چگونه یک فضای اداری را به بهترین شیوه پارتیشن بندی کنیم؟

758  تعداد بازدید  |  شنبه 23 مهر ماه 1401

چگونه یک فضای تجاری را به بهترین شیوه پارتیشن بندی کنیم؟

 

طراحی پلان باز بر نیروی کار تسلط بیشتری ایجاد میکند و فضای باز را برای همکاری کارمندان فراهم می آورند. اما یک دفتر مدرن فرصت های محدودی برای حفظ حریم خصوصی فراهم می کند. حواس پرتی در این سبک طراحی بسیار رایج است و مانع بهره وری مناسب در میان کارکنان می شود. پارتیشن اداری باعث کاهش نویز و افزایش سطح حریم خصوصی می شوند. پارتیشن اداری جزئی حیاتی در ایجاد یک گردش کار کارآمد است. از دیوارهای متحرک اداری گرفته تا اتاقک ها، پارتیشن بندی یک فضای اداری، مناطق کاری آرام و متمرکز را برای کارمندان ایجاد می کند. هنگام تحقیق در مورد نحوه پارتیشن بندی فضای اداری، ممکن است سردرگم شوید. با این حال، با داشتن ایده و تیم نصب مناسب برای کمک، پارتیشن اداری می توانند مزایای بسیاری را برای دفاتر تجاری فراهم کنند

 

چگونه فضای اداری را برای موفقیت تیم تقسیم بندی کنیم

 

هنگامی که به دنبال پارتیشن بندی فضای اداری هستید، مراجعه به یک تیم نصب حرفه ای می تواند به انجام درست کار کمک کند. به جای سرمایه گذاری در ساخت و ساز دائمی، پارتیشن اداری یک راه حل موقت برای ارتقای حریم خصوصی، ایجاد مناطق کاری آرام و افزودن یک عنصر طراحی منحصر به فرد ارائه می دهد. هنگام بررسی نحوه تقسیم بندی فضای اداری برای موفقیت تیم، گزینه های زیادی وجود دارد. در اینجا هفت ایده برای پارتیشن بندی یک فضا و اینکه چگونه یک تیم نصب حرفه ای می تواند کمک کند، آورده شده است

 

1.شفافیت را به فضای کار بیاورید

 

 

پارتیشن اداری شیشه ای در هنگام تقسیم فضا شفافیت بیشتری ارائه می دهند. جداکننده های شیشه ای سازه های دیواری هستند که می توانند با قاب یا بدون فریم نصب شوند. پارتیشن‌ اداری استاندارد حریم خصوصی کامل ایجاد می‌کند، در حالی که پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای احساس باز بودن دفتر را حفظ کرده و با استفاده از متریال شیشه به نور طبیعی اجازه می دهد تا فضای اداری را پر کند و در عین حال به کارمندان فضای شخصی که در حین کار به دنبال آن هستند را می دهد

 

انواع پارتیشن اداری شیشه ای عبارتند از

 

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شییشه ای طرح دار

پارتیشن شیشه ای سندبلاست شده

 

 نصب پارتیشن اداری شیشه ای برای یک تیم حرفه ای مناسب است. مانور دادن به قطعات بزرگ شیشه پیچیده است و می تواند خطرات بالقوه ای برای کارکنان اداری ایجاد کند. پوشش فلزی به اندازه گیری های دقیقی نیاز دارد تا شیشه کاملا در جای خود قرار گیرد. پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای را می‌توان به همراه درها برای ایجاد دفاتر یا اتاق‌های کنفرانس مجزا نصب کرد.

 

2.با اتاقک های پارتیشن اداری تقسیم بندی را انجام دهید

 

 

 

وقتی به دنبال نحوه پارتیشن بندی فضای اداری هستید، کابین های پارتیشن اداری گزینه های زیادی را ارائه می دهند. از گزینه‌های پانل کاملاً محصور گرفته تا طرح‌های باز، این طراحی اداری از زمان شروع خود راه طولانی را پیموده است. اتاقک های پارتیشن اداری قابل تنظیمی هستند که فضای کاری آرام و بدون حواس پرتی را برای کارمندان ایجاد می کنند.

مزیت اصلی نصب کابین ها، توانایی اندازه گیری دقیق جایی است که هر کدام از آنها در یک طرح باز قرار می گیرند در صورت جستجوی طرح‌های مختلف اطاقک، ممکن است تعیین دقیق محل قرارگیری هر اتاقک در چیدمان دشوار باشد.

 

قبل از پارتیشن بندی یک دفتر، تصمیم بگیرید که چه نوع طراحی اتاقک برای فضای تجاری شما مناسب است. اندازه‌های اطاقک‌های سرپوشیده سنتی حدود 6×6 یا 8×8 است. قد پارتیشن را نیز باید در نظر گرفت. برای جداسازی بهینه، یک پارتیشن می تواند تا 30 اینچ یا بیش از 70 اینچ باشد. پس از انتخاب طرح اطاقک، به یک تیم نصب قابل اعتماد برای انجام کار مراجعه کنید تجاری دارد. چه به دنبال یک یا یک صد اتاقک باشید، ما خدمات باکیفیت و کارآمدی را ارائه می دهیم که اطمینان حاصل می کند که دفتر شما به درستی پارتیشن بندی شده است تا فضا را به حداکثر برسانید

 

 

3.از پارتیشن اداری رومیزی استفاده کنید

 

 

 

پارتیشن اداری رومیزی به دلیل نیاز روزافزون آنها در طول همه گیری COVID-19 محبوبیت پیدا کرده اند. پارتیشن اداری رومیزی امکان جداسازی را به خوبی فراهم می کند در حالی که همچنان فرد را در سمت دیگر مشاهده می کنید. ارتفاع پارتیشن اداری کوتاه تر به کارکنان اداری اجازه می دهد تا فضای خصوصی داشته باشند، در حالی که همچنان همکاری و ارتباطات بین دفتری تقویت می شود.

 

پارتیشن اداری رومیزی را میتوان از شیشه شفاف یا مات، پانل های پارچه ای یا پلاستیک ساخت. پارتیشن اداری رومیزی برای نصب آسان از قبل مونتاژ شده اند. میتوانید به سادگی آنها را باز کرده و بالای میز قرار خود دهید.

 

 

4.از انواع پارتیشن اداری برای جداسازی سریع استفاده کنید

 

 

پارتیشن اداری ایستاده راه حلی ساده و مقرون به صرفه برای افزایش سطح جداسازی یک دفتر ارائه می دهند.

اگر تیم شما نیاز به ایجاد فضایی برای یک جلسه بداهه دارد، پارتیشن اداری مستقل می تواند به راحتی جابجا شود تا یک منطقه بسته برای حفظ حریم خصوصی ایجاد کند. همچنین می توان از تقسیم کننده ها برای ایجاد دفاتر موقت برای اوقات شلوغ سال استفاده کرد. پارتیشن اداری معمولا با قاب آلومینیومی طراحی می شوند.

انواع مختلف پارتیشن‌ اداری پارچه‌ای نویز را به حداقل می‌رسانند زیرا پارچه صداهای اضافی را جذب می‌کند و بازتاب صدا در محیط را محدود کند. پارچه‌های پارتیشن اداری با سگک‌های بادوام به هم متصل می‌شوند تا به راحتی در جهات مختلف بچرخند یا می‌توان آن‌ها را برای نگهداری در مواقعی که استفاده نمی‌کنید تا کرد. پارچه همچنین برای سنجاق کردن عکس ها یا اسناد مناسب است.

 

5. از راه حل های ساده برای حفظ حریم خصوصی استفاده کنید

 

 

دیوارهای آکاردئونی مفهومی مشابه با پارتیشن اداری ایستاده ارائه می دهند. دیوارهای آکاردئونی سبک وزن هستند و می‌توان ان هارا به راحتی جمع کرد. دیوارهای آکاردئونی برای فضاهای استراحت یا دفاتر شخصی مناسب هستند و میتوانند فضایی را برای حفظ حریم خصوصی تقسیم کنند. علاوه بر این از دیوارهای آکاردئونی می توان برای جدا کردن یک اتاق بزرگ به دو اتاق استفاده کرد. این نوع نصب به پنل ها نیاز دارد که روی یک مسیر باقی بمانند تا به راحتی باز و بسته شوند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

ایا امکان جابه جایی پارتیشن اداری در زمان نقل مکان شرکت وجود دارد؟

هر آنچه که باید در مورد پارتیشن اداری بدانید

کاربرد پارتیشن اداری در دکوراسیون مینیمال

پارتیشن اداری شیشه ای رنگی

پارتیشن بندی اداری ترکیبی

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402