طراحی کمد دیواری

975  تعداد بازدید  |  یکشنبه 25 اردیبهشت ماه 1401

یکی از مواردی که معمولا به طراحی آن توجه چندانی نمی شود فضای کمد دیواری است. کمد دیواری یکی از فضاهای بسیار کاربردی در هر خانه است. هرچه طراحی کمد دیواری بهینه تر باشد کاربرد بهتری خواهد داشت و باید به گونه ای باشد که بتوان به بهترین شکل از فضایکمد دیاری برای قرار دادن لباس ها و اکسسوری های مهم استفاده نمود.

طراحی کمد دیواری

یکی از مواردی که معمولا به طراحی آن توجه چندانی نمی شود فضای کمد دیواری است. کمد دیواری یکی از فضاهای بسیار کاربردی در هر خانه است. هرچه طراحی کمد دیواری بهینه تر باشد  کاربرد بهتری خواهد داشت و باید به گونه ای باشد که بتوان به بهترین شکل از فضایکمد دیاری برای قرار دادن لباس ها و اکسسوری های مهم استفاده نمود.

 

 

 

1- آویز شال و روسری

بهترین راه نگهداری از شال و روسری آویزان کردن آن هاست.تا کردن این اقلام و قرار دادن آنها روی هم در کمد هم فضای زیادی را اشغال می کند و هم موجب چروک شدن آن ها می گردد. بنابراین بهتر است در فضای کمد دیواری قسمتی را برای نصب میله هایی برای آویزان کردن شال و روسری در نظر گرفت تا از چروک شدن آن ها نیز جلوگیری نمود. اگر این فضا کشویی طراحی شود دسترسی به آن نیز راحت تر خواهد بود.

 

 

 

2- آویز شلوار

شلوار یکی دیگر از لباس هایی است که معمولا جای مناسبی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود و بسیار هم جاگیر هستند. مانند جای آویز شال و روسری، می توان برای شلوارها نیز چند میله آویز در نظر گرفت تا شلوارها را مرتب روی آن آویزان کرد. بدین صورت شلوارها چروک نمی شوند و همچنین فضای زیادی در کمد اشغال نخواهد شد.

 

 

 

3- جا کفشی

یکی از فضاهای لازم در هر کمد دیواری جا کفشی است. جا کفشی در کمد مناسب کفش هایی است که به طور روزمره پوشیده نمی شوند و به نگهداری بیشتری نیاز دارند. قفسه هایی با ارتفاع مناسب و به شکل کشویی برای فضای جاکفشی در کمد در نظر بگیرید و کفش های خود را در این قفسه ها جای دهید.

 

 

 

 

4- میز تاشو اتو

یکی از آیتم هایی که در کمد دیواری قابل اجرا و بسیار کابردی است ، میز اتو است میز اتوی تا شو در کمد دیواری راهکاری مناسب برای استفاده بهینه از فضاست و نیازی به حمل و جابه جایی ندارد. بنابراین اتو کردن را بسیار راحتتر می کند. ارتفاعی مناسب برای میز اتو در نظر بگیرید تا به راحتی و ایستاده بتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

 

 

5- آینه تو کار

آینه در کمد دیواری علاوه بر زیبایی ظاهری، کاربردی است و گزینه ای مناسب برای استفاده در کمد دیواری می باشد. همچنین می توانید برای هرچه بهتر شدن کارایی آینه پشت آن را نور مخفی کار کنید تا از نور مناسبی بهره ببرید.

 

 

 

 

6- کشو برای اکسسوری ها

ساعت، زیورآلات، کروات و ... از جمله اکسسوری هایی هستند که به طور معمول فضای مناسب و تعریف شده ای برای نگهداری از آن ها در نظر گرفته نمی شود. دراوری با 6 الی 9 کشو با ضخامت 20سانتی در نظر بگیرید و هر کشو را طبقه بندی کنید. همچنین می توانید لوازم آرایشی و عطرهای خود را نیز در این کشوها نگهداری کنید.

 

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402