بررسی نکات مهم درارتباط با شخصی سازی پارتیشن اداری شیشه ای

442  تعداد بازدید  |  شنبه 3 دی ماه 1401

بهترین ابزار برای معرفی شرکت ، طراحی دکوراسیون داخلی مبتنی بر هویت برند است با استفاده از انواع پارتیشن اداری شیشه ای و الحاقات ان میتوانید فضایی مدرن و الهام بخش خلق کنید در این مقاله به بررسی انواع پارتیشن شیشه ای و جلوه های سفارشی آن برای ارتقای سطح دکوراسیون اداری شما میپردازیم

بررسی نکات مهم در ارتباط با شخصی سازی پارتیشن اداری شیشه ای

 

 

 

سیستم های پارتیشن شیشه ای به دلیل ظاهرشان بسیار محبوب هستند. هر جا که نصب شده باشند، مدرنیته را به فضای کار می آورند که می تواند مکمل هر نوع سبک دکوراسیونی باشد - اما آیا می دانستید که دیوارهای جداکننده شیشه ای می توانند به طور کامل سفارشی سازی شوند؟

 

در ادامه مزایای مهمی را که شخصی سازی در اختیار شما قرار می دهد بررسی میکنیم

 

تاثیر بر عملکرد - پارتیشن اداری که انتخاب می کنید می تواند بر عملکرد دفتر کار شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال کیفیت های مختلف شیشه آکوستیک می توانند متناسب با نوع فضای کاری شما طراحی شوندسیستم پارتیشنی که در نهایت انتخاب می‌کنید می‌تواند درجات مختلفی از کنترل صدا را ارائه دهد و به مهار هرج و مرج یا بهبود حریم خصوصی در محل کار شما کمک کند.

هویت برند - وقتی صحبت از طراحی نماهای شیشه ای به میان می آید یک اپشن عالی برای نشان دادن به بازدیدکنندگان و همکاران خود در اختیار دارید که کسب و کار شما در مورد چیست. گنجاندن لوگوی خود در طراحی یک روش عالی برای انجام این کار است. میتوانید از رنگ سازمانی خود نیز در طراحی پارتیشن اداری شیشه ای استفاده کنید و فضایی خلاقانه و جذاب به وجود آورید

سفارشی سازی دیوار پارتیشن شیشه ای به اشکال مختلف از جمله شیشه هوشمند و نمای شیشه ای رنگی امکان پذیر است استفاده از پارتیشن های شیشه ای برای ارتقای برند شما در عین حفظ فضای اداری باز بسیار سودمند است.

بودجه - ما در طرح پرداز پایا سیستم های دیوار شیشه ای را متناسب با هر بودجه ای ارائه می دهیم. کارشناسان ما می‌توانند بهترین سیستم را که با نیازهای مالی شما مطابقت دارد،ارائه دهند  از جداکننده های دیواری شیشه‌ای تک جداره با کیفیت بالا گرفته تا شیشه‌های آکوستیک ممتاز میتونند برای بودجه شما شخصی سازی شوند

 

نوع پنل شیشه ای

در طرح پرداز پایا ما چند سیستم متنوع پارتیشن بندی شیشه ای ارائه میدهیم که به شرح زیر است:

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای آکوستیک

اگر اطلاعات کافی در ارتباط با نوع متریال نداشته باشید متوجه تفاوت میان انواع جداره پارتیشن ها نخواهید شد، با این حال، عملکرد دفتر شما بسته به نوع سیستمی که انتخاب می کنید تغییر خواهد کرد. کارشناسان ما در مورد این گزینه ها با شما صحبت خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که بهترین سیستم مطابق با نیازهای شما در اختیارتان قرار گیرد.

 

 

پارتیشن های شیشه ای تک جداره ما برای بسیاری از مشتریان یک سیستم عالی و کامل است. این دیوار شیشه ای مقرون به صرفه درجه کمی از محافظت در برابر صدا را ارائه می دهد و محیط کاری ایده آل را در بسیاری از دفاتر ایجاد می کند.

 

پارتیشن شیشه ای دو جداره

اگر نیاز به عایق کاری بیشتری دارید، ما پارتیشن شیشه ای دوجداره را توصیه می کنیم. اگرچه این انتخاب یک پله افزایش قیمت است، اما استفاده از این نوع شیشه در کنترل صدای محیط بسیار کمک کننده خواهد بود

 

پارتیشن اداری آکوستیک

برای مکان‌های کاری با چالش‌های صوتی بیشتر، ما اغلب دیوارهای شیشه‌ای آکوستیک را توصیه می‌کنیم. به عنوان یکی از محصولات برتر ما، این سیستم برای مناطق کاری مانند اتاق جلسات و موارد دیگر عالی است.

 

برای مشاوره بیشتر در مورد بهترین پارتیشن سفارشی برای محل کار خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تیم ما سال ها تجربه دارد و می تواند سیستم ایده آل را متناسب با نیازهای نیروی کار شما شناسایی کند.

 

طراحی پارتیشن شیشه ای

 

مشتریان ما می‌توانند دیوار پارتیشن شیشه ای خود را با انواع سیستم‌های مختلف، از جمله پارتیشن شیشه‌ای نواری، پارتیشن شیشه‌ای قاب‌دار و پارتیشن اداری بدون فریم شخصی‌سازی کنند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای نواری (که به عنوان پارتیشن‌های شیشه‌ای با قاب صنعتی شناخته می‌شوند) با چارچوب آلومینیومی خود که جلوه‌ای پنجره‌دار ایجاد می‌کنند، متمایز می‌شوند. این نوارها در رنگ های بسیاری با گزینه های استاندارد سیاه، سفید و خاکستری موجود هستند. در برخی موارد، می‌توانیم طرح‌های سفارشی مانند این نصب پارتیشن شیشه‌ای نواری را نصب کنیم که از اندازه‌های پنجره کوچک‌تر استفاده می‌کند.

 

 

 

پارتیشن بندی شیشه ای قاب دار

به طور مشابه، پارتیشن‌های شیشه‌ای قاب‌دار با گزینه‌های رنگی زیادی مطابق با اولویت شما در دسترس هستند. ما در هنگام مشاوره اولیه گزینه مناسب برای فضای شما را در اختیارتان میگذاریم

سیستم های دیوار شیشه ای بدون قاب می توانند ظاهری یکپارچه  ایجاد کنند که در بسیاری از محیط های حرفه ای مدرن و هوشمند به نظر می رسد. این طرح شیشه ای جریان نور را به حداکثر می رساند و در مناطق شرکتی مانند اتاق جلسات و اتاق های هیئت مدیره محبوب است.

 

جلوه های سفارشی

برای ایجاد یک دفتر شیشه ای واقعا منحصر به فرد، ما می توانیم جلوه های سفارشی را روی پانل های پارتیشن شیشه ای شما اعمال کنیم.

 

 

 

در طرح پرداز پایا ، ما طرح‌های استاندارد و نوارهای مات شده را برای حفظ حریم خصوصی و طرح‌های گرافیکی سفارشی را برای ارائه قوی تری از برند شما در اختیارتان میگذاریم. بسیاری از مشتریان ما از این فرصت استفاده می کنند تا معرفی مناسبی از شرکت را در طراحی کلی دفتر خود بگنجانند.

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری – نحوه بهترین استفاده از آن

چگونه با استفاده از پارتیشن اداری فضای کاری خود را حرفه ای تر کنید

چه عواملی بر هزینه پیاده نصب پارتیشن اداری مدرن تاثیرگذارند؟

نحوه استفاده از پارتیشن اداری برای به حداکثر رساندن فضای کاری

ایا امکان جابه جایی پارتیشن اداری در زمان نقل مکان شرکت وجود دارد؟

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402