طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی سینما رباط کریم

نام پروژه: سینما رباط کریم سال اجرا: ۱۳۹۱ مدت زمان اجرا: ۴۱ روز کاری حجم پروژه: ۱۲۰۰ متر مربع

مجموعه سینما فرهنگ رباط کریم  در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۲۱۲۵ متر احداث گردیده که شامل فضای داخلی و محوطه بیرونی است. این مرکز فرهنگی –تفریحی دارای سالن سینما، رستوران و کافی شاپ، لابی، مراکز تجاری، اداری و تاسیساتی مختلفی است. طراحی دکوراسیون داخلی سینما رباط کریم توانسته درجه بندی ممتاز را برای این مجموعه به ارمغان بیاورد.

ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی سینما رباط کریم

طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی سینمای رباط کریم توسط تیم حرفه ای از متخصصان طراحی داخلی در سال ۱۳۸۹ انجام شده است. پروژه دکوراسیون داخلی سینما رباط کریم در فضای ۱۰۰۰ متر مربع با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است. طراحی داخلی سالن سینما و محل نمایش فیلم با ظرفیت ۶۱۰ صندلی به گونه ای چشم نواز دیده می شود.

نورپردازی سینما رباط کریم

نورپردازی نقطه ای در سقف کاذب از نقاط قوت دکوراسیون داخلی سینما رباط کریم است که با نورپردازی های دیواری هماهنگی کامل دارد. جهت زیبایی و جلوه های بصری، باکس های ویژه ای در دیوارها تعبیه شده که تجهیزات نورپردازی و صدا را از دید مخفی نگه می دارد. نورپردازی خلاقانه سینما رباط کریم بدون ایجاد مزاحمت نوری بر پرده اجرا شده و نور اصلی سالن را فراهم می کند.

صندلی های بی نظیر سینما

سالن سینمایی با صندلی های راحت برای تماشاگران به صورت موازی کار شده است. جهت رفاه فاصله بیشتری بین صندلی های موازی در نظر گرفته شده که موجب سهولت در رفت و آمد می شود. صندلی های مبل شکل و دسته های پهن کنار هر صندلی احساس آرامش در هنگام تماشای فیلم را بیشتر می کند.

رنگبندی طراحی دکوراسیون داخلی رباط کریم

 پرده، کفپوش ها و رنگ صندلی با قرمز خوشرنگی کار شده و برای دسته صندلی ها با قهوه ای تیره، تضاد رنگی جالبی ایجاد شده است. رنگ قالب دکوراسیون داخلی سینما برای سقف و دیوارها از طیف رنگی قهوه ای تیره و روشن انتخاب شده. هماهنگی رنگ قرمز و قهوه ای فضای داخلی سینما رباط کریم را بسیار زیبا و چشم نوازتر کرده است.

اشتراک این مطلب