ویژگی های انواع مختلف پارتیشن اداری شیشه ای

637  تعداد بازدید  |  یکشنبه 13 آذر ماه 1401

ویژگی های طراحی پارتیشن اداری

طرح های مختلف پارتیشن اداری میتواند با توجه به طراحی و نیاز دفتر،  برای انواع مختلف دفاتر به کار برده شود. صاحب دفتر می تواند نوع مناسب پارتیشن اداری را انتخاب کند. این پارتیشن ها می توانند

 

قابل تعویض

شیشه سوئیچ پذیر هم امکانات خصوصی و هم غیر خصوصی بودن را دارد. این سیستم پارتیشن اداری می تواند در عرض چند ثانیه به یک دفتر شخصی و همچنین یک اتاق مشترک تبدیل شود.

این سیستم پارتیشن اداری مکانیزم گسترده ای دارد. به طور خلاصه هنگامی که فردی کلید را روشن می کند، جریان الکتریکی خاصیت شفاف شیشه را به مات و بالعکس تغییر می دهد.

 

 

 

ویژگی های طراحی قابل تعویض

یکی از مزیت های اصلی این سیستم پارتیشن اداری آن است که نیازی نیست برای دو نوع سیستم مختلف هزینه کنید زیرا در نهایت  ترکیبی از انواع سیستم های خصوصی و غیر خصوصی خواهید داشت.

 

پارتیشن اداری منحنی

پارتیشن اداری شیشه ای در انواع مستطیلی و انواع دیگر وجود دارد. با این حال، پارتیشن اداری منحنی دارای سبک خاص و پیچیدگی مناسب است. در بسیاری از شرکت های چند ملیتی، پارتیشن اداری منحنی یک طرح شناخته شده است. و استفاده از این سبک پارتیشن اداری به جذابیت شرکت می افزاید. این نوع پارتیشن اداری فضای داخلی را آینده‌نگرتر، مدرن‌تر و همچنین حرفه‌ای تر نشان می‌دهد.

 

 

Interlayers

Interlayers یا لایه های میانی نوع دیگری از انواع سیستم پارتیشن اداری برای دفاتر است. این طراحی در مقایسه با سایر روش ها منحصر به فرد است. و می تواند به افزایش حریم خصوصی شما کمک کند. همچنین می توان از این پارتیشن اداری برای شیک تر نشان دادن دفتر استفاده کرد. در این طرح، رنگ ها و سفارشی سازی های متنوعی وجود دارد.

 

 

ویژگی های طراحی Interlayers

صاحبان مشاغل می توانند برند خود را از طریق این طرح ارتقا دهند زیرا این سیستم پارتیشن اداری اجازه می دهد تا لوگوی برند را از طریق الگوهای مختلف بین شیشه ها قرار دهید. بنابراین، طراحی Interlayer می تواند ظاهری متمایز نسبت به پارتیشن اداری شفاف ایجاد نماید.

 

شوردیچ

طراحی Shoreditch به نوع سنتی پارتیشن اداری شیشه ای حس و حال مدرنی می بخشد. عنصر قاب های آلومینیومی یکنواخت و مساوی را روی پارتیشن اداری شیشه ای اضافه می کند. این باعث می شود پارتیشن اداری با تقارن کامل مشخص تر به نظر برسد.

 

 

آکوستیک

پارتیشن‌ اداری آکوستیک دارای فریم‌های آلومینیومی هستند که ظاهری زیبا به بخش‌های شیشه‌ای می‌دهند. صاحب دفتر می تواند رنگ قاب آلومینیومی را مطابق با الزامات هماهنگ کند. این پارتیشن اداری به کاهش آلودگی صوتی کمک می کند و با حفظ جذابیت دفتر فضای مطبوعی فراهم می آورد

 

پارتیشن اداری آکوستیک در طول زمان بسیار توسعه یافته اند. ویژگی های مختلف و سبک این پارتیشن اداری همراه با تغییر روند داخلی تغییر کرده است. بنابراین، طرح های زیادی در کاتالوگ پارتیشن اداری شیشه ای وجود دارد که صاحب دفتر می تواند سبکی را که برای محیط اداری جذاب و مناسب می داند، انتخاب کند.

 

امیدواریم این مقاله به شما در درک نیاز سیستم پارتیشن بندی ، مراحل نصب آن و انواع طرح های موجود در بازار امروز کمک کرده باشد.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

یک پارتیشن اداری خوب شامل چه ویژگی هایی است؟

پارتیشن اداری مدرن در محیط کار

پارتیشن اداری شیشه ای به سبک صنعتی

مقایسه پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن اداری pvc

پارتیشن اداری شیشه ای رنگی


پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402