پارتیشن اداری تاشو

1268  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 15 تیر ماه 1401

پارتیشن اداری تاشو از انواع پارتیشن متحرک است که برای جداسازی سریع فضاها بسیار مناسب است انعطاف پذیری بالایی دارد و تقریبا در تمامی فضاها قابل استفاده است این پارتیشن اداری مدرن در مدل ها و متریال های مختلفی ساخته می شود که در ادامه این مقاله له بررسی آن خواهیم پرداخت

پارتیشن اداری تاشو چیست؟

پارتیشن‌ اداری تاشو، دیوارهای متحرک یا دیوارهای تاشو، سیستم‌های پارتیشن بندی قابل تنظیم و بسیار متنوعی هستند که به سرعت فضا را در صورت لزوم تقسیم یا باز می‌کنند

خواه به حفظ حریم خصوصی اضافی در محل کار، عایق صدا برای کمک به تمرکز نیاز داشته باشید، یا صرفاً به فضای خود برای انجام چندین نقش در زمان های مختلف نیاز دارید، این پارتیشن اداری مدرن سطح بالایی از انعطاف پذیری را ارائه می دهد. پارتیشن اداری تاشو  به طور هوشمندانه ای طراحی شده است تا در صورت نیاز بتوانید آن ها  به راحتی ببندید و به سرعت دوباره باز کنید، کار با آنها آسان است و به شما این امکان را می دهد که فضایی را که در دسترس دارید برای طیف وسیعی از کاربردها بدون نیاز به نصاب های متخصص تطبیق دهید.

 

 

 

اجرای دیوارهای پارتیشن تاشو

این پارتیشن اداری مدرن شامل پنل های جداگانه ای است که به هم متصل می شوند. هر پنل در جای خود قفل می شود، در نهایت با استفاده از یک پنل انتهایی قابل گسترش که توسط یک دسته قابل جابجایی کار می کند کارنصب تکمیل می شود. این پارتیشن اداری مدرن به عنوان عایق صدا عالی عمل میکنند و در انواع تقریباً نامحدودی از تنظیمات موجود هستند.

 

پارتیشن اداری multifold

پارتیشن اداری Multifold برای ایجاد عایق صدای متوسط ​​و زمانی که سازه پشتیبانی باربر نیست، ایده آل است. این سیستم متشکل از پنل های پیوسته لولایی است که در هر پانل دوم در جای خود قفل می شوند. آخرین پنل همیشه به عنوان یک درب ارتباطی عمل می کند. این سیستم می تواند تکی یا دوپارتینگ باشد.

 

پارتیشن اداری تاشو با روکش پارچه ای

روکش پارچه ای روی پنل های پارتیشن اداری مدرن کاملا قابل شستشو بوده و حاوی مواد ضد میکروبی برای محافظت در برابر کپک، قارچ و باکتری است و انتخابی مناسب  MRSA آزمایش شده است و راه حلی ایده آل برای تقسیم فضاها در بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد.

 

 

پارتیشن تاشو تمام چوب

پارتیشن‌ اداری تمام چوب با استفاده از روکش‌های چوبی با کیفیت بالا ساخته می شود این پارتیشن اداری مدرن از پانل‌های باریکی ساخته می شوند که هنگام باز شدن روی هم چیده آنها در نسخه های روکش دار، بدون روکش و آکوستیک عرضه می شوند.

 

 

پارتین تاشو شیشه ای

پارتیشن تاشو شیشه ای را می توان مستقیماً در طراحی دفتر ادغام کرد. این برای طراحی اداری عالی است، هم از منظر کاربردی و هم از منظر زیبایی شناختی.

این سیستم پارتیشن اداری مدرن را می توان به راحتی برای کاربردهای داخلی و خارجی در پروژه های مختلف معماری استفاده کرد. این سیستم راه حل های نوین را برای مکان های اداری مختلف ارائه می دهد. با نصب این سیستم پارتیشن میتوانید فضای کاری را دلباز و بزرگ نشان دهید و بر فعالیت اعضای تیم نظارت کافی داشته باشید

 

سوالات متداول

 

چرا از دیوارهای پارتیشن تاشو استفاده کنیم؟

اگر فضای محدودی در محیط اداری یا تجاری خود دارید، مهم است که از آن تا حد امکان بهینه استفاده شود. پارتیشن تاشو با ارائه سطح بالایی از انعطاف پذیری در مورد نحوه استفاده از فضا این امکان را فراهم می کند.

 

ممکن است بخواهید برای یک جلسه یا رویداد آموزشی اختلال یا مزاحمت ناشی از سر و صدا افراد را به حداقل برسانید به این ترتیب باید به طور موقت منطقه ای را ببندید، به این منظور یک دیوار جداکننده تاشو را می توان به سرعت در بخشی از یک منطقه مستقر کرد.

 

این پارتیشن اداری مدرن در صورت لزوم حریم خصوصی کافی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد فضا را به یک پیکربندی پلان نیمه یا کاملا باز برای کار مشترک باز کنید.

 

این پارتیشن ها فضا را برای اهداف مختلف در زمان های مختلف شخصی سازی میکنند، آنها برای فضای استفاده مشترک یا سازمان های انعطاف پذیر و پویا که نیاز به انتقال سریع از یک پروژه یا فعالیت به پروژه دیگر دارند، عالی اند.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

اجرای پارتیشن اداری میز در بانک گردشگری

پارتیشن اداری پلاستیکی

پارتیشن اداری pvc

پارتیشن بندی اداری ترکیبی

تعمیر و نگهداری پارتیشن اداری

 

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402