ایجاد Collaborative space به کمک پارتیشن اداری

1090  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 23 شهریور ماه 1401

فضای اداری مشترک به فضایی گفته می شود که در آن افراد میتوانند به گفت و گو های مفید کاری بپردازند و به دور از حواس پرتی سایر همکاران وظایف خود را با همکاری و تعامل بیشتر انجام دهند در این مقاله به راهکارهایی برای ایجاد این فضای کاربردی به کمک پارتیشن اداری میپردازیم

 

ایجاد Collaborative space به کمک پارتیشن اداری

 

آیا به دنبال ایجاد فضای کاری مشترک هستید که بتواند انگیزه و بهره وری نیروی کار شما را افزایش دهد؟ ما این ایده را به واقعیت تبدیل کرده ایم! چیدمان اداری مشارکتی طرحی است که نیازهای کارکنان برای گفت و گو و کار تیمی را برآورده می‌کند و فضایی را برای افراد به اشتراک می‌گذارد تا آزادانه ایده‌های خود را با یکدیگر درمیان بگذارند .

 

فضای کاری مشترک چیست؟

یک فضای کاری مشارکتی همانطور که از نامش پیداست فضایی در دفتر یا سازمان شما است که به منظور مشارکت بیشتر در کارهای تیمی و تشویق همکاری بین کارکنان ایجاد می شود. این نوع مکان‌ها با در نظر گرفتن پلان باز بودن فضا طراحی می‌شوند و فضای کف تا حد امکان دارای دیوارهای کمتری است. این الگوی مفهومی باز در دفاتر بزرگ جهانی بسیار محبوب است: غول های فناوری مانند گوگل محبوب ترین اجراکننده های آنها هستند

یک میز یا محل گفت و گو مشخص در دفتر ایجاد کنید تا افراد بتوانند نوآوری کنند، با دیگران گفتگو کنند و ایده ها را به اشتراک بگذارند. این به کارکنان تیم‌های مختلف اجازه می‌دهد تا مکالمه‌ای را ایجاد کنند که در غیر این صورت ممکن است در دفتر برگزار نشود به این ترتیب یک منطقه کار گروهی عملی ایجاد می شود. به کمک پارتیشن اداری شیشه ای میتوانید بخش کوچکی از فضای کاری را به این موضوع اختصاص داده و بدون بسته شدن محیط ، بخشی کاربردی به دفترکار اضافه کنید برای تشویق خلاقیت، میتوانید یک تخته وایت برد یا بخشی از پارتیشن اداری شیشه ای را به کار بگیرید که بتوان روی آن نوشت و به راحتی اطلاعات را پاک کرد

 

ایجاد focus zone با پارتیشن اداری مدرن

 

 

یکی از نگرانی هایی که در مورد دفاتر باز وجود دارد، نبود فضای خصوصی است که کارمندان بتوانند با تمرکز کامل کار کنند. شما مجبور نیستید یک اتاق مجزا بسازید یا یک پارتیشن اداری بلند برای محدود کردن فضا به کار بگیرید. یک  focus zone یا یک منطقه برای تمرکز کارکنان ایجاد کنید که در صورت نیاز به حریم خصوصی، کارمندان بتوانند به آنجا بروند، و جدا از مناطق کاری اختصاص داده شده برای تیم ها و اتاق کنفرانس کار کنند.

پارتیشن اداری ثابت فضایی خصوصی برای کارمندانی ایجاد میکند که وظایف انها نیاز به تمرکز دارد. پارتیشن‌ اداری مدرن از متریال شیشه‌ای می‌تواند فضای مورد نیاز این کارکنان را بدون احساس جدا بودن از بقیه نیروی کار فراهم اورد.

پارتیشن اداری میز میتواند حس حریم خصوصی را برای کارکنان ایجاد کند. آن ها میتوانند فضای خود را کنترل کنند و محیط را به گونه ای شخصی سازی کنند که افراد بتوانند راحت تر و سازنده تر در آن کار کنند.

 

 

اتاق جلسات با پارتیشن اداری آکوستیک

 

 

برخی از جلسات به دلیل مسائل حساس تجاری که در حال بحث هستند نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند. انجام این مکالمات در پشت پارتیشن اداری صوتی این اطمینان را می دهد که اطلاعات محرمانه باقی می ماند و جلسات به صورت حرفه ای با مشتریان برگزار شده و اتاق جلسات به محلی برای کار اصولی تبدیل می شوند.

پارتیشن‌ اداری اکوستیک به طور کامل سر و صدا را مسدود نمی‌کند و باعث کاهش صدای محیط می‌شوند و امکان برگزاری جلسات محرمانه در دفتر را فراهم می‌کنند.

 

پانل های آکوستیک را می توان به عنوان پارتیشن اداری فضای کار و میز، در دیوارها و سقف ها یا به عنوان جذابیت بصری اضافی در محیط نصب کرد. پانل های پارتیشن اداری آکوستیک بخش های کاربردی هستند که طراحی بصری و صوتی دفتر شما را بهبود می بخشند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

چگونه یک فضای اداری انعطاف پذیر داشته باشیم؟

طراحی فضای کار اشتراکی

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

ایجاد فضای خلاق و راحت در محیط کار

کاربرد پارتیشن اداری در دکوراسیون مینیمال

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402