4 روش برای استفاده از پارتیشن اداری متحرک

762  تعداد بازدید  |  دوشنبه 9 آبان ماه 1401

4 روش برای استفاده از پارتیشن اداری متحرک

 

اگر به دنبال بهترین استفاده از یک فضای کاری یا کلاس درس هستید، پارتیشن اداری متحرک بهترین راه برای سفارشی کردن یک فضا با مشخصات دقیق شماست. پارتیشن اداری متحرک دیوار مستقلی است که با اضافه شدن چرخ‌ها ایجاد فضاهای بسته جدید را آسان می‌کند. اگر به دنبال بهترین راه برای استفاده از پارتیشن‌ اداری قابل حمل برای چیدمان‌های اداری خلاقانه هستید، ما چند راه حل جذاب را جمع آوری کرده ایم

 

1. یک اتاق را به دو بخش تقسیم کنید

 

 

رایج ترین استفاده از انواع پارتیشن اداری، خارج از ساخت یک اتاقک پارتیشن، تقسیم یک اتاق بزرگ به بخش های فرعی کوچکتر است. پارتیشن اداری قابل حمل می‌تواند با گروه‌بندی تیم‌ها و ایجاد بخش‌های جداگانه ،بهره‌وری را افزایش دهد. پارتیشن‌ اداری می‌تواند به کنترل آلودگی صوتی در یک دفتر بزرگ کمک کند، بنابراین دپارتمان‌هایی که تماس‌های تلفنی و تعاملات مکرر دارند، مزاحمتی برای بخش‌هایی که به محیط کاری ساکت‌تری نیاز دارند، ایجا نمیکنند.

 

 

2.  یک Huddle Room بسازید

 

 

محبوبیت دفاتر مفهومی باز به عنوان ابزاری برای تقویت ارتباطات و همکاری بهتر بین تیم ها افزایش یافته است. با این حال، پیدا کردن فضایی برای مکالمه خصوصی در یک دفتر باز می تواند چالش برانگیز باشد. به جای هدر دادن زمان با مشاجره با کارکنان بر سر تعداد محدودی از اتاق‌های کنفرانس، میتوانید هر زمان که نیاز باشد، اتاق کنفرانس ایجاد کنید. پارتیشن اداری قابل حمل ایجاد یک اتاق جمعی را برای بحث های محرمانه آسان می کند.

 

3. یک Storage Area یا یک Workstation جدید ایجاد کنید

 

 

دیوارهای پارتیشن اداری متحرک با پنهان کردن کمد های بایگانی و چاپگرهای بزرگ می‌توانند دفتر کار را سازماندهی کنند تا احساس بسته بودن در آن کاهش پیدا کند. به جای استفاده از قفسه های متعدد در سراسر دفتر، می توانید همه آنها را در یک «مرکز داده» جمع اوری کنید. احاطه کردن این فضا با دیوارهای پارتیشن اداری یک راه عالی برای نگه داشتن تجهیزات نیز می باشد.

 

4. ایده های کارمندان خود را به نمایش بگذارید

 

 

پارتیشن اداری قابل حمل می تواند به عنوان یک بوم خالی برای اشتراک گذاری ایده های تیم شما عمل کند. زمانی که نیاز به دیدن یک تصویر بزرگ و کلی دارید، قرار دادن اسناد و تصاویر مهم روی دیوار کمک کننده است. برخی از انواع پارتیشن‌ اداری دیواری می توانند به عنوان تابلوهای اعلانات موقت برای کمک به تقویت ارتباط کارکنان و اطلاع رسانی آنها از آخرین اتفاقات در دفتر تبدیل شوند.

چه به دنبال ایجاد یک فضای خلاقانه باشید یا به دنبال راه‌هایی باشید که هر کارمندی در فضای مخصوص به خود احساس خوشایندی کند، پارتیشن‌ اداری قابل حمل می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند. ما انواع پارتیشن را در طول‌ها و رنگ‌های متعدد ارائه می‌دهیم تنها تصور کنید طرح پرداز پایا انچه در ذهن شماست به واقعیت تبدیل میکند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

یک پارتیشن اداری خوب شامل چه ویژگی هایی است؟

پارتیشن اداری هوشمند

میز پارتیشن اداری چیست؟

نحوه یافتن بهترین پارتیشن اداری برای فضاهای مختلف

ایجاد Collaborative space به کمک پارتیشن اداری

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402