چگونه کاربردی ترین طراحی را برای دفاتر کاری خود ایجاد کنیم؟

1016  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 22 تیر ماه 1401

در طراحی دفاتر کاری خصوصا زمانی که قصد نوسازی دارید اصولا توجهات به سمت سبک دکوراسیون معطوف می شود و کاربردی تر کردن فضا کمتر در نظر گرفته می شود با رعایتی نکاتی مثل استفاده از پارتیشن اداری میتوانید فضایی مناسب برای کارکنان خود فراهم کنید

چگونه کاربردی ترین طراحی را برای دفاتر کاری خود ایجاد کنیم؟

 

طراحی اداری کاربردی

هنگام طراحی مجدد فضای اداری ، اغلب تمرکز طراحی روی مدرنیته و رعایت سبک بسیار سنگین است و عملکردها نادیده گرفته می شود. مطمئناً، پس از چند هفته کار در فضای مدرن خود، با مشکلات جدیدی مواجه می شوید.

برای جلوگیری از ایجاد دردسر بیشتر ما این مقاله  را به ارائه نکات مهم برای طراحی اداری کاربردی اختصاص داده ایم. بنابراین، اگر تازه این فرآیند را شروع کرده‌اید یا طراحی خود را به پایان رسانده‌اید و نگران هستید چیزی را فراموش کرده باشید، نکات مفیدی را که همه می‌توانیم به سادگی انجام دهیم، گردآوری کرده ایم.

 

 

 

 

ایجاد فضای فردی مناسب

در حال حاضر، ممکن است برای شروع این یک امر بدیهی به نظر برسد، اما گاهی فضای کافی برای هر فرد درمحیط کاری لحاظ نمی شود

طرح‌های پلان باز علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها به کاهش استرس اضافی در محل کار کمک میکنند. فضاهای تنگ باعث ایجاد آشفتی ذهنی می شوند، به همان اندازه که ساده به نظر می رسد، ارائه یک محیط کاری جادار برای هر کارمند می تواند بهره وری را افزایش دهد.

 

 

پارتیشن اداری

تحقیقات به طور مداوم نشان داده است که کارمندان داشتن حریم خصوصی را ترجیح می دهند، با این حال فضاهای کاری پلان باز هنوز به دلیل ویژگی های مثبت بسیاری که دارند، توصیه می شوند

انواع پارتیشن اداری مدرن خصوصا پارتیشن اداری متحرک می توانند با فراهم آوردن حریم خصوصی بیشتر محیط مناسبی را برای رشد و بهره وری برای دفتر شما فراهم کنند!علاوه بر این اگر سبک متحرک را انتخاب کنید هر زمان که بخواهید میتوانید پارتیشن اداری خود را دمونتاژ کنید و به فضای جدید منتقل کنید

اگر نگران هماهنگ نشدن متریال پارتیشن اداری با سبک دکوراسیون داخلی خود  هستید میتوانید از انواع پارتیشن اداری شیشه ای استفاده کنید و به راحتی آن را با ظاهر خود هماهنگ کنید

با نصب پارتیشن اداری و ترکیب فضاهای کاری باز و خصوصی، کارکردهای مورد نیاز دفتر شما به خوبی فراهم می شود، و به کارمندان این امکان را می دهد که جلسات خصوصی، بحث ها یا جلسات طوفان فکری را در محیطی بسیار کاربردی تر برگزار کنند.

 

 

 

سهولت دسترسی

هنگام طراحی فضای اداری جدید خود، باید به خاطر داشته باشید که دسترسی افراد به محیط های مختلف مسدود نشود.

این یعنی در چیدمان تجهیزات اداری توجه داشته باشید که به طور بهینه از فضاهای موجود استفاده کنید و دسترسی را کاهش ندهید

 

ظاهر همیشه پیروز نیست

اگر یک نما عالی به نظر می رسد همیشه به این معنی نیست که کاربردی است یا برای دفتر جدید شما مناسب است. همیشه در طراحی فضاهای کاری خود شرایط آینده را هم پیش بینی کنید.

قانون این است: عملکرد همه چیز است.

تمرکز خود را بر این بگذارید که دفترتان برای شما و کارمندانتان مفید باشد در ابتدا اصول اولیه در طراحی کاربردی را رعایت کنید سپس نسبت به احساسی که به فضا پیدا کردید، متوجه می شوید که چه مواردی را دوست دارید اضافه کنید.و سبک طراحی خود را در این مرحله انتخاب کنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

5 ایده برای طراحی بهتر فضاهای اداری کوچک

نحوه استفاده از پارتیشن اداری برای به حداکثر رساندن فضای کاری

بهبود فضای کاری با پارتیشن اداری هوشمند

اهمیت استفاده از پارتیشن اداری در طراحی دکوراسیون داخلی

بهترین چیدمان اداری برای ایجاد همکاری بیشتر در محیط های کاری

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402