شما تنها، تصور کنید… طرح‌پرداز پایا آن را عینیت می‌بخشد…

شرکت “طرح پرداز پایا” راهکارهایی جامع و منحصر به فرد برای دکوراسیون داخلی ارائه می‌دهد. این راهکارها براساس سال‌ها تجربه و تخصص نیروهای مجرب پایا طراحی می‌شود و به طور شایسته‌ای به اجرا در می‌آید.

شرکت طرح پرداز پایا پس از گذشت ۱۰ سال تجربه تخصصی موفق، چشم به آینده‌ای سازنده و درخشان در صنعت دکوراسیون داخلی دارد که با تجهیزات فنی به‌روز و با توان منابع انسانی خلاق و حرفه‌ای قابل دستیابیی است.

خانم گلرخ بحرالعلومی، مدیرعامل خلاق و هوشمند شرکت «طرح پرداز پایا» در گفت و گو با نشریه «اقتصاد و نمایشگاه» از فعالیت‌ها و دستاوردهایش برایمان گفته است.

از فعالیت ها، موفقیت ها ودستاوردهایتان بگویید.

از مهرماه ۱۳۷۸ وارد فضای حرفه‌ای صنعت دکوراسیون داخلی شدم و پس از ۸ سال تجربه‌اندوزی و کسب دانش حرفه‌ای، شرکت طرح پرداز پایا را در مرداد ۱۳۸۶ تاسیس کردم. هم اکنون طرح پرداز پایا، یکی از نام‌های شناخته شده، قابل اعتماد، پیشرو و خلاق در صنعت دکوراسیون داخلی است. مجموعه ما صفر تا صد دکوراسیون داخلی را انجام می‌دهد. یعنی در مرحله نازک کاری، ساختمان را تحویل می‌گیریم و از طراحی، تولید و تجهیز کامل تا چیدمان گل و گیاه و نورپردازی و … را انجام داده و تحویل می دهیم.

کارنامه پایا با اجرای بیش از ۱۵۰ پروژه بزرگ داخلی و خارجی، نشانگر جایگاه ویژه این شرکت و مسیر صحیح پیموده شده آن است. پیوستن طرح پرداز پایا به جمع صادرکنندگان نمونه صنعت دکوراسیون داخلی در پنج سال اخیر، دروازه بازارهای بین‌المللی را پیش روی ما گشود و آوازه هنر و صنعتمان را به آن‌ سوی مرزها کشاند.

من و تمام همکاران سختکوش و دلسوز طرح پرداز پایا، کوله‌بارمان را با دانش، تخصص و خلاقیت پر کرده‌ایم و در پی ترسیم طرحی نو برای فردا هستیم. در این راه اعتماد روزافزون مشتریان ارجمند، انگیزه‌ای مضاعف به ما می‌بخشد و بیش از پیش بر میزان تعهدات ما می‌افزاید. باری پیوند میان ما و مشتریان‌مان، پیوندی ارزش‌آفرین است و طرح پرداز پایا خود را موظف می‌داند تا برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان، در طی فرآیند همکاری، سایه به سایه آن‌ها و برای تحقق آنچه تصور کرده‌اند، گام بردارد و این همراهی تا پشتیبانی مادام‌العمر محصولات پایا ادامه دارد. این بخشی از فرهنگ سازمانی پایا است که آن را تسریع بخشیده‌ایم و بر مبنای آن گام‌های بعدی خود را هماهنگ می‌کنیم.

 

جایگاه شرکت طرح پرداز پایا کجاست؟

در صنعت ما هنوز گریدبندی انجام نشده است، ولی مجموعه ما در فهرست ۲۰ برند برگزیده قرار می‌گیرد و اگر بی نظیر نباشیم، قطعا کم نظیر هستیم.

آیا خدمات خود را صادر هم می‌کنید؟

بیش از ۷ سال متمادی است که در رتبه صادرکنندگان قرار گرفته‌ایم. تاکنون نیز به عراق و افغانستان خدمات خود را صادر کرده ایم.

برنامه‌تان برای توسعه و گسترش فعالیت‌تان چیست؟

کارخانه‌مان را با به روزترین ماشین‌آلات ایتالیایی تجهیز کرده ایم و در بدترین شرایط تولید را توسعه داده‌ایم و برنامه تولید اختصاصی برای اشخاص و برندها را در اقتصاد واحد تحقیق و توسعه‌مان پایه‌ریزی کرده‌ایم.

در زمینه مشتری مداری چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

ما از لحظه آشنایی تا روزی که مجموعه‌مان بر قرار است، ارتباطمان با مشتریان قطع نمی‌شود. حتی اگر مشتریان فقط ارباب رجوع بوده باشند و از ما خرید هم نکرده باشند، دستاوردمان در این سال‌ها مشتریان خوبی هستند که با هیچ سرمایه ای قابل مقایسه نیستند.

همچنین بازدید دوره‌ای از کارهای اجرا شده‌مان داریم و کنترل کیفیت محصولات و گارانتی یک‌ساله واقعی که هر موردی را غیر از حوادث غیر مترقبه شامل می‌شود، داریم.

در مسیر فعالیت‌تان با چه موانع و مشکلاتی رو به رو هستید؟

متاسفانه با تاکید تمام سران و دولتمردان بر حمایت از تولید، هیچ امکانات و حمایتی از تولید انجام نشده و با توجه به تحریم‌ها و مشکلات واردات بسیار، دچار مشکلات تامین مواد اولیه هستیم و مشکلات اقتصادی روز و نوسانات قیمت نیز برای چرخه تولید، تهدید محسوب می‌شود.

نظرتان راجع به نحوه برگزاری نمایشگاه حاضر چیست؟

اینجانب به مدیرعامل فیپکو، جناب آقای نوروزی که از انسان‌های اثرگذار این صنعت هستند، ارادت ویژه دارم و از برگزاری نمایشگاهی اصولی با تدبیر و کیفی در این صنعت از ایشان قدردانی می‌کنم.

در سرزمین پایا، مرزی برای خلق ایده‌ها وجود ندارد و غیرممکن، غیرممکن است؛ به این خاطر که نیروی خلاقیت از توان محدودیت‌ها بیشتر است. تنها تصور کنید. این نه ‌تنها شعار ما که حاصل تجربه زیسته‌ ماست. چرا که در کم ترین زمان ممکن، با سرعت، دقت و ظرافت، واقعیت را به تصور شما نزدیک کرده‌ایم. طرح پرداز پایا در کنار شماست؛ در ارتباطی فراتر از مشتری‌مداری و احترام و تعهد، در پیوندی دوستانه که ریشه در قلبمان دارد تا لحظه به لحظه برای حفظ ارزشمند این رابطه، صادقانه تلاش کنیم.
ما بیش از هرچیز خود را ملزم به خلق ارزش‌های جدید در قالب ایده‌های نو در صنعت دکوراسیون داخلی می‌دانیم و تصورمان این است که پایایی در اندیشه و عمل، تمایز ماست تا ظرفیت‌های صنعت دکوراسیون داخلی را دگرگون کنیم.

نظر به شتاب روزافزون پیشرفت و تغییر در جهان امروزی، عنصر سرعت را در کنار دقت و هوشمندی به کار گرفته‌ایم تا تمامی فرآیند‌های طی شده در طرح پرداز پایا، ریتم کارآمدی داشته باشد و در کمترین زمان، نیازها و درخواست‌های شما مشتریان ارجمند، منجر به پاسخ و عملکردی موثر شود.

تنها، تصور کنید؛ من نیز روزی تصور کردم و برای خلق رویاهایم در مسیر علائق و توانمندی‌هایم گام برداشتم. من نیز روزی تصور کردم؛ کارآفرین بودن را و بنا نهادن یک کارخانه پیشرو با بهترین ماشین آلات و همکارانی حرفه‌ای که در صنعت دکوراسیون داخلی، حرفی تازه و رویکردی متمایز دارند. امروز وقتی با چشمانی امیدوار، شاهد تحقق تصوراتم هستم، باید قدردان رحمت خداوند باشم. باید سپاسگزار اندیشه‌ای باشم که از پس هر محدودیتی، ایده‌ای برای پیمودن مسیر پیش رویم نهاد. نجوایی که درگوش من توانستن را زمزمه کرد و باوری که دستانم را از شور و شوق ساختن، لبریز کرد.