صفر تا صد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پترو صنعت گامرون

نام پروژه: پترو صنعت گامرون سال اجرا: ۱۳۹۴ مدت زمان اجرا: ۴۱ روز کاری حجم پروژه: ۸۷۰ متر مربع

طـراحی اداری حـرفه ای در شرکت ها و سازمان های معروف جهانی از اهمیت بسیار بـالایی برخوردار اسـت. دکـوراسیون داخـلی پتـرو صـنعت گـامرون از نــوع طراحی اداری است که با ترکیبی از ام دی اف، قـالب فلزی و پلکسی گـلاس کار شده است.به این تـرتیب علاوه بر به کـارگیری اصول و قواعد زیبایی شناختی در دکوراسیون اداری پترو صنعت گامرون،کاربردی بودن و داشتن پلان اداری مناسب نیز در نظر گرفته شده است.

ویژگی های دکوراسیون اداری پترو صنعت گامرون به دلیل حساسیت بالای این پروژه یک تیم متخصص از طـراحان با تـجربه صـفر تا صد کـار را بر عهده گرفته اند. ابـتدا پـلان اصلی و سیرکولاسیون بر اساس معیارهای مشخص طراحی شده و سپس جلوه های بصری برای دکوراسیون اداری پترو صنعت گامرون روی نقشه نهایی شده است. در پروژه پتـرو صنعت گامرون با در نظر گرفتن دفاتر اداری مجزا برای مدیریت و کارکنان،یکپارچگی و هماهنگی فضای اداری حفش شده است به گونه ای که هیچکدام از بخش ها متمایز و برجسته تر از سایر قسمتها دیده نمی شود.

 روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون اداری

ازویژگیهای برجسته دکوراسیون اداری پترو صنعت گامرون استفاده صحیح از رنگهای اداری و خنثی در کنار یکدیگر است.تضاد رنگی کرم و قهوه ای در پارتیشن، قفسه ها، کمد و میز کار به درستی رعایت شده است. برای بزرگتر دیده شدن فضا، کف و سقف به صورت تک رنگ و روشن کار شده است.

 فضای آزاد اداری برای کارکنان

دکوراسیون اداری پترو صنعت گامرون محدودیتی در فضای کاری و رفت و آمد افراد ایجاد نکرده و تمهیدات لازم برای فضاسازی به کار گرفته شده. اتـاق مدیریت توسـط پارتیشن از سایر بخش ها جدا شده و یک فضای مستقل کاری است.طراحی عمودی در فضای اداری موجـب شده تا حـدود زیـادی از مـساحت، باز و خالی بـاقی بـماند. استفاده از مبلمان ارباب رجوع به صورت هوشمندانه در بخش های ویژه، نظم محیط اداری را حفظ می کند.

 نورپردازی دکوراسیون اداری

نورپردازی دکوراسیون اداری پترو صنعت گامرون با نور سقفی اجرا شده و در شکیل تر شدن فضـای پذیرایی از مـهمان ها تاثـیر گـذار است. تیم طراحی داخـلی بـرای اتـاق مدیریت از نورپردازی ویژه استفاده کرده که فضا را رسمی تر و مدیریتی نشان می دهد.

اشتراک این مطلب