پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه

1256  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 12 مرداد ماه 1401

پارتیشن اداری ام دی اف بهترین انتخاب برای ایجاد حریم خصوصی در فضای اداری است این پارتیشن ممکن است کمی فضا را بسته تر کند که برای رفع این موضوع توصیه می شود از ترکیب متریال شیشه به همراه ام دی اف در طراحی پارتیشن استفاده کنید

پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه

پارتیشن بندی یک فضا امروزه یکی از راهکارهای موثر برای تفکیک فضاهای مختلف در یک محیط به شمار می رود. پارتیشن بندی به منظور ایجاد چندین فضای متفاوت در دل یک فضا انجام می شود و بدین شکل می توان در یک محیط مشخص چند فضای متنوع داشت و در عین حال حریم شخصی را نیز رعایت کرد.

 

 

 

 

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد و با متریال های مختلف ساخته می شود. یکی از انواع پارتیشن اداری که بسیار کاربردی است پارتیشن ام دی اف است. متریال چوبی گزینه ای مناسب برای محیط های اداری هستند و کمی فضا را سنتی تر جلوه می دهند. متریال چوب با توجه و به جنس و رنگش به محیط گرما می بخشد. برای متعادل کردن فضا می توان این پارتیشن اداری را با شیشه ادغام نمود تا فضا را کمی تلطیف نماید و روشنایی لازم را تامین کند. پارتیشن های چوبی در دو نوع طراحی و ساخته می شوند یا به صورت ترکیبی از ام دی اف خام و روکش طبیعی چوب و یا ام دی اف با روکش ملامینه هستند.

 

 

 

 

این نوع از پارتیشن اداری برای محیط های رسمی مناسب تر هستند. جداکننده های ام دی اف فضا را به خوبی تقسیم کرده و آکوستیک خوبی نیز دارند. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این نوع پارتیشن اداری محیط را بسته تر نشان می دهد و باید نورپردازی مضاعفی برای فضا در نظر گرفته شود.

 

 

 

 

این جداکننده ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و ساخته می شوند. بنابراین این قابلیت را به شما می دهند تا براساس فضای خود و مطابق با سلیقه تان آنها را انتخاب نمایید. همچنین استحکام و مقاومت خوبی نیز دارند. پارتیشن های  ام دی اف را می توان با ترکیب دیگر متریال ها تنوع بخشید. این پارتیشن ها در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید واجرا می شوند.

 

 

 

 

 

 

پارتیشن های تک جداره قابلیت جابه جایی دارند و به شما این امکان را می دهند تا در صورت نیاز آن ها را در فضا جا به جا کنید. بسیار سبک هستند و نصب آسانی دارند. در حالیکه پارتیشن های دو جداره به صورت ثابت نصب می شوند و به دلیل ضخامت بیشتر مقاومت بالاتری نسبت به مدل تک جداره دارند.

در نهایت پارتیشن های ام دی اف با توجه به نوع پروژه می توانند بسیار کارآمد باشند و هزینه مناسبی نیز دارند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری ترکیبی

پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره

پارتیشن اداری آکوستیک

مقایسه پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402