مزایای پارتیشن اداری کف تا سقف

1155  تعداد بازدید  |  دوشنبه 20 تیر ماه 1401

مزایای پارتیشن اداری کف تا سقف

 

پارتیشن اداری با ارتفاع سقف تا کف یک رویکرد مقرون به صرفه برای تقسیم فضا و افزودن اتاق های جدید در محل شما ارائه می دهد. این سبک پارتیشن اداری مدرن از فضای سقف موجود در محیط شما برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد نهایت استفاده را میبرد. این پارتیشن با ارتفاع کامل کف تا سقف به شما این امکان را می دهد که یک فضای موجود را مجدداً پیکربندی کنید و آن را به تعداد تقریباً نامحدودی از طرح ها تبدیل کنید تا دقیقاً نیازهای چیدمان ساختاری شما را برآورده شود.

 

مزایای پارتیشن اداری با ارتفاع کف تا سقف

پارتیشن سقف تا کف یک جایگزین مناسب برای ساخت و ساز سنتی است. زیرا میتوان آن ها را با در نظر رفتن تمامی مشخصات مورد نیاز شما در مبدا ساخت و سپس به سایت شما تحویل داده و آنها را در محیط شما نصب می کنیم. نصب را می توان در عرض چند ساعت به پایان رساند، برخلاف سایر روش های تقسیم بندی فضا که روزها و هفته ها زمان میبرد ، نصب این پارتیشن اداری مدرن زمان خرابی و اختلال در عملیات روزانه شما را به حداقل میرساند. همچنین در صورت تمایل می توانید پارتیشن کف تا سقف خود را به صورت سفارشی طراحی و نصب کنید. مزایای این پارتیشن اداری عبارتند از افزایش سطح حریم خصوصی، پایداری،بهره وری بیشتر کارکنان

 

سفارشی سازی پارتیشن اداری  کف تا سقف

طرح پرداز پایا با شما همکاری خواهد کرد تا پارتیشن سفارشی که کاملاً متناسب با فضای کاری شما باشد، طراحی کنید. مهم نیست که سقف شما چقدر بلند است یا پلان کف موجود شما چگونه طراحی شده است، ما می توانیم یک راه حل منحصر به فرد برای به حداکثر رساندن فضای شما طراحی کرده و بسازیم

 

کاهش سروصدا و کنترل آب و هوا با پارتیشن تمام ارتفاع

این پارتیشن‌ اداری مدرن با استفاده از پنل‌های دیواری با فوم 4 اینچی  EPS یا دیوارهای توخالی ساخته می شود پنل های دیواری صدا و شرایط آب و هوایی را به خوبی کنترل می‌کنند و متراکم‌تر و بادوام‌تر از دیوارهای توخالی هستند . برخی از پارتیشن های فضای کاری دارای روکش های وینیل نیز هستند که به راحتی تمیز و نگهداری می شوند و گزینه های رنگی متعددی از آن ها دسترس است.

 

یکپارچه سازی سیستم الکتریکی

با استفاده از سیستم الکتریکی یکپارچه UL میتوان یک سطح داخلی هموار برای پریزهای برق و سیم‌کشی تلفن/داده فراهم کرد.میتوان با استفاده از سیستم پنل ترکیبی طبقه بندی شده UL ، یک سیستم اداری مدولار با بالاترین کیفیت برای طیف گسترده ای از محیط های کاری فراهم کرد.

 

با استفاده از این سیستم میتوان هر تعداد پریز برق، جک‌های تلفن و/یا کابل شبکه را که نیاز دارید در پارتیشن‌ شما قرار داد و تمامی این آیتم ها دقیقاً در جایی که به آن‌ها نیاز دارید، قرار می‌گیرند.

 

نصب و راه اندازی پارتیشن کف تا سقف در کمترین زمان

 

با چندین دهه تجربه، کارگران نصب ما بسیار توانمند هستند و در مقایسه با ساخت دیوار خشک استاندارد که ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد دیوار پارتیشن تمام ارتفاع شما را در عرض چند روز راه اندازی می کنند، علاوه بر این، انواع پارتیشن اداری مدرن می‌توانند تغییر، پیکربندی مجدد، گسترش یا حتی جابه‌جا شوند و تطبیق پذیری را در صورت تکامل نیازهای کسب‌وکار شما فراهم کنند.

 

با تجربه بیش از یک دهه حضور مستمر در صنعت دکوراسیون داخلی و اجرای بیش از ۱۵۰ پروژه ، ما در رح پرداز پایا انواع  مختلف پارتیشن‌ اداری مدرن با ارتفاع کف تا سقف و سایر محصولات ماژولار فضای کاری را طراحی و تولید می‌کنیم. ما تجربه و دانش لازم برای ارائه راه حل های با کیفیت بالا و صرفه جویی در فضا را برای هر فضای کاری داریم. پارتیشن کف تا سقف ما با متریال درجه یک و بی نظیر ساخته شده اند و به سرعت و به راحتی نصب می شوند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های طراحی پارتیشن اداری سفارشی با ما در ارتباط باشید و با شماره   88701840 تماس بگیرید کارشناسان ما در طرح پرداز پایا نیاز های شما را در نظر گرفته و بهترین طراحی ممکن برای فضای اداری شما را پیشنهاد میدهند

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری: اشتباهات رایج چیدمان

هر آنچه که باید در مورد پارتیشن اداری بدانید

اهمیت استفاده از پارتیشن اداری در طراحی دکوراسیون داخلی

نحوه استفاده از پارتیشن اداری برای ایجاد یک دفتر خانگی

7 راه آسان برای پارتیشن بندی یک اتاق بدون ساختن دیوار

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402