میز اداری آکومارین

امتیاز کاربران
0

ارسال به دوستان

میز کارشناسی:

مهمترین موضوع در دکوراسیون داخلی محیط کار، مبلمان این فضا می باشد. مبلمان اداری هم باید استانداردهای لازم برای استفاده مصرف کنندگان داشته باشد و هم از نظر ظاهری دارای ویژگی های متناسب با معیارهای زیبایی شناختی باشد و اصول ارگونومی در آن به خوبی رعایت شده باشد چرا که کارمندان ساعات طولانی در روز را در محیط کار مشغول به کار هستند و راحتی مبلمان اداری در بازدهی کاری افراد تاثیر مستقیم دارد.

علاوه بر مسائل مذکور، اولین مواجهه مراجعه کنندگان به سازمان یا شرکت از طریق دکوراسیون داخلی و چیدمان اصولی فضا می باشد. بنابراین طراحی داخلی فضا تاثیر به سزایی بر ذهنیت و ادراک مراجعه کنندگان از محیط کار دارد.

میز های اداری باید گنجایش کافی برای قرارگیری وسایل اداری و شخصی کارمندان را داشته باشد و با توجه به استفاده طولانی مدت افراد از میزها و صندلی ها کیفیت آنها نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

میز کارشناسی آکوامارین:

این محصول یکی دیگر از میزهای کارشناسی است. این میز دارای دو فایل در کناره هاست که یکی از فایل ها به صورت کمد درب دار و دیگری یک فایل سه کشویی است. طول این میز 160 ، عرض آن 80 و ارتفاع آن 75 سانتی متر است.جنس این میز مانند سایر میزهای کارشناسی ترکیبی از MDF  و چوب با روکش طبیعی به رنگ دلخواه است.

نظرات

در اين بخش نظری ثبت نشده است.

سوال امنیتی : مجموع دو عدد 6 و 7