بهبود سلامت کارکنان با نصب پارتیشن اداری شیشه ای

975  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 6 مهر ماه 1401

چگونه نصب پارتیشن اداری می تواند سلامت کارکنان را بهبود ببخشد؟

 

بدون شک پارتیشن اداری شیشه ای مزایای زیادی دارد، اما یکی از مهمترین آنها بهبود سطح سلامت کارکنان است . فراهم کردن فضای کاری ایمن و شاد برای کارمندان و افزایش بهره وری بسیار مهم است –

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه نصب پارتیشن اداری از متریال شیشه ای می تواند به کسب و کارها در انجام این کار کمک کند.

 

 

5 مزیت نصب پارتیشن اداری شیشه ای برای بهبود وضعیت سلامت

طبق آمار های جهانی یک کارگر به طور متوسط ​​ حداقل 35.5 ساعت در هفته را صرف کار خود می کند، ضروری است که کارفرمایان فضای کاری راحتی ایجاد کنند که نه تنها موفقیت کسب و کارها را تضمین کند، بلکه رفاه کارمندان را  نیز در نظر داشته باشد.

 

مخصوصاً برای کارکنان در ادارات، مشکلات فراوانی درپی بیش از حد ثابت ماندن در یک محیط وجود دارد. این امر وجود یک محیط باز و دلگرم کننده را به یک موضوع مبرم تبدیل می کند. چیزی به سادگی نصب پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر سلامت کارکنان در صورت استفاده هوشمندانه آن داشته باشد - و در اینجا نحوه استفاده مناسب پارتیشن اداری آورده شده است.

 

1 . حریم خصوصی بیشتر

علیرغم محبوبیت دفاتر با طرح باز، کارمندان برای بهره‌وری بیشتر به درجاتی از حریم خصوصی نیاز دارند. استفاده از پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای برای جدا کردن فضاهای فردی از مکان‌های مشترک به کارمندان اجازه می‌دهد تا بدون احساس جداماندن از همکاران خود، به کارشان ادامه دهند.

 

اگر به حفظ حریم خصوصی بصری بیشتری نیاز است، می توانید در بخش هایی از شیشه مات استفاده کنید. این حس بهره مندی از حریم خصوصی را ارتقا میدهد و سطح نور ورودی را حفظ کرده و تمرکز را افزایش می‌دهد بدون اینکه در کارمندان احساس انزوا ایجاد کند.

 

2. سر و صدای کمتر

یکی دیگر از جنبه های پارتیشن اداری شیشه ای که می تواند سطح حریم خصوصی را افزایش دهد و از حواس پرتی جلوگیری کند، قابلیت کاهش نویز آنها است. تلاش برای تمرکز در یک محیط پر سر و صدا یا در حالی که مکالمه در اطراف شما همواره جریان دارد می تواند منجر به استرس شود و بهره وری را کاهش دهد.

 

پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای تک جداره عایق صوتی تا 44 دسی‌بل را فراهم می‌کند و صدای پچ‌پچ و فعالیت را بدون ایجاد سکوت و احساس انزوا با موفقیت به اندازه کافی کمتر می‌کند. پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای ای با شیشه دو جداره برای مکان‌های ملاقات بهتر است و می‌تواند صدا را تا 55 دسی بل محدود کند.

 

3 .فضای مشارکتی

در حالی که حفظ حریم خصوصی و کاهش حواس پرتی مهم است، باید توجه داشت که انسان ها موجوداتی اجتماعی هستند. حتی در محل کار، افراد نیاز دارند حس کنند بخشی از چیزی بزرگتر هستند و حضور و مشارکت آنها ارزشمند است. پارتیشن اداری شیشه ای به شما این امکان را می دهند که در جریان اتفاقات محیط پیرامون قرار بگیرید.

 

4.زیبایی شناسی الهام بخش

ظاهر همه چیز نیست، اما می تواند بر سلامتی شما بیش از آنچه فکر می کنید تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، گیر افتادن در یک مکان تاریک و پر سر و صدا برای چندین ساعت در روز باعث می شود هر کسی احساس اشفتگی کند. از سوی دیگر، پارتیشن اداری شیشه ای می توانند اتاق را روشن و مطبوع کند.

 

پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای شیک و مدرن به نظر می‌رسد، و باعث می‌شود کارمندان از حضور در چنین مکانی احساس رضایت داشته باشند. همچنین می‌توانید با نصب لوگو یا دیگر جلوه‌های بصری روی شیشه خلاقیت به خرج دهید که به نوبه خود می‌تواند خلاقیت کارکنان را نیز افزایش دهد.

 

5.مزیت ورود نور طبیعی به دفتر شما

این واقعیت که پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای باعث پخش شدن مقدار بیشتری نور در محیط می شود، یکی از بزرگترین نقاط مثبت برای فروش آن‌ها است – و مسلماً فواید بسیاری در ارتقای سطح سلامتی افراد دارد

بدون نور طبیعی کافی، سطح رفاه کارکنان به سرعت کاهش می یابد. البته، قرار نیست هر ساختمان اداری دارای تعداد زیادی پنجره بزرگ باشد، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید از نور روز پنجره‌هایی که دارید حداکثر استفاده را ببرید.

 

یکی از این روش ها استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای به جای دیوارهای مات برای تقسیم دفتر به مناطق کوچکتر است. شما همچنان از فضاهای خصوصی بدون کاهش نور طبیعی بهره مند خواهید شد تا همه بتوانند در طول روز خورشید را ببینند و انرژی آن را احساس کنند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری چیست؟

اهمیت استفاده از پارتیشن اداری در طراحی دکوراسیون داخلی

انواع شیشه در پارتیشن اداری

پارتیشن اداری آکوستیک

پارتیشن اداری شیشه ای رنگی

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402