5 کاربرد برای پارتیشن اداری قابل حمل

1004  تعداد بازدید  |  سه شنبه 12 مهر ماه 1401

5 کاربرد برای پارتیشن اداری قابل حمل

 

 

 

پارتیشن اداری قابل حمل مستقل

استفاده از پارتیشن اداری قابل حمل هنگام کار در فضای اداری که اتاق های مجزا زیادی ندارد ایده خوبی است. انواعی از پارتیشن‌ اداری مدرن وجود دارد که تاشو هستند و روی چرخ‌ها قرار می‌گیرند، بنابراین می‌توان آن‌ها را به راحتی در صورت نیاز راه‌اندازی کرد. در اینجا لیستی از پنج کاری وجود دارد که می توانید با مجموعه ای از پارتیشن اداری قابل حمل در دفتر خود انجام دهید.

 

1.فضای ملاقات موقت

هنگامی که تمام اتاق های کنفرانس پر هستند، پارتیشن اداری قابل حمل برای ایجاد یک فضای ملاقات موقتی عالی است. ترتیب جلسات خصوصی موقت به کمک چند پارتیشن اداری که به خوبی در نزدیکی دیوار کنار هم قرار گرفته اند مکانی ایجاد میکند تا بدون اینکه چشمان کنجکاو به شما نگاه کنند، به راحتی صحبت کنید.

 

2.مناطقی برای برقراری تماس های تلفنی

در یک پلان طبقه باز، ممکن است کارمندان شما حریم خصوصی لازم برای تماس های تلفنی مهم را در زمانی که تعداد اتاق ها کمتر است ، نداشته باشند. استفاده از پارتیشن‌ اداری برای جدا کردن منطقه تماس تلفنی به تیم شما کمک می‌کند بدون اینکه حواس بقیه دفتر پرت شود، تماس‌ها را دریافت کنید. استفاده از پنل های آکوستیک پارتیشن اداری کمک میکند بتوانید بهتر از قبل سطح صدای محیط را کنترل کنید

 

3.پس زمینه های خوب برای جلسات آنلاین

 

اخیراً بسیاری از ارتباطات تجاری از طریق کنفرانس های ویدیویی با استفاده از ابزارهایی مانند زوم انجام می شود. وقتی در یک جلسه ویدیویی هستید، مردم به پس‌زمینه شما توجه می‌کنند. اگر اتاق پشت سرتان نامرتب یا پر از کارمندانی است که در اطرافتان مشغول به کار هستند، ممکن است تصوری منفی از دفتر شما ایجاد شود. با استفاده از پارتیشن اداری قابل حمل در دفتر خود، می توانید خود و دوربین خود را در مقابل یک پس زمینه ساده و حرفه ای قرار دهید تا هیچ کس متوجه آنچه در خارج از منطقه شما می افتد نشود.

 

4. تشویق فاصله گذاری اجتماعی در دفتر

 

استفاده از پارتیشن اداری قابل حمل یک راه موثر برای دور نگه داشتن کارکنان از یکدیگر است در حالی که COVID-19 هنوز یک نگرانی است. قرار دادن قاب‌های محافظ بین میزها، صندلی‌ها و سایر مکان‌هایی که اعضای تیم نیاز به جلسه دارند، راهی آسان برای محدود کردن انتشار ذرات معلق در هوا است که ممکن است ناقل ویروس باشند.

 

5. مناطق استراحت برای کارکنان

 

همه گاهی اوقات به استراحت نیاز دارند، اما وقتی بیشتر فضای اداری به انجام کار اختصاص داده شده است، فضایی برای استراحت وجود ندارد. ممکن است برخی از اعضای تیم شما در طول تایم ناهار جایی برای نشستن نداشته باشند. با استفاده از پارتیشن اداری قابل حمل، می توانید مناطق استراحت اضافی در دفتر خود ایجاد کنید که در آن کارمندان بتوانند بین کار زمانی را استراحت کنند. بسته به اینکه پارتیشن‌ اداری شما چقدر از هم فاصله دارند، این قسمت‌ها می‌توانند به طور همزمان چند نفر را در خود جای دهند یا برای افراد خاص رزرو شوند.

 

پارتیشن اداری قابل حمل همه کاره هستند—شما می توانید از آنها برای ایجاد فضا برای تقریباً هر هدفی که فکرش را بکنید استفاده کنید. وقتی فضا در دفتر شما محدود است، پارتیشن‌ اداری میتواند به بهینه ترین شکل فضای شما را تقسیم کند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

ایجاد Collaborative space به کمک پارتیشن اداری

چگونه یک فضای اداری انعطاف پذیر داشته باشیم؟

تعمیر و نگهداری پارتیشن اداری

پارتیشن اداری هوشمند

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402