پارتیشن اداری منحنی

555  تعداد بازدید  |  دوشنبه 5 دی ماه 1401

پارتیشن اداری منحنی از انواع پارتیشن اداری شیشه ای است که میتواند فضای کاری انعطاف پذیری خلق کند و موجب خلاقیت بیشتر کارکنان شود در این مقاله به بررسی این سبک پارتیشن بندی و مزایای آن میپردازیم

پارتیشن اداری منحنی

 

پارتیشن شیشه ای منحنی یکی از روش های جذاب پارتیشن بندی برای ایجاد یک محل کارحرفه ای است که تاثیری ماندگار بر جای می گذارد. شیشه منحنی را می توان برای ایجاد ویژگی هایی فراموش نشدنی و متمایز نسبت به سایر دفاتر کاری استفاده کرد

 

 

 

 

شیشه منحنی در مقابل شیشه استاندارد: تفاوت چیست؟

پارتیشن اداری شیشه ای از نوع منحنی پیچیده تر از انواع  پارتیشن بندی شیشه ای استاندارد هستند. شیشه ها منحنی هستند، مناسب برای قرار گرفتن در فضاهای کاری کمی پیچیده تر یا برای ایجاد جلوه مرکزی دفتر.

 

پارتیشن منحنی شیشه ای

وقتی نوبت به نصب می‌رسد، دیوارهای شیشه‌ای منحنی پیچیده‌تر هستند، با این حال تیم اجرایی ما سال‌ها تجربه برای یک فرآیند نصب روان دارند. قبل از اینکه پارتیشن اداری مدرن شما ساخته شود، شعاع منحنی باید تعیین شود. سپس می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که پایه‌های آلومینیومی نیز متناسب با آن ساخته شده‌اند تا بتوان شیشه‌های منحنی را با دقت در آنها نصب کرد.

 

به عنوان گزینه مقرون به صرفه "منحنی" میتوان از پارتیشن بندی شیشه ای چندوجهی استفاده کرد. جدا از قیمت، این شیشه‌ها با شیشه‌های منحنی متفاوت هستند زیرا از پارتیشن‌های مستقیم تشکیل شده‌اند که در یک زاویه با هم ثابت شده‌اند تا به داخل منحنی شوند. پس از نصب، ظاهر «منحنی» مورد نظر را ایجاد می‌کنند تا ویژگی‌های اداری مطابق ترند روز را تشکیل دهند و مناطق کاری پیچیده را تقسیم  بندی کنند.

 

جزئیات مهم

تصمیم گیری بین دیوارهای شیشه ای منحنی ممتاز یا پارتیشن بندی شیشه ای چند وجهی به بودجه مورد نیاز و طراحی ترجیحی شما بستگی دارد. هر دو روش پارتیشن بندی ویژگی های زیر را ارائه می دهند:

هر دو گزینه در در رنگ‌های مختلف موجود است. گزینه های محبوب تر ما عبارتند از: سفید، نقره ای، خاکستری تیره و سیاه.

هر دو گزینه پارتیشن شیشه ای منحنی و پارتیشن بندی شیشه ای چند وجهی میتوانند متناسب با بودجه شما ارائه شوند!

برای کمک به تصمیم‌گیری بهترین گزینه برای پروژه خود، لطفاً برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

مزایای پارتیشن بندی شیشه ای منحنی

 

طرح

پارتیشن اداری شیشه ای منحنی به دلیل جلوه های ویژه که در طراحی فضای کاری ایجاد میکند شناخته شده است. انحنای شیشه‌ها می‌تواند فضای داخلی را انعطاف پذیر نشان دهد و محیطی دلپذیر ایجاد کند که کارکنان و بازدیدکنندگان در آن احساس راحتی و آرامش کنند . این سبک از پارتیشن اداری با اکثر سبک های کاری تطبیق پذیری دارد و محیط کاری را به فضایی خلاقانه تر تبدیل میکند

 

تندرستی

شکل شیشه های منحنی می تواند بر سلامت روحی کارکنان شما تأثیر بگذارد. شیپ های منحنی با ایجاد یک محل کار الهام بخش به کارکنان انگیزه می دهند، بر روحیه نیروی کار شما تأثیر مثبت می گذارد. شکل انعطاف پذیرتر تر می تواند برای کارکنان آرامش بخش باشد و فضایی دوستانه و راحت برای کار آنها ایجاد کند.

 

نصب و راه اندازی

در حالی که پارتیشن های شیشه ای منحنی از فرآیند نصب پیچیده تری پیروی می کنند، ما سال ها تجربه در نصب پیچیده ترین پروژه های پارتیشن بندی شیشه ای داریم! تیم نصب ما متعهد شده است تا پروژه شما را به بهترین نحو ممکن تکمیل کند و تا جایی که می توانیم باعث ایجاد اختلال در روند کار شما نمی شویم. اگر محل کار شما شکل منحصر به فردی دارد، ما راه حل های زیادی برای ایجاد طراحی مورد نظر شما داریم. برای اطلاعات بیشتر، در ارتباط با شیوه طراحی و قیمت پارتیشن با کارشناسان ما در طرح پرداز پایا در ارتباط باشید.

 

بیشتر بخوانید:

 

بررسی 4 آلترناتیو استفاده از پارتیشن اداری در جهت بهبود فضای کاری

انواع پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن اداری ترکیبی

پارتیشن اداری پیش ساخته

مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم دار و بدون فریم

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402