استفاده از پارتیشن اداری برای ایجاد محیط کاری منحصر به فرد

511  تعداد بازدید  |  سه شنبه 20 دی ماه 1401

استفاده از پارتیشن اداری برای ایجاد محیط های منحصر به فرد

 

کارمندان ساعات زیادی را در دفتر کار می گذرانند، اما تغییر دکوراسیون محیط اداری به دلخواه آنها امکان پذیر نیست زیرا دکوراسیون دفتر کار، باید بازتاب واقعی شخصیت شرکت باشد.

ترندهای جدید در دفاتر مدرن به افزایش فضاهای باز تاکید می کنند، به نحوی که دکوراسیون باید انعطاف پذیر و متناسب با نیاز کارکنان باشد

تمایل کارکنان برای شخصی سازی فضای اداری گاهی اوقات می تواند بسیار پیچیده باشد، زیرا جلب رضایت همه کار دشواری است. بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ایده های سازمانی را هم در انتخاب مبلمان اداری و هم در دکوراسیون آن منتقل کنید.

 

 

دکوراسیون اداری: گسترش شخصیت تجاری

 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم فضای باز در دفاتر مدرن در حال گسترش است. اما هنگام دیزاین این فضاها اگر سعی کنید ذائقه تک تک کارمندان را برآورده کنید، کار پیچیده ای پیش رو خواهید داشت ، زیرا باز بودن فضا سبب می شود  هر کارمند بخواهد فضای را به سلیقه خود تزئین کند. برای سهولت در کار دکوراسیون اداری پلان باز، به نکات زیر توجه کنید:

 

اول از همه، سعی کنید فضایی مشترک در دفتر ایجاد کنید، ایجاد هماهنگی در دیزاین هم برای کارمندان و هم برای مشتریان مثبت است، زیرا آنها یکنواختی را در شرکت و ثبات را در هر کاری که انجام می شود می بینند.

دکوراسیون بهتر است بر اساس شخصیت و رنگ های سازمانی شرکت طراحی شود. فراتر از سلایق شخصی، چیزی که باید به آن برسید این است که شخصیت شرکت خود را در دکوراسیون منتقل کنید تا هرکسی بتواند در آن احساس هویت کند.

آزادی خاصی در دکوراسیون برای هر کارمند بگذارید، بله، برخی از دستورالعمل ها را مشخص کنید تا با بقیه دفتر هماهنگ باشد.

 

چگونه به لطف دکوراسیون به محیط های منحصر به فرد دست یابیم؟

 

علیرغم توصیه ای که برای دیزاین کل دفتر کار به روشی همگن داشتیم، فضاهایی وجود دارند که باید شخصیت خاص خود را داشته باشند و باید از بقیه متمایز شوند. کافه تریا، اتاق جلسات، اتاق های استراحت و... مکان هایی هستند که برای بهبود خلاقیت کارمندان به دکوراسیون و مبلمان اداری خاص خود نیاز دارند برای ایجاد این محیط های منحصر به فرد چند راه حل پیشنهاد می کنیم

 

وینیل های دکوراتیو

آنها برای ایجاد محیط های منحصر به فرد مناسب هستند، زیرا هر وینیل را می توان به روشی که شما می خواهید ساخت. علاوه بر این، هزینه آن کم و حذف و تنظیم آن بسیار آسان است، بنابراین می توانید دکوراسیون دفتر را به سرعت تغییر دهید.

 

استیکر برای صفحه نمایش

صفحه نمایش ها به طور گسترده ای برای تقسیم فضاها و ایجاد محیط های صمیمی در دفاتر استفاده می شوند. برای ایجاد حریم خصوصی بیشتر میتوان از انواع استیکرهای صفحه نمایش استفاده کرد شما می توانید استیکرها را را با آرم و لوگو شرکت، رنگ سازمانی، و عناصری که خلاقیت را القا می کنند، ایجاد کنید.

 

پارتیشن اداری

انواع مختلف پارتیشن یکی از عناصر ضروری دیزاین فضاهای کاری در حال حاضر هستند. پارتیشن ها ایتم مناسبی برای ایجاد جلوه های دکوراتیو هستند و حالت ها و رنگ های متنوعی از آن ها در بازار وجود دارد، که برای جداسازی فضاها بسیار مفید است.

پارتیشن اداری شیشه ای پرطرفدار ترین نوع پارتیشن در حال حاضر است با استفاده از این نوع پارتیشن اداری مدرن میتوانید جلوه ای خاص به فضای کاری خود بیفزایید علاوه بر این باز بودن فضاها با استفاده از این نوع پارتیشن به خوبی تامین می شود و ضمن حفظ پلان باز بودن محیط از ویژگی های آکوستیک شیشه و کنترل سطح نویز نیز برخوردار خواهید شد

 

برای آگاهی از نحوه طراحی سه بعدی فضای خود به کمک انواع پارتیشن و اطلاع از قیمت پارتیشن با کارشناسان ما در طرح پرداز پایا در ارتباط باشید

 

 

بیشتر بخوانید:

ارتفاع مناسب برای پارتیشن اداری

استیکر دکوراتیو پارتیشن اداری

اهمیت استفاده از پارتیشن اداری در طراحی دکوراسیون داخلی

مزایای پارتیشن اداری کف تا سقف

بهبود فضای کاری با پارتیشن اداری هوشمند

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402