روش هایی برای ایجاد محیط کاری کارآمد به کمک پارتیشن اداری

635  تعداد بازدید  |  دوشنبه 21 آذر ماه 1401

تقسیم بندی فضای کاری به گونه ای که از حداکثر فضا استفاده شود اهمیت بسیاری دارد در این مقاله چیدمان هایی را معرفی میکنیم که با کمک پارتیشن اداری میتوانید فضاهای بهینه ای خلق کنید

روش هایی برای خلق محیط کاری کارآمد به کمک پارتیشن اداری

 

استفاده از طراحی پلان باز موجب تسلط بیشتر بر نیروی کار می شود و فضای باز را برای همکاری کارمندان فراهم می‌کند. اما این طراحی مدرن موجب کاهش سطح حریم خصوصی می شود . حواس کارکنان به راحتی پرت می شود بهره وری کاهش میابد. نصب پارتیشن موجب کاهش نویز و افزایش سطح حریم خصوصی می شود. پارتیشن اداری جزئی حیاتی در ایجاد یک گردش کار کارآمد است. از انواع پارتیشن متحرک گرفته تا اتاقک های ثابت، پارتیشن بندی یک فضای اداری، مناطق کاری آرام و متمرکز را برای کارمندان ایجاد می کند. هنگام تحقیق در مورد نحوه نصب و اجرا پارتیشن و تقسیم بندی فضای کار، ممکن است درگیر پیچیدگی های زیادی شوید. با این حال، با داشتن ایده خوب و تیم نصب مناسب ، پارتیشن اداری می تواند مزایای بسیاری را برای دفتر کار شما فراهم کند

 

هنگامی که به دنبال پارتیشن بندی فضای اداری هستید، مراجعه به یک تیم نصب حرفه ای می تواند به انجام درست کار کمک کند. به جای سرمایه گذاری در ساخت و ساز دائمی، پارتیشن بندی یک راه حل موقت برای ارتقای حریم خصوصی، ایجاد مناطق کاری آرام و افزودن یک عنصر طراحی منحصر به فرد ارائه می دهد. هنگام بررسی نحوه تقسیم بندی فضای اداری برای موفقیت تیم، گزینه های زیادی وجود دارد. در اینجا هفت ایده برای پارتیشن بندی یک فضای کاری، آورده شده است

 

1) به کمک شفافیت شیشه فضای کاری باز و ایجاد کنید

 

 

پارتیشن شیشه ای در هنگام تقسیم فضا موجب شفافیت بیشتر می شود. جداکننده های شیشه ای سازه های دیواری هستند که می توانند با قاب یا بدون فریم نصب شوند. پارتیشن‌ استاندارد حریم خصوصی کامل ایجاد می‌کند، در حالی که پارتیشن‌ شیشه‌ای احساس باز بودن دفتر را حفظ کرده و باعث ورود نور طبیعی به فضای اداری می شود و در عین حال به کارمندان فضای شخصی  که در حین کار به آن نیاز دارند را می دهد

  در هنگام ساخت و نصب پارتیشن شیشه ای مواردی مثل مانور دادن به قطعات بزرگ شیشه پیچیده است و می تواند خطرات بالقوه ای برای کارکنان اداری ایجاد کند. پوشش فلزی به اندازه گیری های دقیقی نیاز دارد تا شیشه کاملا در جای خود قرار گیرد. پارتیشن‌ شیشه‌ای را می‌توان به همراه درها برای ایجاد دفاتر یا اتاق‌های کنفرانس مجزا نصب کرد.

 

2) به کمک اتاقک های پارتیشن اداری فضای کاری را تقسیم بندی کنید

 

 

اتاقک های اداری پارتیشن های قابل تنظیمی هستند که فضای کاری آرام و بدون حواس پرتی را برای کارمندان ایجاد می کنند. مزیت اصلی نصب کابین ها، توانایی اندازه گیری دقیق جایی است که در یک طرح باز قرار می گیرند. اگر یک طرح خاص اطاقک پارتیشن را انتخاب کنید تا در کل دفتر اجرا شود، اندازه گیری آسان است. در صورت جستجوی طرح‌های مختلف اطاقک، ممکن است تعیین دقیق محل قرارگیری هر اتاقک در چیدمان دشوار باشد پس از انتخاب طرح اطاقک، به یک تیم نصب قابل اعتماد برای انجام کار مراجعه کنید

ما در طرح پرداز پایا با سالها تجربه در نصب اتاقک های پارتیشن اداری برای فضاهای اداری تجاری ،خدمات باکیفیت و کارآمدی را ارائه می‌کنیم که تضمین می‌کند دفتر شما به درستی پارتیشن بندی شده است تا استفاده از فضا را به حداکثر برسانید.

 

3) از پارتیشن اداری رومیزی استفاده کنید

 

 

پارتیشن رومیزی به دلیل نیاز روزافزون در طول همه گیری COVID-19 محبوبیت پیدا کرده است. پارتیشن رومیزی امکان جداسازی را به گونه ای فراهم میکند که همچنان فرد در سمت دیگر قابل مشاهده است. ارتفاع پارتیشن کوتاه تر به کارکنان فضای خصوصی مناسبشان را میدهد ، در حالی که همچنان همکاری و ارتباطات بین دفتری را تقویت می کند.

 

پارتیشن رومیزی می تواند از شیشه شفاف یا مات، پانل های پارچه ای یا پلاستیک ساخته شود. جداکننده های رومیزی علاوه بر ارتقای اقدامات ایمنی و بهداشتی، به عنوان صفحه نمایش حریم خصوصی برای کارکنان عمل می کنند این پارتیشن رومیزی به حفاظت از اطلاعات محرمانه و حساس در هنگام استفاده از رایانه کمک میکند. پارتیشن های رومیزی برای نصب آسان از قبل مونتاژ شده اند. به سادگی آنها را باز کرده و بالای میز قرار دهید.

 

4) جداسازی سریع به کمک پارتیشن اداری مدولار

 

 

انواع پارتیشن اداری ایستاده راه حلی ساده و مقرون به صرفه برای افزایش جداسازی یک دفتر ارائه می دهند. اگر تیم شما نیاز به ایجاد فضایی برای یک جلسه بداهه دارد، تقسیم کننده های مستقل می توانند به راحتی یک منطقه بسته برای حفظ حریم خصوصی ایجاد کنند. همچنین می توان از تقسیم کننده ها برای ایجاد دفاتر موقت برای اوقات شلوغ سال استفاده کرد. پارتیشن ها معمولا با چرخ هایی در پایین برای مانور آسان طراحی می شوند پارتیشن‌های پارچه‌ای نیز سروصدا را به حداقل می‌رسانند زیرا پارچه صداهای اضافی را جذب می‌کند تا صداهایی را که ممکن است در یک دفتر تجاری بازتاب پیدا کنند محدود کند. پارچه‌های پارتیشن با سگک‌های بادوام به هم متصل می‌شوند تا به راحتی در جهات مختلف بچرخند یا می‌توان آن‌ها را برای نگهداری در مواقعی که استفاده نمی‌کنید تا کرد. پارچه همچنین برای سنجاق کردن عکس ها یا اسناد مناسب است.

 

5) از راه حل های ساده برای ایجاد حریم خصوصی استفاده کنید

 

 

دیوارهای آکاردئونی مفهومی مشابه با پارتیشن ایستاده ارائه می دهند. دیوارهای آکاردئونی را می‌توان به راحتی جمع کرد نگهداری از آن ها به علت سبک وزن بودن اسان است. دیوارهای آکاردئونی برای فضاهای استراحت یا دفاتر شخصی مناسب هستند تا فضایی را برای حفظ حریم خصوصی تقسیم کنند. علاوه بر این، از دیوارهای آکاردئونی می توان برای جدا کردن یک اتاق بزرگ به دو اتاق استفاده کرد.

 

6) فضا را با پارتیشن اداری سقفی بهینه کنید

 

 

پارتیشن سقفی که به عنوان پانل های آویز نیز شناخته می شوند، تقسیم کننده هایی هستند که روی سقف نصب می شوند. طراحی پارتیشن سقفی از لحاظ زیبایی شناسی برای یک دفتر کار جذاب است زیرا انتخاب های طراحی زیادی وجود دارد. این گزینه همچنین موجب صرفه جویی در فضا می شود زیرا نصب از کف تا سقف است. از آنجایی که نصب دائمی است، باید حرفه ای صورت گیرد تا از نصب ایمن پانل ها اطمینان حاصل شود. نصب حرفه ای نیز امکان سفارشی سازی را فراهم می کند. پارتیشن های نصب شده سفارشی، طراحی منحصر به فردی را به یک دفتر می بخشند تا از رنگ ها و طرح های خنثی استاندارد که اغلب در فضاهای اداری تجاری دیده می شود، دور شوند.

 

7) مبلمان مدولار را اضافه کنید

 

 

 

مبلمان مدولار با ایجاد فضایی راحت و زیبا، نیازهای اداری مدرن را برآورده می کنند. علاوه بر این ، مبلمان مدولار به عنوان یک جداکننده عالی مناطق کار خصوصی یا ایستگاه‌های کاری چند وجهی ایجاد میکنند و فضای کار را از محیط سنتی میز یا اتاقک استاندارد خارج می کنند. مبلمان مدولار مقرون به صرفه است  و اغلب به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود. از آنجایی که مبلمان مدولار قطعات قابل تعویض و چند وجهی را ارائه می دهد، می توان از آن برای سال های طولانی در مناطق مختلف دفتر استفاده کرد. پس از انتخاب مبلمان، یک تیم حرفه ای نصب مبلمان می تواند در صورت لزوم مبلمان مدولار را در طول زمان جمع آوری و پیکربندی مجدد کند.

 

راه های زیادی برای تقسیم بندی یک فضای اداری تجاری برای بهبود تمرکز در میان یک تیم وجود دارد. اگر آماده پارتیشن بندی دفتر خود هستید، با ما تماس بگیرید تا در طراحی و اجرای پارتیشن اداری به شما مشاوره دهیم.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن بندی ترکیبی اداری

پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه

یک پارتیشن اداری خوب شامل چه ویژگی هایی است؟

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

پارتیشن اداری آکوستیک

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402