طراحی دکوراسیون اداری به سبک روستیک

939  تعداد بازدید  |  دوشنبه 28 شهریور ماه 1401

طراحی دکوراسیون اداری به سبک روستیک


طراحی داخلی روستیک دارای ماهیتی خشن و زیبایی طبیعی است. تمرکز این سبک بر ایجاد فضایی آرامش‌بخش است که در آن بیشتر از چوب، سنگ، برگ و سایر عناصر طبیعی استفاده می‌شود. گره‌های چوب و زنگ‌زدگی طبیعی فلز نمونه‌هایی از این عناصر طبیعی هستند.

 

 

 

برای داشتن دکوراسیونی زیبا و چشمگیر می توانید سبک روستیک را با سبک مدرن تلفیق کرده و طرحی منحصر بفرد خلق نمایید. در سبک روستیک از لوسترهای براق، مبلمان پلاستیکی یا ترکیب رنگ‌های سرد خبری نیست و بیشتر به گرما و صمیمیت فضای داخلی توجه می‌شود. استفاده از کفپوش‌هایی از جنس چوب سخت‌ و اشیا و قطعات فلزی در این سبک متداول بوده و صمیمیت و راحتی زیادی را به محیط می‌بخشد

 

 

برای طراحی دکوراسیون اداری به سبک روستیک  می توانید درقسمت کفسازی از پارکت و یا روکش های پی وی سی طرح چوب استفاده نمایید. در قسمت دیوارها نیز از المان چوبی و طبیعی استفاده کیند تا حس طبیعت به محیط ببخشد.

برای تفکیک فضا بهتر است از پارتیشن اداری آلومینیومی و شیشه ای استفاده کنید چرا که همانطور که گفته شد، فلز در سبک روستیک کاربرد زیادی دارد. اگر رنگ پارتیشن اداری تیره باشد با سبک روستیک هماهنگی بیشتری خواهد داشت.

 

داشتن سبک روستیک و مدرن در کنار هم بدین معنی است که باید از اشیاء تزئینی شلوغ بپرهیزید و برای انتخاب رنگ نیز به سراغ رنگ های طبیعی و خنثی بروید. عناصر دکوری موجود در فضا باید تا حد امکان ساده و مینیمال باشند. اکسسوری‌های چوبی، فرش‌های پشمی و آویزهای دیواری جذاب، المان‌های مناسبی برای دکوراسیون داخلی اداری روستیک هستند.

 

 

 

تلفیق چوب و سنگ در کنار یکدیگر می تواند به زیبایی های طراحی دکوراسیون اداری بیفزاید. در بخش هایی از کفسازی می توان این متریال ها را به کار برد و یا مبلمان را با این متریال ها طراحی کرد و ساخت. میزهایی با صفحه چوبی و پایه های فلزی، کمدهای بایگانی با تلفیق چوب و طرح سنگ و ... از جمله مواردی هستند که می توان در فضای اداری استفاده نمود. 

توجه داشته باشید که فلزاتی که در هر قسمتی از دکوراسیون به کار می برید باید فلزات جلا نخورده و غیر براق باشد. سبک دکوراسیون روستیک براق و درخشان نیست. همه موارد در این سبک از طبیعت الهام گرفته و در نتیجه موارد براقی در آن دیده نمی‌شود. لوسترها و دکوراتیوها و حتی میزها نیز باید این قاعده را رعایت کنند.

 

 

 بیشتر بخوانید:

چگونه یک فضای کاری مینیمال بسازیم

طراحی دفتر کار به سبک کلاسیک

طراحی اتاق کنفرانس

فنگ شویی و افزایش بهره وری در محیط کار

طراحی دکوراسیون اداری به سبک اسکاندیناوی

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402