده این پیانو عمودی سفید بی سر و صدا و بدون هیچ گونه هیاهو، به یک طراحی داخلی کاملا سفید تبدیل می شود.

 

 

عزیزم من خونه ام!! عشق زندگی خود را درست در ورودی فضای اصلی زندگی خود قرار دهید. این اولین چیزی است که هنگام ورود به خانه می بینید و اولین تأثیری که بر مهمانان خود می گذارید.

 

 

با یک مبلمان بزرگ و تیره ، پیانوهای سیاه را متعادل کنید. رنگ مبل تیره انتخاب واضح در فضای نشیمن و دکوراسیون داخلی است. اتمام رنگ سیاه و رنگ قفسه های کتاب با قاب تیره نیز فضا را به خوبی موازنه می کند.

 

 

موسیقی فوق العاده ، صندلی و پنجره به همراه مجموعه ای از کوسن ها و پتوها را روی هم بگذارید تا یک فضای مناسب برای پاتوق دنج موسیقی ایجاد کنید.

 

 

پس از یک روز کاری، وقت آن رسیده است که زندگی خود را با نواختن موسیقی خوب، به همراه علامت نئون الهام بخش روشن کنید.

 

 

یک فضای صنعتی. دیوارهای بتنی و فضاهای صنعتی صدای پیانو  را به وضوح متمایز می کند.

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402