بررسی چند راه حل آسان برای زیباتر کردن حمام (بدون نیاز به بازسازی)

1092  تعداد بازدید  |  یکشنبه 11 اردیبهشت ماه 1401

روش های زیادی وجود دارد که می‌توانید حمام خانه را زیباتر کنید، بدون اینکه دیوارها را خراب کنید یا هزینه بالایی صرف کنید در این مقاله چند ترفند را بررسی میکنیم که به کمک آن میتوانید تغییر ایجاد کنید

حمام خود را بدون صرف هزینه زیاد زیبا کنید

 

روش های زیادی وجود دارد که می‌توانید حمام خانه را زیباتر کنید، بدون اینکه دیوارها را خراب کنید. با یک قوطی رنگ یا چند دستگیره کشوی جدید شروع کنید. تعجب خواهید کرد که چقدر این پروژه های کوچک فضا را بهبود می بخشد.

 

دیوارها را دوباره رنگ آمیزی کنید

در هر اتاقی، از جمله حمام، یک لایه رنگ یکی از ساده ترین راه ها برای دادن ظاهری جدید به فضا است. اگر حمام کوچکی دارید یا اگر نیمه پایینی دیوارها کاشی کاری شده است، احتمالا فقط به یک گالن رنگ نیاز دارید. با هزینه ای بسیار کم ، می توانید این اتاق را بازسازی کنید. رنگی را انتخاب کنید که با آنچه در حال حاضر در فضا وجود دارد، ست باشد و رنگ چوب، رنگ کاشی و کفپوش را در نظر داشته باشید. سایه آبی روشن به حمام احساس آرامش می دهد، در حالی که رنگ هلویی کم رنگ رمانتیک و جذاب است.هر دو این رنگ ها میتوانند روح تازه ای به محیط خانه اضافه کنند.

 

برخی آیتم هاای کوچک را تعویض کنید

هنگامی که تعویض روشویی و کابینت امکان پذیر نیست، تغییر آیتمی مانند دستگیره ها ایده ای مقرون به صرفه است. قبل از خرید دستگیره‌های جدید، دسته‌هایی را که از قبل دارید اندازه بگیرید. به دنبال دستگیره هایی باشید که طول آن ها برابر با دسته های شما باشد تا بتوانید از ایجاد سوراخ های جدید و پر کردن سوراخ های قدیمی خودداری کنید. چند دستگیره را باز کنید تا ببینید آیا ناحیه زیر تغییر رنگ داده است یا خیر. اگر چنین است، جایگزین هایی بخرید که همان منطقه را کاملا پوشش می دهند. تغییر آیتم های کوچک در حمام مانند اضافه کردن اکسسوری به یک لباس است – که در نهایت می تواند کل ظاهر را تغییر دهد.

 

سر دوش را تعویض کنید

یک سر دوش شیک نه تنها می تواند حمام را مدرن تر جلوه دهد، بلکه می تواند تجربه بهتری در استفاده از حمام ایجاد کند. بعلاوه، یک سر دوش جدید با فشارآب  مناسب می تواند میزان آب مصرفی شما را کاهش دهد و در هزینه قبوض آب و برق صرفه جویی کند. برای بهبود جریان سر دوش فعلی خود بدون تعویض آن، با خیساندن سردوش در سرکه سفید ، از تجمع مواد معدنی جلوگیری کنید.

 

 

 

 

پرده دوش (و حمام) خود را تغییر دهید

تعویض جزویاتی مانند پرده حمام یکی از شاید ساده ترین ایده های به روز کردن حمام باشد. یک پرده رنگارنگ می تواند پالت رنگ حمام  را تغییر دهد (بدون نیاز به رنگ آمیزی)، در حالی که یک پرده دوش سفید باعث تمیزی و آرامش حمام می شود.

 

بهبود نورپردازی

برای معرفی روشنایی محیط در حمام بدون نیاز به تعویض وسایل، به نصب کلید دیمر فکر کنید. به این ترتیب می توانید نور را در صورت نیاز تنظیم کنید. چراغ ها را برای یک حمام آرامش بخش کم کنید یا وقتی صبح آماده می شوید آنها را کاملا روشن بگذارید.

 

شلف و قفسه های بیشتر اضافه کنید

اگر لوازم بهداشتی از کابینت حمام سرریز شده باشد ، اضافه کردن تعدادی شلف و قفسه شیک به حمام، فضا را بهبود می بخشد. در یک حمام بزرگ، کابینتی مستقل را در نظر بگیرید که می تواند دستمال توالت، ابزار آرایش مو و حوله های تمیز را در خود جای دهد. در یک حمام کوچک، اجازه دهید یک شلف باریک ، بطری های شامپو و صابون را در خود جای دهد. هنگامی که همه چیز یک مکان ذخیره دارد، حمام مرتب تر و شیک تر بنظر میرسد.

 

کاغذ دیواری ضد اب نصب کنید

اگر حمام شما دارای پنکه و جریان هوای مناسبی است، می‌توانید کاغذ دیواری‌های ضد آب را نصب کنید و ظاهری زیبا داشته باشید. کاغذدیواری قابل جابجایی با برچسب «مقاوم در برابر رطوبت» انتخاب کنید، سپس آن را به یک دیوار برجسته (یا همه دیوارها) حمام بچسبانید. آیا در قسمت پایینی دیوارها کاشی وجود دارد؟ شما خوش شانس هستید - این پروژه به نیمی از کاغذ دیواری نیاز دارد.

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402