پارتیشن اداری پیش ساخته

911  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 1 تیر ماه 1401

نصب پارتیشن اداری برای دستیابی به محیط کاری مدرن اولین قدم است، از میان انواع متعدد پارتیشن اداری نوع پیش ساخته ، سریع ترین زمان پیاده سازی و بالاترین تنوع را دارد در این مقاله به معرفی پارتیشن پیش ساخته و متریال های ساخت آن میپردازیم

پارتیشن اداری پیش ساخته

 

تصور از یک فضای اداری به طور کلی متشکل از چندین بخش است که با دیوار از هم جدا شده اند و کارکنان هر بخش جدا از سایر بخش ها در یک اتاق فعالیت میکنند

اما، روند امروزی فضاهای باز، انقلابی در نحوه طراحی دفاتر و نحوه اداره آنها ایجاد کرده است. شرکت‌ها به جای فضای های تفکیک شده، به سمت فضاهای بازتری که همکاری و انعطاف‌پذیری ایجاد می‌کنند، گرایش دارند.

 

با این حال، همراه با این روند، چالش اصلی ایجاد تعادل بین محیط باز و حریم خصوصی است که در محل کار ضروری است.

 

برای ایجاد این تعادل ، دیوایدر های پیش ساخته یک محل کار باز و مشارکتی ایجاد میکند در عین حال حریم خصوصی هر فرد را هم حفظ میکند. این پارتیشن اداری تعادل کامل و انعطاف پذیری را در دفتر ایجاد می کند و تولید و تلاش را به حداکثر می رساند.

 

پارتیشن اداری پیش ساخته چیست؟

این پارتیشن اداری شامل دیوارهایی است که از قبل در طرح مورد نظر شما مونتاژ شده اند. این سیستم‌های پارتیشن اداری می‌توانند در مواقعی که به یک دفتر خصوصی، اتاق جلسه یا اتاق کنفرانس نیاز است، به سرعت در محل قرار گیرند. آنها را می توان از مواد مختلفی از جمله شیشه، تخته گچی، چوب، لمینت، روکش های ملامینه و وینیل ساخت.

 

پارتین اداری می تواند به سرعت و کارآمد نصب شود و کاملاً قابل تنظیم است تا با طراحی موجود دفتر شما مطابقت داشته باشد. مهمتر از همه، انعطاف پذیری را ارائه می دهد که با نیازهای دائمی در حال تغییر فضای اداری و تجاری شما سازگار است.

 

 

 

نصب سریع و کارآمد پارتیشن اداری پیش ساخته

ایجاد هر گونه تغییر در دفتر شما به طور قابل درک می تواند باعث استرس خاصی شود. نصب ویژگی های جدید می تواند جریان روزانه دفتر را مختل کند و اعضای تیم را جابجا کند. اینجاست که دیوایدرهای پیش ساخته می‌تواند انتقال را به یک دفتر به‌روز شده کارآمدتر سریعتر کند . این پارتیشن اداری با کاهش آشفتگی ناشی از هر پروژه امکان نصب سریع را فراهم کرده و کمترین تأثیر بر روی کارهای روزمره دفتر خواهند داشت.

 

 

تعمیر و نگهداری پارتیشن اداری از پیش ساخته

 

چه منتظر تکمیل فضای اداری جدید و چه در حال به روز رسانی فضای موجود خود باشید، منتظر ماندن برای تکمیل نصب و پاکسازی پس از نصب می تواند زمان با ارزشی را از شما بگیرد. از آنجایی که پارتیشن اداری ماژولار از قبل مونتاژ شده اند، می توانند به سرعت و کارآمد نصب شوند. در نتیجه، نیروی کار در محل، و همچنین ضایعات، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. و با به‌روزرسانی دفتر، روال‌های روزمره اداری کمترین تأثیر را خواهد داشت.

 

کاملاً قابل تنظیم برای مطابقت با طراحی موجود

 

دیوایدر پیش ساخته را می توان بر اساس نیازها و زیبایی شناسی هر دفتر شخصی سازی کرد. هنگام ایجاد هرگونه تغییر در یک دفتر، مهم است که عناصر جدید به خوبی جایگزین عناصر قبلی شوند و با سبک طراحی موجود تضاد نداشته باشند.

 

دیوارهای پارتیشن مدولار

 

بسته به نیازهای طراحی دفتر، پارتیشن‌ اداری می‌تواند از انواع  مستقیم، زاویه‌دار یا منحنی باشد و به شما این امکان را می‌دهد که آن‌ها را با طراحی دفتر موجود مطابقت دهید. علاوه بر این، پارتیشن‌ مدولار می‌تواند انواع شیشه‌های سکوریت شده چند لایه را در خود جای دهد و گزینه‌های زیادی را ایجاد کند که به طور یکپارچه با طراحی موجود دفتر هماهنگ شوند.

 

اگر پانل های شیشه ای با نیازهای شما مطابقت ندارند، می توانید از تخته گچی، روکش چوب، لمینت ها، روکش های ملامینه و وینیل استفاده کنید تا سبک دفتر کار خود را حفظ کنید و هدف مورد نظر خود را برآورده کنید.

 

اتصالات را می‌توان با گزینه‌هایی که شامل روکش آلومینیومی، رنگ‌های استاندارد (مشکی جت، نقره‌ای، خاکستری یا سفید) یا یک رنگ سفارشی ، سفارشی‌سازی کرد.

 

گزینه های سفارشی سازی برای درب ها نیز اعمال می شود و به شما امکان انتخاب بین درب های محوری، لولایی و کشویی را برای تکمیل پارتیشن اداری  می دهد. بسته به سطح مورد نظر از حریم خصوصی و زیبایی، درها می توانند چوبی یا شیشه ای (تک جداره یا دو جداره) باشند.

طراحی روی شیشه یکی دیگر از عناصر قابل تنظیم دیوایدرهای پیش ساخته است. چه بخواهید شیشه شفاف یا طراحی مات داشته باشید، می توانید ظاهر شیشه واقعی را به گونه ای سفارشی سازی کنید که به طور یکپارچه با عناصر طراحی موجود پیوند بخورد.

 

پارتیشن اداری

 

کسب و کارها همیشه در حال پیشرفت هستند. از روزهای اولیه استفاده از اتاقک‌های پارتیشن تا ایده‌های مدرن‌تر امروزی، خوب است که برای برآوردن نیازهای فعلی، انعطاف‌پذیر بمانید. پارتیشن اداری را می توان در شکل های مختلف بسته به نیازهای فعلی کسب و کار شما مونتاژ کرد. شما می‌توانید فضای کاری را بر اساس پروژه‌هایی که دارید تنظیم کنید، نه اینکه افراد را مجبور به کار در فضای نامناسب کنید

 

ماهیت انعطاف پذیر سیستم های دیوایدر پیش ساخته به این معنی است که می تواند به سرعت با توجه به نیازهای کسب و کار و کارکنان شما تنظیم شود. آن ها برای راه‌اندازی دفاتر و اتاق‌های کنفرانس عالی هستند و می‌توان این کار را به سرعت و بدون دردسر و بی نظمی ناشی از نصب دیوارهای سنتی انجام داد.

 

با پنل های جداشدنی که می توانند به اندازه 48 اینچ در 120 باشند، می توانید نیازهای خاص دفتر خود را برآورده کنید. و از آنجایی که این دیوارها به طور سنتی ساخته نمی‌شوند، در صورت لزوم می‌توانید آنها را با حذف و مجدداً نصب کنید.

 

تصمیم گیری در مورد ساخت و یا به روز رسانی فضای اداری هرگز کار آسانی نیست. استفاده از دیوایدر های پیش ساخته می‌تواند تصمیم‌گیری را بسیار آسان‌تر کند، زیرا نیازی نیست که این سیستم‌ها به صورت دائمی در دفتر باشند. قابلیت سفارشی‌سازی آنها نیز ساختمان یا بازسازی را آسان‌تر می‌کند زیرا می‌دانید که می‌توانید آنها را بدون بازسازی کامل در طراحی موجود ادغام کنید.

 

برای صحبت با یک متخصص در مورد استفاده از انواع پارتیشن اداری در فضای خود، همین امروز با مشاوران ما در طرح پرداز پایا تماس بگیرید.

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402