رازهای دکوراسیون ماندگار

966  تعداد بازدید  |  پنجشنبه 5 خرداد ماه 1401

معرفی 10 ایده جاودانه در طراحی داخلی که از آن ها خسته نخواهید شد

 

ترندها همیشه جذابیت های خاص خود را دارند و همه ما تمایل داریم از آنها پیروی کنیم

در طرف دیگر دیزاین های مطرح می شوند که با گذر زمان همچنان شیک و کاربردی باقی می مانند و از آن ها خسته نخواهید شد اگر انتخاب شما مورد دوم است در این مقاله با ما همراه باشید در ادامه بررسی خواهیم کرد که چه ویژگی هایی دکوراسیون خانه را جاودانه میکند

اول بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که یک دیزاین جاودانه چه دیزاینی است؟

 

 

این نام خود گویای همه چیز است: جاودانه

یعنی پیروی از سبک طراحی که از آزمون زمان سربلند بیرون بیاید

در واقع وقتی به این سبک های طراحی داخلی نگاه میکنیم یک ویژگی بارز است اینکه فضا با گذر زمان همان احساس مشابه را منتقل میکند و از آن خسته نمیشوید حتی اگر هیچگونه باز سازی گسترده ای انجام نداده باشید

 این مورد مستلزم رعایت چند آیتم کلیدی است

1. دیزاین داخلی خانه را مبتنی بر یک ترند گذرا طراحی نکنید ( در انتخاب مبلمان ، دکور ، و متریال هایی که در فضای خانه بکار میبردید از ترند های فصلی یا رنگ های محدود کننده استفاده نکنید)

2.انعطاف پذیری را مدنظر قرار دهید : زیبایی طراحی جاودانه در این است که آیتم هایی انتخاب شوند تا با انواع مختلف سبک ها در طول سالیان سازگاری داشته باشند به این ترتیب تغییر یک آیتم در دکوراسیون خانه نگران تطبیق فضاها با یکدیگر نخواهید شد

چیدمان یک فضای داخلی همیشه ماندگار ممکن است در ابتدا کاری دلهره آور به نظر برسد. خوشبختانه راه های مختلفی برای نزدیک شدن به چنین سبکی وجود دارد. به علاوه، بسیاری از ایده های زیر در هر اتاقی در سراسر خانه عالی عمل می کنند. با همراه باشید تا پی ببرید کدام طراحی برای شما جذاب تر است و می خواهید اول آن را اجرا کنید.

 

1.روی آیتم هایی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید

 

 

اولین قدم برای یک فضای داخلی ماندگار، انتخاب بادوام ترین مبلمان و دکوراسیون است  . این وسایل برای مدت طولانی تری خوب به نظر می رسند. گزینه های به اصطلاح کم هزینه که از مواد ارزان قیمت ساخته شده اند، می توانند به اتاق احساسی کهنه ببخشند. آنها همچنین پس از مدتی فرسوده به نظر می رسند. عناصر باکیفیت به دلیل شخصیت مستحکم خود فضایی با کیفیت ایجاد می کنند.

 

2. تقارن را نشان دهید

 

 

به عنوان انسان، ما از تماشای تقارن لذت میبریم. در این صورت طبیعی است که یکی از محبوب ترین ترندهای طراحی جاودانه، چیدمان متقارن فضاها باشد. برای ایجاد این فضا می توانید از دو قطعه کوچک شروع کنید. به عنوان مثال، دو کاناپه را در مقابل یکدیگر قرار دهید، یا دو صندلی را در مقابل یک کاناپه قرار دهید. در پایان، ایجاد تعادل در هر دو طرف یک اتاق اهمیت دارد و میتوانید از آیتم های مختلفی برای ایاد این تعادل بهره ببرید.

3.استفاده از رنگ سفید را فراموش نکنید

 

 

رنگ سفید نه تنها به دلیل طبیعت آرامش بخش بودن، بلکه به دلیل کلاسیک بودن آن یک رنگ عالی برای اتاق خواب است. با ملحفه های سفید در هر اتاق خوابی فضای داخلی جاودانه ایجاد کنید. از آنجایی که آنها ظاهری تمیز و مینیمال دارند، ملافه های سفید یک بیس عالی را تشکیل می دهند. آنها همچنین هنگامی که با رنگ ها و مواد برجسته دیگر ترکیب شوند، بسیار خوب بنظر میرسند.

  

3.استفاده از متریال ارگانیک

 

مواد طبیعی مانند چوب ،سنگ،سفال ، بافت ها در میان ترندهای طراحی جاودانه برجسته هستند. آنها در طول اعصار به دلیل توانایی در افزودن جذابیت بصری، گرما و عمق به فضای داخلی محبوب بوده اند.

 

5.پیشخوان های آشپزخانه را مرمر انتخاب کنید

 

 

پیشخوان های مرمری به دلیل ظرافت خود، افزودنی مطلوب برای فضای داخلی خانه های همیشگی هستند. طبیعت بادوام، محیط مجلل و ایده آل بودن آنها برای پخت و پز از مزایای متنوع آن ها است . روی هم رفته، میزهای مرمری سرمایه گذاری عالی برای هر آشپزخانه ای هستند.

 

6.کفپوش های چوبی را فراموش نکنید

 

 

کفپوش های چوبی مانند پیشخوان های مرمری دارای مزایای متعددی هستند. و این از اصلی ترین بخش های سبک طراحی داخلی جاودانه است. برخی از مزایای کفپوش های چوبی سخت عبارتند از

 

رنگ خود را بهتر از سایر کفپوش ها مانند فرش حفظ می کند

با مراقبت مناسب، عمر طولانی و سختی دارد

هم ظاهر و هم ارزش خانه را بهبود می بخشد

کیفیت هوای فضا را افزایش می دهد زیرا ذرات مانند شوره، گرد و غبار و گرده را به دام نمی اندازد

با انواع دکوراسیون و سبک اتاق مناسب است

 

 

 

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402