بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از مهمترین نمایشگاه های مرتبط با حوزه ساختمان است که هر ساله در ایران و در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. علاوه بر شرکت های داخلی بسیاری از شرکت های مرتبط با صنعت ساختمان از کشورهای دیگر نیز در این نمایشگاه مشارکت دارند.

با توجه به بیماری کرونا که در چند سال اخیر جهان را درگیر کرده است، برگزاری این نمایشگاه دستخوش تغییراتی شد و در اولین سال ظهور کرونا اجرای آن منتفی شد. امسال نیز نمایشگاه با کمی تاخیر کار خود را آغاز کرد ، با این حال همانند سال های قبل با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور جناب آقای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح روز دوشنبه 22 شهریور ماه ، در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. جناب قاسمی با حضور در سالن های مختلف از غرفه های شرکت کننده بازدید کردند و بدین صورت نمایشگاه صنعت ساختمان روز اول خود را آغاز کرد.

سومین فستیوال معماران و کارفرمایان نیز همزمان با این نمایشگاه و در سالن 35 برگزار شد و مجموعه طرح پرداز پایا یکی از حامیان این فستیوال بود. در روز اول داوران و حامیان این جشنواره سخنرانی کوتاهی داشتند و در 4 روز پیش رو به بررسی و داوری آثار برگزیده پرداختند.

 

غرفه مجموعه طرح پرداز پایا در 4 روز برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، میزبان هنرمندان ، معماران ، سازندگان و مدیران بسیاری بود که به بازدید از غرفه و دستاوردهای این مجموعه پرداختند.

غرفه مجموعه ،در چند بخش مجزا که هرکدام دکوراسیونی متفاوت داشتند ، طراحی و هر بخش با محصولات تولید شده شرکت از قبیل مبلمان، تجهیزات روشنایی و ... دکور شده بود. این مجموعه در طراحی و تولید محصولات دکوراسیون داخلی چه برای منزل و چه برای محیط های اداری بسیار موفق عمل کرده است.

مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مشارکت کنندگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، همزمان با سومین فستیوال معماران جوان برگزار و از غرفه های برتر تقدیر شد.

 

بواسطه همزمانی این نمایشگاه و سومین فستیوال معماران و کارفرمایان فرصت های بسیاری برای شرکت کنندگان و صاحبان مشاغل پدید آمد. مجموعه طرح پرداز پایا در این نمایشگاه دستاوردهای بسیاری داشت که همگی آنها به گونه های مختلف منجر به همکاری با مجموعه ها و کارفرمایان متعددی شد

 

ارتباط با کارفرمایان

صاحبان و شرکتهای سازنده پروژههای ساختمانی در دونقش حامی و مهمان در فستیوال حضور داشتند . بازدید از پروژهها در نقش کمیته داوران و کارفرمایان بزرگ امکان آشنایی با معماران صاحب ایده را فراهم آورد. این آشنایی منجر به همکاری با این معماران جوان خوش ذوق می شود و فرصت شناساندن این معماران را به جامعه معماری داده است.

ارتباط با معماران 

معماران از سراسر ایران پروژههای خود را در این نمایشگاه ارائه دادند که امکان برقراری ارتباط با تعداد زیادی از معماران و اساتید این حوزه برای بازدیدکنندگان و حامیان رویداد فراهم آورد و در همین راستا طرح پرداز پایا بسیاری از مشتریان خود در حوزه معماری داخلی را در همین رویداد شناخت و همکاری های متعددی از طریق نمایشگاه صورت گرفت.

گردهمایی اعضای اکوسیستم معماری 

فستیوال با بخشهای گوناگون و متمایز خود بخش عمدهای از فعالان و اعضای حوزه معماری را طی مدت زمان برگزاری رویداد گردهم آورد. این فرصت برای تمامی ذینفعان رویداد امکان تبادلات تجاری را به نحو شایسته فراهم نموده است. طرح پرداز پایا به عنوان یک شرکت کارآفرین که صفر تا صد بازسازی داخلی را خود به عهده دارد و با داشتن کارخانه تولید محصولات متعدد مورد نیاز در دکوراسیون داخلی ، توان بالایی در حوزه تبادلات تجاری معماری دارد و از طریق این گردهمایی توان خود را به خوبی به نمایش درآورد.