پارتیشن اداری هایگلاس: راه حلی شیک و کاربردی برای فضاهای کاری مدرن

674  تعداد بازدید  |  دوشنبه 8 اسفند ماه 1401

در سال های اخیر، طراحی و عملکرد فضاهای اداری برای کارفرمایان و کارمندان اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. از چیدمان های مفهومی باز گرفته تا مبلمان ارگونومیک، کسب و کارها برای افزایش بهره وری همکاری و خلاقیت در فضای کاری خود سرمایه گذاری می کنند. یکی از سبکهای طراحی دفتر که محبوبیت زیادی پیدا کرده است، استفاده از انواع پارتیشن‌ اداری برای تقسیم‌بندی محیط های کاری است 

به عنوان یکی از سبکهای طراحی پارتیشن ، پارتیشن های HighGlass به یک انتخاب محبوب برای مشاغلی تبدیل شده است که به دنبال بهبود عملکرد و ایجاد جذابیت بیشتر در فضای اداری خود هستند.

 

پارتیشن اداری HighGlass چیست؟

پارتیشن های اداری هایگلاس از بدنه ام دی اف تشکیل شده اند و در واقع زیرمجموعه از پارتیشن های ام دی اف هستند با این تفاوت که روکش براقی که به هایگلاس معروف است در پرداخت نهایی روی انها قرار میگیرد این سبک از پارتیشن اداری ظاهری شیک و مدرن به هر فضای کاری ارائه میدهند. این پارتیشن ها به این علت که از ام دی اف تشکیل شده اند محکم و بادوام هستند و می توان آنها را متناسب با نیازهای خاص هر فضای اداری سفارشی سازی کرد به عنوان مثال میتوان از ترکیب شیشه سکوریت و هایگلاس پارتیشن جذابی را طراحی و اجرا نمود

 

 

مزایای پارتیشن های اداری  HighGlass

 

مدرن کردن فضا

پارتیشن های اداری هایگلاس ظاهری مدرن به هر فضای اداری ارائه می دهند. استفاده از ترکیب پارتیشن ام دی اف و شیشه ای می تواند فضای اداری را بزرگتر و روشن تر نشان دهد و محیطی مثبت و دلپذیر ایجاد کند. پارتیشن های هایگلاس قابل تنظیم هستند و می توانند متناسب با سبک هر فضای اداری طراحی شوند که آنها را به گزینه ای همه کاره برای مشاغل مختلف تبدیل میکند.

 

حریم خصوصی پیشرفته

یکی از مزایای اصلی پارتیشن HighGlass سطح حریم خصوصی بالا در آنهاست. ام دی اف یکی از بهترین متریال ها در ایجاد فضای خصوصی و تقسیم بندی صددرصدی بخش های کاری است  پارتیشن های هایگلاس را می توان به گونه ای طراحی کرد که فضاهای کاری خصوصی، اتاق های جلسه  و سایر بخشها در ان به صورت کاملا تفکیک شده ساخته شود  تا کارمندان روی کار خود تمرکز کنند.

 

 تعمیر و نگهداری آسان

سطح صیقلی پارتیشن های هایگلاس به راحتی با استفاده از یک دستمال مرطوب یا با شیشه پاک کن های موجود در بازار تمیز می شود 

 

افزایش نور طبیعی

استفاده از پارتیشن های اداری هایگلاس به علت رفلکس نور بالای ورقه های هایگلاس می تواند میزان نور طبیعی محیط کار را افزایش دهد. نور طبیعی تاثیر مثبتی بر رفاه کارکنان، افزایش بهره وری و کاهش سطح استرس دارد. با استفاده از پارتیشن های هایگلاس نور به خوبی در محیط کار پخش می شود و فضا بزرگتر نشان داده می شود

 

کاربرد پارتیشن های اداری  HighGlass

 

این سبک پارتیشن اداری مدرن را می توان در کاربردهای مختلفی در محیط کار استفاده کرد، از جمله:

 

ایجاد فضاهای کاری خصوصی: از پارتیشن های هایگلاس می توان برای ایجاد فضای کاری خصوصی برای کارمندان استفاده کرد که به آنها اجازه می دهد بدون حواس پرتی روی کار خود تمرکز کنند.

 

اتاق‌های جلسه: از پارتیشن‌های هایگلاس می‌توان برای ایجاد اتاق‌های جلسه استفاده کرد به این ترتیب نور طبیعی به خوبی در فضا جریان پیدا میکند.

 

قسمت پذیرش: پارتیشن هایگلاس را می توان در قسمت پذیرش استفاده کرد تا ظاهری دلپذیر و حرفه ای برای بازدیدکنندگان ایجاد کند.

 

اتاق های استراحت: از پارتیشن های هایگلاس می توان برای ایجاد فضاهای خصوصی برای استراحت کارکنان استفاده کرد و فضایی ارام و بدون سروصدا برای استراحت کارکنان ایجاد نمود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با طراحی پارتیشن و آگاهی از قیمت پارتیشن اداری با کارشناسان ما در طرح پرداز پایا در ارتباط باشید

 

بیشتر بخوانید:

 

مراحل ساخت پارتیشن اداری

پارتیشن اداری باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟

پارتیشن اداری شیشه ای به سبک صنعتی

نحوه انتخاب پارتیشن اداری مناسب

مقایسه پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402