لوستر آرماندو لاینر

امتیاز کاربران
0

ارسال به دوستان

لوستر آرماندو لاینر

یکی از جدیدترین و خاص ترین مدلهای لوستر سقفی، لوسترهای خطی هستند. شما می توانید این لوسترهای خطی را در قسمتهای مختلف خانه و آشپزخانه خود نصب کنید تا هم نور محیط بیشتر شود و هم زیبایی بیشتری به فضا ببخشد. لوسترهای خطی در خانه هایی که سبک دکوراسیون مدرن دارند کاربرد دارد و بیشتر در بالای میز ناهارخوری نصب می شود. احتمالا شما این مدل لوسترها را در بالای پیشخوان کافی شاپها و رستورانهای سلف سرویس مشاهده کرده اید. خلاصه اینکه لوسترهای خطی با اینکه به تازگی به بازار آمده اند؛ اما طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده اند. لوستر آرماندو لاینر، یکی از مدلهای پرطرفدار لوستر است که در سه رنگ مشکی، کروم و طلایی موجود می باشد و شما می توانید یکی از این رنگها را با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون داخلی محیط انتخاب کنید.

ابعاد لوستر آرماندو لاینر 30*80 سانتی متر است. برای ساختن این لوستر خطی از استیل یا آهن استفاده می شود. قیمت لوسترهای ساخته شده با استیل از قیمت لوسترهای ساخته شده با آهن گران تر است؛ زیرا مقاومت بیشتری دارند. عنصر اصلی به کار رفته برای ساخت این لوستر زیبا، فلز و کریستال است.

عملکرد لوستر آرماندو لاینر بسیار خوب است و زیبایی محیط را چندین برابر می کند. حالت خطی لوستر آرماندو لاینر و شکل مستطیلی آن، قابلیت هماهنگی با سبکهای مختلف دکوراسیون را دارد. شما می توانید این لوستر را در بالای میز ناهارخوری، اپن آشپزخانه، بار یا جزیره نصب کنید.

 

سادگی لوستر آرماندو لاینر یکی دیگر از مزایای آن است. نصب این لوستر زیبا، سادگی و زیبایی و هماهنگی را در خانه شما برقرار می کند. شما می توانید زیر نور این لوستر جذاب بنشینید و به همراه اعضای خانواده خود غذا بخورید یا با آنها صحبت کنید.

یکی دیگر از مزایای لوستر آرماندو لاینر، قیمت مناسب آن است. اگر به دنبال لوستری با قیمت عالی هستید، به خرید لوستر آرماندو لاینر فکر کنید. نصب این لوستر راحت است و به آسانی روی سقف منزل شما نصب می شود. همچنین وزن سبکی دارد و به سقف بار اضافی وارد نمی کند.

شاید بپرسید که بهترین مکان برای نصب این لوستر کجا است؟ ببینید این موضوع به سلیقه شما و نقشه منزلتان بستگی دارد. بهترین مکان برای نصب لوسترهای خطی، اپن و جزیره آشپزخانه است. با نصب این لوسترها در مرکز آشپزخانه، نور کافی به تمام قسمتهای خانه می رسد. همچنین شما می توانید این لوسترهای زیبا را بالای میز ناهارخوری نصب کنید تا نور بیشتری در این قسمت برقرار باشد.

کریستال های به کار رفته در لوستر آرماندو لاینر و نوع طراحی آن باعث انتشار نور در زوایای مناسب می شود. البته باید بدانید که این لوستر، نور را به صورت کاملا ملایم منتشر می کند و فضایی دنج و آرامش بخش را در خانه شما به وجود می آورد.

 

چرا خرید لوستر آرماندو لاینر را به شما پیشنهاد می کنیم؟

  •    لوستر آرماندو لاینر از خاص ترین و زیباترین مدلهای لوستر خطی است که حسابی فضای خانه شما را زیباتر و جذاب تر می کند.
  •    این لوستر، علاوه بر زیبایی ظاهری اش، قیمت مناسبی نیز دارد. پس اگر به دنبال لوستری زیبا و جذاب با قیمت مناسب هستید، به خرید لوستر آرماندو لاینر فکر کنید.
  •   بدنه لوستر آرماندو لاینر از استیل و آهن درجه یک ساخته شده است که مقاومت بالایی دارد و در برابر خوردگی، رطوبت و عوامل محیطی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.
  •    لوستر آرماندو لاینر از بهترین گزینه ها برای قسمت میز ناهارخوری و اپن آشپزخانه است که نور این قسمتهای خانه را چند برابر می کند.
  •    لوستر آرماندو لاینر برای فضاهای مدرن مانند انواع کافه ها و رستورانها نیز قابل استفاده است و دکوراسیون فضا را مدرن تر و زیباتر می کند.
  •   وزن این لوستر سبک است و فشار اضافی به سقف وارد نمی کند.
  •    نصب لوستر آرماندو لاینر به راحتی انجام می شود و شما می توانید خیلی سریع از آن استفاده کنید.
  •   لوستر آرماندو لاینر در سه رنگ مشکی، کروم و طلایی در فروشگاه طرح پرداز پایا موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون منزلتان، زیباترین رنگ لوستر را انتخاب کنید.
  •   کریستال های به کار رفته در لوستر آرماندو لاینر باعث انتشار نور ملایم در زوایای مناسب می شود و چشم افراد را به هیچ عنوان اذیت نخواهد کرد.
  •    با داشتن لوستر آرماندو لاینر، خانه شما از یک خانه معمولی، به یک خانه مدرن و شیک تبدیل می شود.
  • به دلیل مزایا و ویژگی های مثبت این لوستر است که لوستر آرماندو لاینر به یکی از مدلهای پرفروش و پرطرفدار تبدیل شده است. اگر در خانه خود فضایی برای ناهارخوری دارید یا آشپزخانه شما جزیره یا اپن دارد، این لوستر زیبا را خریداری کنید و در این قسمتهای منزلتان نصبش کنید تا شاهد زیباتر شدن فضای خانه و جذابیت بیشتر خانه خود باشید. همین حالا برای خرید لوستر آرماندو لاینر از فروشگاه طرح پرداز پایا اقدام کنید...

لطفا قبل از ثبت سفارش برای اطلاع از موجودی محصول با ما تماس بگیرید

نظرات

در اين بخش نظری ثبت نشده است.

سوال امنیتی : مجموع دو عدد 5 و 1