چه سبکی از پارتیشن اداری برای جداسازی فضای انتظار مناسب تر است؟

599  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 7 دی ماه 1401

فضاهای انتظار اغلب محیط هایی هستند که سطح استرس در آن ها بالاست برای ایجاد محیطی دلپذیرتر و جذاب تر که افراد در آن احساس راحتی بیشتری کنند میتوانید از پارتیشن اداری شیشه ای استفاده کنید در این مقاله به مزایای استفاده از این نوع پارتیشن می پردازیم

چه سبکی از پارتیشن اداری برای جداسازی فضای انتظار مناسب تر است؟

 

ایجاد یک اتاق انتظار کاربردی و راحت به معنای متعادل کردن طیفی از نگرانی ها است. حفظ یک فضای باز و خوشایند در حالی که هنوز محیط به مناطق ضروری تقسیم شده است ، مهم است. همه‌گیری کووید-19 فاکتورهای دیگری را ایجاد کرده است که باید در نظر گرفته شود، از بهداشت گرفته تا فاصله‌گذاری فیزیکی. استفاده از پارتیشن اداری مدرن برای ایجاد اتاق انتظار به شما این امکان را می‌دهد تا نیازهای بیماران یا مشتریان را به روشی ایمن و جذاب برطرف کنید.

 

هیچ کس نمی خواهد در اتاق انتظار معطل شود ، اما گاهی اوقات این انتظار امری ضروری هنگام مراجعه به مطب دکتر، حضور در یک جلسه کاری یا یک مصاحبه است. به همین دلیل طراحی اتاق انتظار با در نظر گرفتن راحتی مراجعان یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید

طراحی اتاق انتظار به ویژه در مراکز بهداشتی درمانی مانند بیمارستان ها و کلینیک ها اهمیت دارد. بر اساس یک مطالعه در سال 2018 در مورد زمان انتظار بیمار، به طور متوسط بیماران کمی بیش از 18 دقیقه را در انتظار ملاقات با پزشک خود می گذرانند. کارهایی وجود دارد که می توان برای کوتاه کردن زمان انتظار انجام داد، اما البته واقعیت این است که هر چقدر هم که مرکز درمانی کارآمد باشد،بخشی از زمان در اتاق انتظار صرف می شود.

صرف نظر از اینکه اتاق انتظار کجاست، انجام اقداماتی برای خوشایندتر کردن زمان صرف شده در آنجا به تجربه بهتری برای مراجعه کنندگان تبدیل می شود. برای خوشایندتر کردن این زمان، در طراحی اتاق انتظار میتوان استراتژی‌های مختلفی از جمله استفاده از صندلی های تخت خواب شو، وای‌فای رایگان، فضایی برای مطالعه و فضاهای کودکان را اجرا کرد تا انتظار لذت‌بخش‌تر شود.

 

ویژگی های بهترین پارتیشن اداری برای ساخت اتاق انتظار

کاهش انتشار میکروب ها

به نظر می رسد همه گیری COVID-19 در حال از بین رفتن است، با این حال بیزاری از میکروب ها در ذهن ها باقی خواهد ماند. برخی دیگر شمع‌ها را روی کیک‌های تولد فوت نمی‌کنند یا ترجیح می‌دهند به جای دست دادن، از آرنج خود استفاده کنند، به این ترتیب کاهش انتشار میکروب‌هایی که می‌توانند به اتاق‌های انتظار منتقل شوند، جایی که افراد در مجاورت غریبه‌ها هستند، مهم است.

 

استفاده از سیستم‌های پارتیشن اداری شیشه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که یک فضا را به قسمت‌های انتظار کوچک‌تر جدا کنید و تعداد افرادی را که در آن فضا منتظر هستند کمتر کنید. این پارتیشن ها به راحتی تمیز می شوند، بنابراین هر گونه میکروب باقی مانده با تمیز کردن پاک می شود.

 

 

فضایی مدرن ایجاد کنید

شیشه ماده عالی برای ایجاد فضایی مدرن است. تقریباً با هر سبک طراحی، از روستیک تا فوق مدرن ترکیب می شود. پارتیشن اداری شیشه ای برای اتاق انتظار جایگزینی برتر برای دیوارهای ثابت از نظر زیبایی شناسی است و طراحی و دکوراسیون اتاق انتظار را به زیبایی تکمیل می کند.

 

طراحی یک فضای چند منظوره

تقسیم‌کننده‌های اتاق انتظار به شما این امکان را می‌دهند که یک فضای چند منظوره را سریع و آسان ایجاد کنید.

 

مثلا:

 

مناطق کوچکتر برای افراد یا خانواده ها

فضای فعالیت کودکان

مناطق تماشای تلویزیون

 

همچنین می‌توانید از تقسیم‌کننده‌های شیشه‌ای برای جدا کردن قسمت پذیرش از اتاق انتظار بزرگ‌تر و همچنین ایجاد جدایی بین اتاق انتظار و مطب یا کلینیک استفاده کنید.

 

این امر به ویژه در یک محیط مراقبت بهداشتی که در آن جداسازی فضا با شیشه اضطراب زمان انتظار را از بین می برد مؤثر است. ایجاد یک ارتباط بصری با محل قرارگیری فضاهای درمانی می تواند به کاهش اضطراب بیمار کمک کند.

 

5  دلیل برای اینکه جداکننده های شیشه ای بهترین راه حل برای اتاق های انتظار هستند

 

1. زیبایی شناسی مدرن ایجاد کنید

 

 

جداکننده‌های شیشه‌ای اتاق انتظار، جایگزینی برتر از نظر زیبایی شناسی برای دیوارهای جامد سنتی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که فضای انتظار را از اتاق‌های جلسه یا سایر فضاهای کاری جدا کنید. این انتخاب زیبا در عین حال که یک عنصر کاربردی از فضا است، حسی مدرن به اتاق انتظار می‌دهد و میزان نویز در محیط را کاهش میدهد

 

2. به راحتی تمیز و ضدعفونی کنید

 

 

پارتیشن‌های شیشه‌ای به راحتی تمیز می‌شوند و در محیط‌های بهداشتی و اداری، این یک نیاز اصلی است. حتی زمانی که ما از همه‌گیری کووید-19 خارج ‌شویم، با از سرگیری زندگی به روال معمول، پاکسازی و کاهش انتشار میکروب‌ها اولویت باقی خواهد ماند. یک محلول تمیز کننده ساده و یک اسکاج، شیشه را تمیز و بدون میکروب نگه می دارد.

 

3. فضاها را جدا کنید

 

 

یک اتاق انتظار شلوغ به معنای استرس اضافی برای مراجعان است. به همین دلیل است که ایجاد فضاهای جداگانه در یک اتاق انتظار می تواند تجربه راحت تری ایجاد کند. پارتیشن اداری را می‌توان در هر جایی که لازم است نصب کرد. آنها می توانند برای تعیین فضایی برای کودکان استفاده شوند. از آنجایی که نصب آن‌ها بسیار ساده است، می‌توان آن‌ها را در هر زمانی که اتاق انتظار نیاز به تغییر داشت، حذف یا دوباره پیکربندی کرد.

 

4. با فراستینگ سفارشی کنید

 

گنجاندن فراستینگ سفارشی بر روی جداکننده‌های اتاق انتظار، جذابیت و کاربردی بودن را اضافه می‌کند. فراستینگ می‌تواند پوشش کامل یا مات باشد، یا می‌توانید از بین لوگوها و طرح‌های دیگری که زیبایی‌شناسی و نیازهای کلی اتاق انتظار را تکمیل می‌کنند، انتخاب کنید.

 

5. نور طبیعی را به حداکثر برسانید

 

نور طبیعی پنجره‌های بزرگ می‌تواند به راحتی از لایه‌های مختلف تقسیم‌کننده‌های شیشه‌ای نفوذ کند و فضایی روشن و راحت ایجاد کند که نیازی به برق نداشته باشد و در نهایت موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی شود

طرح پرداز پایا طیف گسترده‌ای از سیستم‌های پارتیشن شیشه‌ای را ارائه می‌کند که فضای اتاق انتظار را تقسیم می‌کند و با کاهش انتشار میکروب‌ها، سطحی آسان برای تمیز کردن، و طراحی های انعطاف‌پذیر برای یک دفتر پویا یا مرکز مراقبت‌های بهداشتی فراهم می‌کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با طراحی پارتیشن شیشه ای ختص فضای شما و استعلام قیمت پارتیشن با کارشناسان ما در طرح پرداز پایا در ارتباط باشید.

 

بیشتر بخوانید:

یک پارتیشن اداری خوب شامل چه ویژگی هایی است؟

مزایای نصب پارتیشن اداری برای دفاتر کوچک

مراحل اجرای پارتیشن اداری

نحوه یافتن بهترین پارتیشن اداری برای فضاهای مختلف

کاربرد پارتیشن اداری کوتاه در فضاهای کاری

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402