بررسی 4 آلترناتیو استفاده از پارتیشن اداری در جهت بهبود فضای کاری

521  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 30 آذر ماه 1401

ایجاد تغییر در فضای کار همیشه نیاز به بازسازی کلی ندارد گاهی با حذف و اضافه پارتیشن اداری و انجام چند کار ساده میتوان فضای کاری جدید خلق کرد در این مقاله چهار آلترناتیو که به کمک آن میتوانید فضا کاری را بهبود دهید بررسی خواهیم کرد

4 آلترناتیو در طراحی اداری که میتواند فضای کاری شما را بهبود دهد

 

ایجاد تغییر در دفترکار لزوماً به معنای بازسازی کامل نیست. گاهی اوقات یک بازسازی جزئی، تمام آن چیزی است که برای تأثیرگذاری اساسی لازم است.

 

اگر به دنبال این هستید که فضای کاری خود را احیا کنید، در اینجا پنج آلترناتیو ساده وجود دارد که می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

 

1. تغییر چیدمان

 

 

یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای متحول کردن دفتر، تغییر چیدمان آن است. افزودن یا حذف انواع پارتیشن اداری، دیوارها و سایر جداکننده ها نه تنها به شما کمک می کند تا از فضایی که دارید بهتر استفاده کنید، بلکه در واقع می تواند بهره وری کارمندان شما را افزایش دهد.

 

برخی از کسب و کارها با ایجاد همکاری بیشتر پیشرفت می کنند، در حالی که برخی دیگر خواستار افزایش حریم خصوصی دفاتر یا اتاقک های فردی هستند. برای مثال، افراد خلاق، فضاهای کاری مشترک را برای بحث در مورد ایده‌های جدید ایده‌آل می‌دانند، اما این نوع تقسیم بندی ممکن است مانع تمرکز سایرین باشد. درک طرح‌بندی‌ها و اجرای طرح‌بندی مناسب برای بهینه‌سازی عملکرد بسیار مهم است.

 

2.به نور طبیعی اجازه ورود دهید

 

 

 

نحوه روشنایی دفترتان بر روی دید مشتریان نسبت به شما تأثیر می گذارد بیشتر کسب و کارها می خواهند دفتر کارشان تا حد امکان مطبوع و روشن و در عین حال خنک و کارآمد باشد.

 

استفاده از نورپردازی شیک و مقرون به صرفه ال‌ای‌دی، و همچنین نصب نورگیرها و پنجره‌های جدید رفاه کارکنان را بهبود می بخشند و به شما در صرفه جویی در تهویه مطبوع کمک می کنند.

گاهی اوقات شما می خواهید دفترتان مفهومی خاص ارائه دهد، و نورپردازی ویژه قطعا توانایی ایجاد این امر را دارد.

 

3.ایجاد فضای استراحت

 

 

 

فراهم کردن فضایی تمیز، مدرن و کاربردی برای کارکنان برای حفظ روحیه ضروری است.

 

با ایجاد یک اتاق استراحت ، کارکنان می‌توانند تایم کوتاهی را در روز استراحت کنند و با انرژی بیشتر در طول روز به کار خود ادامه دهند. میزهای بیلیارد و بوفه بی‌تردید آیتم های بسیار جذابی هستند، اما عوامل اصلی که باید در نظر بگیرید  تهویه مطبوع، صندلی راحتی و ایجاد فضایی ارام است. وقتی اتاق استراحت را با در نظر گرفتن این موارد تحویل می دهید، کارمندان شما میتوانند تایم بیشتر کار کنند

اگر دفتر کار شما پلان باز است میتوانید به کمک پارتیشن اداری مدرن فضایی را به اتاق استراحت اختصاص دهید 

 

4. شخصی سازی

 

 

 

 

هر کسب و کاری منحصر به فرد است، بنابراین منطقی است که دفتر شما نیز منحصر به فرد باشد. با فرنیچر ها و وسایلی که برای رفع نیازهای فردی شما طراحی شده اند، به فضای کاری خود حس شخصی بدهید.

نازک کاری های سفارشی می تواند از نظر کارایی و بهره وری دفتر شما برایتان سودمند باشد. از ایجاد فضای ذخیره‌سازی بیشتر به کمک پارتیشن اداری تا ارگونومی بهینه وسایل شخصی میتواند شخصی سازی بیشتر ایجاد کند تا کارکنان بتوانند در اوج عملکرد خود عمل کنند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

چگونه پارتیشن اداری را حذف یا تعویض کنیم؟

پارتیشن اداری آکوستیک

پارتیشن اداری MDF

پارتیشن اداری شیشه ای رنگی

کاربرد پارتیشن اداری در طراحی فضای پذیرش

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402