طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی موسسه مالی توسعه

نام پروژه: موسسه مالی توسعه سال اجرا: ۱۳۹۰ مدت زمان اجرا: ۲۱ روز کاری حجم پروژه: ۸۰۰ متر مربع

طراحی و تجهیز  دکوراسیون اداری موسسه مالی توسعه که در فضای ۱۰۰ متر مربع و در ۱۵ روز کاری در سال ۹۱ انجام شده است.

 موسسه مالی توسعه در راستای فعالیت های اقتصادی کشور فعال است.فعالیت های ایـن موسسه در چهارچوب قوانین و آیین نامه های اجرایی و عملیات بانکداری بدون ربـا اسـتوار است. نظـر به اهـمیـت فـعالیـت های کـاری و اقـتـصادی این موسسه، دکوراسیون اداری آن در دستور کار قرار گرفت.دکـوراسیون اداری موسسه مالی توسعه یکی از حساس ترین پروژه های طراحی در کشور است که تا کنون اجرا شده است.

ویژگی های دکوراسیون اداری موسسه مالی توسعه

طراحی و تجهیز دکـوراسیون اداری موسسه مالی توسـعه در سال ۱۳۹۱ انجام شده است.صفر تا صد طراحی و اجرای این پروژه پانزده روز کاری زمـان برده است.فضای اجرای دکـوراسیون اداری موسسه مالـی توسعه ۱۰۰متر مـربع می باشد که ازسقف تا کف بازسازی و طراحی شده است.

نورپردازی در دکوراسیون اداری موسسه مالی توسعه

نورپردازی مهم ترین المان در دکـوراسیون اداری است که روی کـارکرد بهینه کـارکنان اثرگذار است. نور طـبیعی بهترین و مناسب ترین نور در مـحیط های اداری است که باید حداکثر استفاده از آن به عمل آید. نظر به اهمیت استفاده از روشنایی روز و نور طبیعی، پنجره های بزرگ در نظر گرفته شده. نورپردازی سـقفی و اجرای نـورپردازی در سقف کاذب تکمیل کننده نور محیط در مواقع ضروری است.

پارتیشن اداری موسسه مالی توسعه

پارتیشن یا جـداکننده، اصلی ترین عنصر در دکوراسیون اداری است که فضای کـاری مجزایی را ایجاد می کند. حفظ حریم خصوصی کارمندان با پارتیشن های ام دی اف در محیط اداری، فضایی کارآمدتر ایجاد کرده که تمرکز، بهره وری و خلاقیت کارمندان را چند برابر می کند.تضاد رنگی در دکوراسیون اداری موسسه مالی توسعه با استفاده از طیف رنگی قهوه ای و سفید ایجاد شده است. تجهیزات و مبلمان اداری در دو نوع ام دی اف و شـیشه ای کاـر شده که فضـای مـتنوعی را ایجاد کرده است.کانـترهای چـوبی،قفـسه های عـمودی با استحکام بالا و کشوهای بزرگ توانسته فـضای مـورد نظر را بزرگ تر و کارآمدتر کند. به این ترتیب امکان بهرهوری بیشتر از فضای عمودی نیز میسر شده است.

اشتراک این مطلب