معرفی پارتیشن شیشه ای هوشمند

712  تعداد بازدید  |  یکشنبه 15 آبان ماه 1401

پارتیشن شیشه ای هوشمند

 

پارتیشن اداری در مدل ها و طرح های مختلفی طراحی می شود و هر کدام از آنها قابلیت ها و ویژگی های خاصی دارند. پارتیشن با شیشه هوشمند یا به عبارتی پارتیشن اداری هوشمند توانسته است جایگزین بسیاری از مدل های قدیمی به عنوان یک پارتیشن اداری مدرن شود. اگرچه هزینه اجرای آن بالاست، اما ارزش آن را دارد. پارتیشن شیشه ای هوشمند در انواع مدل ها و با استفاده از متریال های مختلف طراحی می شود.

 

برای خرید و انتخاب این نوع پارتیشن اداری حتما مراکز و شرکت های معتبر را انتخاب کنید تا از کیفیت آن رضایت کامل داشته باشید. پارتیشن تیپ هوشمند با استفاده از فناوری جدید طراحی شده است، به همین دلیل در دسته پارتیشن اداری نسل جدید قرار می گیرد. استفاده از آن ها در محیط های اداری یا ساختمان های مسکونی علاوه بر عملکرد عالی می تواند زیبایی چشم نوازی را ایجاد کند و با دکوراسیون مدرن سازگار باشد.

 

 

انواع پارتیشن اداری هوشمند

پارتیشن شیشه ای هوشمند انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع شیشه و البته طرح هایی که برای ساخت آن ها در نظر گرفته می شود دسته بندی های مختلفی برای آن ها موجود است. در یک طبقه بندی کلی می توان انواع پارتیشن اداری هوشمند را در دو دسته قرار داد که شامل موارد زیر می شود:

 

پارتیشن شیشه ای هوشمند دو جداره

مدل های تک جداره به ندرت ترجیح داده می شوند زیرا باعث اتلاف انرژی می شوند و عایق صدا نیستند. البته ناگفته نماند که قیمت آنها در مقایسه با مدل های دوجداره بسیار کمتر است. شما می توانید با توجه به بودجه و شرایط موجود بهترین نوع پارتیشن اداری هوشمند را انتخاب کنید.

 

مزیت پارتیشن شیشه ای هوشمند

این نوع پارتیشن اداری دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است. بسیاری از محدودیت های پارتیشن های قدیمی در نمونه های جدید به طور کامل حذف شده است. زمانی که شرکت های معتبر را هدف قرار می دهید می توانید از تمامی ویژگی ها و مزیت های این نوع پارتیشن اداری هوشمند بهره مند شوید زیرا سودجویان با ترفندهای مختلف به دنبال فریب مردم هستند. مهمترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای هوشمند به شرح زیر است:

 

قابلیت تنظیم میزان نور عبوری

ایجاد ارامش بیشتر

ایجاد حریم خصوصی در صورت لزوم

مناسب برای کاربردهای مختلف در مکان های مختلف

نگهداری آسان و البته تمیز کردن آسان در مقایسه با پرده ها

قابلیت تعویض

 

پارتیشن اداری هوشمند می تواند محیط کار شما را شیک و مدرن کند. اگر به دنبال افزایش زیبایی بصری محیط کار یا منزل خود هستید، می توانید این نوع پارتیشن ها را در اولویت قرار دهید. در ساخت شیشه های مورد استفاده در پارتیشن های هوشمند از کریستال مایع استفاده شده است که می تواند در تنظیم رنگ با استفاده از جریان الکتریکی موثر باشد. از طریق ریموت کنترل می توانید شفافیت شیشه پارتیشن هوشمند را تغییر دهید. به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن، نصب و اجرای آنها بسیار آسان است. اگر به دنبال انتخاب بهترین نوع پارتیشن اداری هستید پیشنهاد ما انتخاب پارتیشن شیشه ای هوشمند است.

 

 

 

قیمت پارتیشن شیشه ای هوشمند

عوامل و پارامترهای مختلفی بر قیمت پارتیشن اداری هوشمند تاثیر می گذارند، بنابراین نمی توان قیمت خاصی برای خرید ارائه کرد. معمولا هزینه مورد نیاز برای ساخت این نوع پارتیشن ها بر حسب متر مربع بیان می شود. از جمله عوامل موثر در قیمت پارتیشن شیشه ای هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کیفیت شیشه استفاده شده

ویژگی های اضافی در دسترس

تک جداره یا دوجداره بودن

ابعاد

قاب شده یا بدون قاب

 

انتخاب پارتیشن ساخته شده با شیشه هوشمند

انواع پارتیشن شیشه ای هوشمند دارای امکانات فراوانی هستند که با توجه به سلیقه افراد قابل تنظیم اند. به عنوان مثال می توانید رنگ، تیرگی، عایق و ... را به راحتی تنظیم کنید، شیشه ای که برای ساخت پارتیشن اداری هوشمند استفاده می شود شامل موارد زیر است:

 

شیشه هوشمند معمولی

فیلم هوشمند

فیلم لمینت هوشمند

 

هر کدام از انواع شیشه ها کارایی و کاربرد متفاوتی در ساخت پارتیشن شیشه ای هوشمند برای این منظور دارنداگر به دنبال کاهش هزینه های نهایی هستید می توانید مدل های تک جداره را در اولویت قرار دهید. شما می توانید از مزیت های پارتیشن اداری هوشمند برای ایجاد فضایی مدرن و مجلل در محیط کار خود استفاده کنید. این نوع پارتیشن اداری بدون محدودیت در بخش های مختلف فضای کاری قابل استفاده هستند.

 

بیشتر بخوانید:

 

تطبیق پارتیشن اداری شیشه ای با سبک های متفاوت دکوراسیون

7 راه آسان برای پارتیشن بندی یک اتاق بدون ساختن دیوار

3رویکرد نوآورانه در طراحی پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای رنگی

نحوه انتخاب پارتیشن اداری مناسب

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402