صفر تا صد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شرکت ایستک

نام پروژه: شرکت ایستک سال اجرا: ۱۳۹۱ مدت زمان اجرا: ۳۵ روز کاری حجم پروژه: ۱۰۰۰ متر مربع

گروه سرمایه گذاری ایستک در سال ۱۳۸۲ با هدف ایجاد اشتغال در کشور آغاز به کار کرد. ایستک یک شرکت تولیدی در صنایع غذایی است که در زمینه تولید نوشیدنی های بدون الکل فعالیت دارد. دکوراسیون داخلی شرکت ایستک نقش مهمی در هویت کاری و برند ایستک دارد. صفر تا صد طراحی دکوراسیون اداری شرکت ایستک توسط تیم حرفه ای طراح، معمار و اجرا کنندگان در این مرکز انجام شده و شامل بازسازی کامل و تجهیز مبلمان ادرای نیز می باشد.

ویژگی های دکوراسیون اداری شرکت ایستک

تخریب و بازسازی ، طراحی و تجهیز  دکوراسیون اداری شرکت ایستک در سال ۱۳۹۰ انجام شده است. این پروژه در فضای ۱۰۰۰ متر مربع با تکنولوژی روز دنیا طراحی و اجرا شده است. متریال به کار رفته در دکوراسیون اداری شرکت ایستک از ام دی اف ، آلومینیوم، قالب بندی فلزی و شیشه می باشد. ایجاد فضای اختصاصی برای کارمندان با استفاده از پارتیشن بندی و جداسازی موجب افزایش تمرکز و کارایی می شود که به طرز زیبایی در پروژه دکوراسیون اداری ایستک دیده می شود. در شرکت ایستک با حذف دیوارهای مزاحم، سطح قابل استفاده، بیشتر شده است.

رنگ دکوراسیون اداری شرکت ایستک

استفاده از رنگ روشن در این پروژه راهکاری خلاقانه برای افزایش نور محیط است. رنگ سقف و کف به طور کامل سفید رنگ انتخاب شده تا بازتاب نوری بهتری ایجاد کند . برای پارتیشن ها، کمدهای دیواری، میز کار و قفسه ها از ام دی اف به رنگ کرم و شیری رنگ استفاده شده و هماهنگی کاملی با رنگ دیوارها و کف دارد. تضاد رنگی در دکوراسیون اداری شرکت ایستک با مبلمان اداری ایجاد شده است. صندلی ها به رنگ قهوه ای و پایه فلزی انتخاب شده و هماهنگی خوبی با خطوط فلزی طراحی دارد.  سقف کاذب با نور افشان در ایجاد روشنایی محیط اداری و بهره وری بیشتر کارمندان تاثیرگذار است. هماهنگی رنگ و نورپردازی در این طراحی یکی از مزایای اصلی ان است.

اشتراک این مطلب