ترندهای پالت رنگی سال 2022

1266  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 4 اسفند ماه 1400

هر ساله در ابتدای سال میلادی سازمان پنتون رنگ اصلی سال را معرفی می کند. مسلما یکی از رنگ هایی که در طراحی داخلی و معماری دیده خواهد شد رنگ very peri است که به عنوان رنگ سال 2022 اعلام شده است. با این حال رنگ های دیگری نیز هستند که کاربرد بسیاری در طراحی دکوراسیون داخلی خواهند داشت.

 

1- رنگ های خنثی با تم گرم

در سال های گذشته شاهد استفاده از رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و یا طوسی در طراحی دکوراسیون داخلی بوده ایم. در سال جدید اما، این رنگ ها دستخوش کمی تغییر خواهند بود. رنگ ها به سمت تناژ گرم می روند و شاید رنگ های پاستلی گزینه مناسبی برای این مدل رنگ ها باشند. رنگ های پاستلی، ملایم و همزمان با تناژ رنگی گرم هستند که فضای شما را از حالت بی روح خارج می کنند. اگر می خواهید همچنان از رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلیتان استفاده کنید کمی کرم به آن اضافه کنید تا سردی رنگ سفید را از بین ببرد.

 



 

2- دکوراسیونی یادآور غروب در کویر

شاید در اولین مواجهه با این سبک و اسم تعجب کنید و به درستی آن را درک نکنید. منظور از این نوع طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی با رنگ هایی است که یادآور غروب خورشید و کویر هستند. یعنی رنگ های متمایل به نارنجی یا اخرایی، کرم، بژ، قهوه ای و سایه هایی از رنگ های روشن. بدین صورت یک محیط گرم و خاص خلق می کنید که بسیار متفاوت از دکوراسیون های داخلی معمول خواهد بود.

 

 

3- رنگ ها به خصوص در بخش هایی از دکوراسیون

یک پالت رنگی هماهنگ با تناژ رنگی یکدست طراحی کنید و بخشی از آن را به صورت کاملا رندوم با رنگی کاملا متفاوت از رنگ غالب در فضا ، رنگ آمیزی کنید. بدین شکل در دکوراسیون داخلی خود نقاطی را برای غافلگیری مخاطب قرار می دهید که می تواند بسیار چشمگیر باشد و توجه را به خود جلب کند. می توانید نقاطی را برای این کار انتخاب کنید که می خواهید تاکید بیشتری بر آن قسمت داشته باشید.




4- مشکی در قسمت هایی از دکوراسیون

رنک مشکی از آن دسته رنگهایی است که شاید برای استفاده از آن بیشتر به سمت مبلمان بروید. اما در قسمتهایی از دکوراسیون داخلی مانند چهارچوبها و یا بخشی از دیوار نیز می توانید از رنگ مشکی استفاده کنید.


 

 

5- رنگ های فانتزی

پیش بینی می شود در سال جدید رنگ های فانتزی و خاص بیشتر در طراحی دکوراسیون داخلی به کار روند.منظور از این رنگ ها، رنگ هایی هستند که عمومیت کمتری دارند. رنگ های دیجیتال که در واقع شاید آن ها را بیشتر در فضای دیجیتال و مجازی دیده باشیم. در سال جدید این رنگ ها را به دنیای واقعی و دکوراسیون داخلی دعوت نمایید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید.


پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402