طراحی فضای کاری برای شرکت های حقوقی با استفاده از پارتیشن اداری

403  تعداد بازدید  |  شنبه 24 دی ماه 1401

طراحی فضای کاری برای شرکت های حقوقی با استفاده از پارتیشن اداری

 

با ترکیب پویای نسل‌ها در نیروی کار و ظهور فناوری‌های جدید، نحوه کار افراد به شدت تغییر کرده است. شرکت های حقوقی اکنون به فضایی نیاز دارند که هم امکان کار تیمی متعادل و هم کار متمرکز را فراهم کند و همچنین فرصت یادگیری مستمر را ایجاد کند.

 

حتی قبل از کووید-19، شرکت‌های حقوقی با تمرکز بر کاهش فضا، افزایش کارایی و تغییر تعادل فضاهای مشترک و فردی، فضای کاری خود را بازنگری می‌کردند. با توجه به اینکه املاک و مستغلات یکی از بالاترین هزینه های شرکت پس از حقوق است، موسسات حقوقی که در چند سال اخیر نقل مکان کرده اند، به طور متوسط فضای اداری خود را تا 30 درصد کاهش داده اند

 

 

شرکت‌های حقوقی هوشمند به دنبال ایجاد یک مدل کاری ترکیبی هستند که تحرک را در بر می‌گیرد، امکانات رفاهی را افزایش می‌دهد و یک تجربه عالی در محل کار برای نیروی کار در نسل های مختلف ارائه می‌کند.

 

برای تشویق فرهنگ و ارتباط بیشتر،  بسیاری از شرکت ها خواهان زیبایی شناسی مترقی و غیرسنتی در محل کار قانونی خود هستند تا راحتی بیشتری را ایجاد کنند و از روش کاری ترکیبی استقبال کنند. یک دفتر حقوقی مدرن که دارای عناصر طراحی جذاب  و راحتی یک خانه مسکونی است، فرصت‌های بیشتری را برای تعامل ، شبکه‌سازی و ایجاد اعتماد در بین همکاران فراهم می‌کند.

 

زیبایی شناسی

تغییر نگرش مشتریان در مورد خدمات حقوقی، شرکت های حقوقی را تشویق کرده است تا نگاهی انتقادی به صنعت خود داشته باشند. نیاز به میزبانی از مشتریان در یک دفتر مجلل با زیبایی شناسی مدرن نیاز عصر حاضر است که موفقیت را به شیوه ای هوشمندانه نشان می دهد.

 

فن آوری

همکاری از راه دور و به اشتراک گذاری آنلاین منابع و خدمات در حال حاضر امری عادی است. امروزه ارائه محل کار مناسب برای جذب و حفظ استعدادها بسیار مهم است. ابزارهای فناورانه مانند کتابخانه های حقوقی مجازی، لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند، برای هر دفتر حقوقی ضروری هستند.

 

شفافیت

شرکت‌های حقوقی مترقی امروزی شفافیت را برای حمایت از یک محیط کاری بازتر و فراگیرتر، و همچنین برای تقویت فرهنگ و ساختار سازمانی شرکت، پذیرفته‌اند. عناصری مانند پارتیشن اداری ساخته شده از شیشه‌ در ساخت اتاق های کنفرانس، نور طبیعی را تقویت می‌کنند به این ترتیب بهره وری را افزایش میدهند

 

نیاز به حفظ حریم خصوصی و محرمانه بودن اغلب اغراق آمیز است

گاهی اوقات حریم خصوصی و رازداری بهانه است. واقعیت این است که وکلا زیادی وجود دارند که در رستوران ها، فرودگاه ها و هواپیماها تجارت می کنند.

 

هنگامی که نیاز واقعی به حریم خصوصی وجود دارد، راه حل های آسان و ظریفی وجود دارد. هر طبقه باید دارای مکان‌هایی باشد که می‌توان از آن برای کار متمرکز منابع انسانی، امور محرمانه و همچنین نگه داری از اسناد استفاده کرد به کمک پارتیشن اداری میتوانید بخشی از فضای کار را به این امر اختصاص دهید اگر از انواع پارتیشن اداری مدرن که قابلیت جابه جایی دارند استفاده کنید میتوانید در صوت لزوم این فضاهای بسته را باز کنید و در جهت کاربردی جدید از آنها بهره ببرید

 

از کمک طراحان حرفه ای استفاده کنید

اگر یک شرکت حقوقی هستید و نمی دانید تغییر فضای کار را از کجا شروع کنید، تیم طراحان طرح پرداز پایا اینجا هستند تا به شما کمک کنند! ما می دانیم که طراحی یکسان دفتر کار برای همه مناسب نیست و نوع صنعتی که کسب و کار شما در آن قرار دارد نقش مهمی در طراحی انتخابی دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه طراحی سه بعدی محیط کاری خود با استفاده از پارتیشن و آگاهی از قیمت پارتیشن اداری با کارشناسان ما در طرح پرداز پایا در ارتباط باشید

 

بیشتر بخوانید:

 

هر آنچه که باید در مورد پارتیشن اداری بدانید

عوامل تاثیرگذار در انتخاب پارتیشن اداری

یک پارتیشن اداری خوب شامل چه ویژگی هایی است؟

 مزایای استفاده از پارتیشن اداری در محیط های کاری

ایا امکان جابه جایی پارتیشن اداری در زمان نقل مکان شرکت وجود دارد؟

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402