بررسی ایده های خلاقانه برای پارتیشن بندی فضای کاری

924  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 25 خرداد ماه 1401

5 ایده خلاقانه برای پارتیشن اداری

توانایی تمرکز در کار برای کارمندان حیاتی است تا کارآمدی خود را حفظ کنند و عملکردی عالی ارائه دهند. امروزه تمرکز روی کار اغلب بسیار سخت است، به خصوص در دفاتر مشترک.

 

به اشتراک گذاشتن یک میز اداری بزرگ با همکاران خود می تواند غیرقابل تحمل شود، به خصوص اگر عملکرد شما به توانایی تان برای تمرکز در یک محیط شلوغ و پر سر و صدا بستگی داشته باشد. برای جلوگیری از هرج و مرج دیگران و تبدیل دفتر شلوغ خود به فضای کاری آرام، به ایده های اجرایی پارتیشن اداری نیاز دارید.

 

ایده های قابل اجرا پارتیشن اداری

هنگام ارائه ایده هایی برای نصب پارتیشن اداری، باید تشخیص دهید که چه چیزی می خواهید به دست آورید. آیا به حفظ حریم خصوصی بیشتری نیاز دارید یا به دنبال کاهش آلودگی صوتی دفتر هستید؟ آیا می خواهید یک دیوار کامل داشته باشید یا فقط به چند پانل نیاز دارید؟

 

نوع دقیق بخش بندی را که برای شما مناسب است در نظر بگیرید و از برخی از این ایده های کارآمد تقسیم کننده فضای اداری استفاده کنید:

 

.1پارتیشن آکوستیک (عایق صدا)

 

پانل های آکوستیک برای کاهش نویز عالی هستند. آن ها می توانند 85٪ از کل صدایی را که از آنها عبور می کند جذب کنند و به کارمندان کمک میکنند در فضایی بسیار ساکت تر کار کنند. انواع متنوعی از پارتیشن اداری مدرن با ویژگی کاهش دهنده صدا وجود دارد.که میتوانید برای فضای کاری خود از آن ها استفاده کنید.

 

پانل های آکوستیک مدرن با ایجاد فضای خصوصی برای کارمندان با افزایش تمرکز آن ها بر کار خود می توانند راندمان کاری را بهبود بخشند و محیط کاری بهتری را برای همه فراهم کنند.

 

2.پارتیشن اداری قابل حمل

 

اگر به دنبال ایده های اقتصادی برای بخش بندی فضای خود  هستید، انتخاب یک پارتیشن قابل حمل با کیفیت یک انتخاب عالی است زیرا مزایای قابل توجهی را با قیمت پایین تر ارائه می دهد. شما می توانید با انتخاب پارتیشن اداری مدرن فضای خود را به گونه ای تقسیم کنید که هیچ کس پی نبرد که از یک پارتیشن ارزان استفاده کرده اید.

 

پارتیشن های قابل حمل دارای لولای 360 درجه هستند که دامنه حرکت کامل را برای هر پانل فراهم  کرده و گزینه های مختلف راه اندازی را امکان پذیر می کند. به لطف پارچه بادوام و در عین حال سبک وزن، جابجایی یا نگهداری آنها نسبتاً آسان است.

 

 

3.ترکیب متریال های مختلف

گاهی فضای پروژه ایجاب میکند که از ترکیب متریال های مختلف برای پارتیشن بندی فضا استفاده کرد

به عنوان مثال در فضاهای رسمی و اداری عموما از پارتیشن چوبی که تا سقف ادامه دارد استفاده میشود گاهی برای جلوگیری از یکنواختی و ایجاد فضایی جذاب تر از ترکیب قاب شیشه ای و کرکره استفاده می شود

در برخی پروژه ها OPEN OFFICE  یا پلان باز بودن دفتر برای کارفرما اهمیت بالایی دارد در اینگونه دفاتر عموما نیاز است فضایی دوستانه برای تقویت روحیه کار گروهی ایجاد شود در اینگونه محیط ها از پارتیشن اداری مدرن استفاده میشود متریال به کاررفته عموما شیشه به صورت فریم لس یا ترکیب چوب MDF و شیشه است تا فضایی مدرن و در عین حال کاربردی ایجاد شود.

 

.4 پانل های رومیزی جاذب صدا برای دفاتر کوچک

 

اگر به دنبال ایده ای برای جداسازی فضای اداری در دفاتر کوچک هستید، پانل های جذب صدا ممکن است بهترین انتخاب باشند. آنها یک راه سریع و آسان برای کاهش صدای اضافی بدون اشغال نیمی از دفتر شما ارائه می دهند. می توانید خلاق باشید و از آنها برای پین کردن یادداشت ها و کارهای روزانه استفاده کنید.

 

پنل های رومیزی از جنس پلی استر آکوستیک با چگالی بالا است که نویز را در هر دفتری، مهم نیست که چقدر کوچک باشد، کاهش می دهد. تا شدن آن بسیار آسان است و به فضای زیادی برای نگهداری نیاز ندارد. به لطف ساختار آکوستیک ممتاز خود، به عایق کردن فضا کمک می کنند و فضایی دلپذیر و خصوصی را برای کارکنان فراهم می آورند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری چیست؟

اجرای پارتیشن اداری میز در بانک گردشگری

سوالات متداول در ارتباط با طراحی و نصب پارتیشن اداری مدرن

چه عواملی بر هزینه نصب پارتیشن اداری مدرن تاثیرگذار است؟

معرفی 5 نوع سیستم کاربردی پارتیشن اداری در محیط کار

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402