5 ایده برای طراحی بهتر فضاهای اداری کوچک

994  تعداد بازدید  |  دوشنبه 31 مرداد ماه 1401

در طراحی فضاهای اداری کوچک باید در نظر داشته باشید که آیتم هایی استفاده نکنید تا فضا را از آن چیزی که هست کوچک تر نشان دهند به همین منظور توصیه میکنیم از رنگ های روشن و انواع پارتیشن اداری متحرک در دکوراسیون داخلی فضای اداری استفاده کنید

5 ایده برای طراحی بهتر فضاهای اداری کوچک

 

اگر فضای کاری محدود و نسبتاً کوچکی دارید، نیازی به نگرانی نیست. هنوز هم می توانید با کمک خدمات طراحی داخلی یک فضای اداری مناسب ایجاد کنید.

 

از آنجایی که دفاتر کوچک فضای محدودی دارند، باید از کل فضایی که می خواهید تبدیل به یک دفتر کار کنید، به طور کامل استفاده کنید. با طراحی داخلی اداری به سبک مدرن، شما از هر گوشه ای بهترین استفاده را خواهید کرد و در عین حال یک محیط کاری جذاب خواهید داشت.

 

آیا تمایلی به تغییر طراحی داخلی دفتر خود دارید؟ ما چند ایده برای طراحی داخلی داریم که می توانید آنها را امتحان کنید.

 

 

1. طراحی داخلی اداری در عصر حاضر

 

طراحی داخلی اداری در عصر حاضر بر روی دکوراسیون ساده تمرکز دارد، اما این طراحی در عین حال دارای سبک هنری است که بر اصول اولیه ساخت یک دفتر کار مدرن تاکید دارد. برای جذابیت بیشتر طراحی داخلی دفتر ، می توانید از مبلمان و پالت های رنگی تاکیدی یا رنگ های خنثی برای تقویت شخصیت داخلی دفتر خود استفاده کنید.

 

 

 

 

 

استفاده از شیشه یا پنجره در دفاتر امروزی، به ویژه در پارتیشن اداری و جداکننده ها در فضای کاری کارمندان توصیه میشود. اگر در حال حاضر یک دفتر کار کوچک بدون پارتیشن اداری شیشه ای دارید، می توانید از میز شیشه ای استفاده کنید و فضای اداری را به نورپردازی مدرن مجهز کنید تا محیط روشن تر و دل باز تر شود.

 

 

2. طراحی داخلی طبیعی

 

اگر طبیعت را دوست دارید، طراحی داخلی اداری با الهام از طبیعت بهترین ایده برای شما خواهد بود. می توانید دفتر را با مخلوطی از رنگ های سبز رنگ آمیزی کنید تا پوشش گیاهی موجود در طبیعت را منعکس کند.

 

 

 

 

برای استفاده حداکثری از مفهوم فضای کاری طبیعی، سعی کنید میز خود را در کنار پنجره قرار دهید تا هر از چند گاهی که از کار خسته می شوید، از منظره زیبای بیرون لذت ببرید.

ایده دیگر این است که می توانید از انواع فلاور باکس و یا قفسه ها به عنوان پارتیشن اداری استفاده کنید و گیاهان گلدانی را به قفسه دفتر خود اضافه کرده تا فضا را تازه تر و خنک تر نشان دهید. اگر نمی خواهید گیاهی در دفتر کار داشته باشید، به عنوان جایگزین، می توانید از نقاشی هایی که با الهام از طبیعت کشیده شده اند بر روی دیوار دفتر استفاده کنید.

 

3. طراحی داخلی خلاق

 

با خلاقیت زیاد، می توانید به سرعت یک اتاق کوچک را به یک دفتر کار مدرن و کاربردی تبدیل کنید. قفسه ها و فضاهای ذخیره سازی را روی دیوارها قرار دهید تا از فضای دفتر خود به طور کامل استفاده کنید. برای زیباتر کردن دکوراسیون اداری خود، می توانید کل اتاق را با رنگ سفید رنگ آمیزی کنید

 

 

همچنین می‌توانید با استفاده از میزها ، صندلی‌های انعطاف‌پذیر و انواع پارتیشن اداری متحرک که می‌توانند در صورت عدم استفاده تا شوند، خلاقیت را در طراحی داخلی اداری مدرن توسعه دهید. برخی از راه‌های خلاقانه دیگر عبارتند از استفاده از ترکیب رنگ‌ها برای روشن‌تر کردن اتاق و همچنین تعبیه تزئینات دیگر در قالب عکس روی یک دیوار خالی.

 

 

4. طراحی داخلی دفتر با ظرافت رنگ سفید

 

یکی دیگر از راه های مدرن و شیک به نظر رسیدن دفتر کوچکتان، رنگ سفید است. طراحی داخلی تمام سفید می تواند دفتر شما را آرام و باکلاس جلوه دهد. یکی از مزایای بزرگ دفتر سفید ان است که فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان میدهد.

 

 

 

 

در کانسپت اداری تماماً سفید، بهتر است به دیوارها بافت بدهید. همچنین اطمینان حاصل کنید که نور کافی برای روشنایی کل دفتر قرار داده اید. می توانید این کار را با باز کردن پنجره یا استفاده از نور مصنوعی امتحان کنید.

 

 

5. طراحی داخلی با استفاده از پارتیشن اداری

 

اگر فضای اداری نسبتا کوچکی دارید، باید دفتر خود را به گونه ای تقسیم بندی کنید که حداقل دو نفر را در خود جای دهد. می توانید یک فضای اداری کوچک را به دو بخش تقسیم کنید یا با استفاده از یک پارتیشن اداری شیشه ای میز کار خود را به دو قسمت تقسیم کنید. این البته باعث صرفه جویی بیشتری در فضا می شود.

 

 

ساخت یک فضای اداری با دیوارهای پارتیشن اداری شیشه ای مزایای بسیاری از جمله افزایش کار تیمی و بین کارمندان را به همراه دارد. با استفاده کامل از نور طبیعی می توانید نیاز به روشنایی الکتریکی را کاهش دهید. به این ترتیب در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

 

 

 

اگر احساس می کنید که یک دفتر کار با پارتیشن اداری شیشه ای حریم خصوصی شما را به خطر می اندازد، می توانید از شیشه مات در طراحی پارتیشن استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

تفاوت پارتیشن اداری و خانگی

طراحی دفتر کار به سبک کلاسیک

پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه

پارتیشن بندی ترکیبی اداری

طراحی اتاق کنفرانس

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402