دکوراسیون اداری آرامش بخش

921  تعداد بازدید  |  یکشنبه 20 شهریور ماه 1401

دکوراسیون اداری آرامش بخش


محل کار فضایی است که افراد بیشتر زمان خود را در طول روز در این محیط می گذرانند. هرچه طراحی دکوراسیون داخلی فضای کار اصولی تر باشد، کارکنان احساس بهتری در فضا خواهند داشت و در نتیجه بازدهی و راندمان مجموعه بالاتر خواهد رفت. برای داشتن یک چیدمان مناسب و کاربردی راه کارهای بسیاری وجود دارد که با رعایت این راهکار ها می توان یک دکوراسیون اداری منحصر بفرد خلق نمود. داشتن نورپردازی مناسب، مبلمان استاندارد، پالت رنگی متناسب با فعالیت سازمان، چیدمان درست فضاها به کمک پارتیشن اداری و ... همگی از اصولی هستند که باعث بوجود آمدن یک فضای کاری خوب خواهند بود. به جز تمام موارد ذکر شده می توان المان هایی به فضا افزود که منجر به ایجاد حس آرامش و آسایش در افراد خواهد شد.

آوردن طبیعت به محل کار یکی از کارهایی است که می توان برای خلق فضایی دلنشین انجام داد. برای داشتن یک معماری اداری سبز، از عناصری مانند گیاهان متنوع در محیط استفاده نمایید. گیاهان آپارتمانی بزرگ هم می توانند نقش تصفیه هوا را ایفا نمایند و در عین حال به محیط کار شما احساس آرامش و زیبایی بخشند. با وجود گیاهان در گوشه و کنار مجموعه، طبیعت را به محل کار بیاورید.

 

 

 

استفاده از المان های چوبی یکی دیگر از راهکارهای خوب برای طراحی دکوراسیون اداری سبز است. مهم نیست چه سبکی از معماری را برای طراحی دکوراسیون اداری خود در نظر گرفته اید. چوب در هر شرایط و سبکی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. میزهای چوبی با طرح های مدرن ، عناصر دکوری چوبی و کاربردی مانند رخت آویز ، میز عسلی چوبی و یا حتی پارتیشن اداری طرح چوب طبیعی می تواند برای رسیدن به نتیجه مورد نظر بسیار کارآمد باشند.

 

 

 

آب یکی از عناصر طبیعی است که بسیار حس آرامش و خوشایندی به افراد می بخشد. صدای آب می تواند ذهن را آرام کند و همچنین المانی زیبا در طرحی داخلی شما باشد. با استفاده از تکنولوژی های هوشمند می توانید در بخشی از ساختمان یک سازه ی آبی نصب نمایید تا به افراد این حس بودن در طبیعت را القا کنید. بدین صورت هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان احساس خوشایندی از حضور در مجموعه شما خواهد داشت و این آرامش تمرکز افراد را نیز افزایش می دهد.

به کار بردن رنگ های خنثی و ملایم میتواند در کنار تمامی عناصر ذکر شده دکوراسیون داخلی بهتری را خلق نماید. رنگ های خنثی مانند بژ، طوسی، سفید و ... عموما فضا را متعادل کرده و در کنار رنگ ها و یا المان های دیگر به خوبی در هماهنگی هستند. همچنین برای استفاده بیشتر از نور محیط نیز رنگ های مناسب تری محسوب می شوند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

5 راه ساده برای دلپذیر کردن محیط کاری

با این اقدامات کوچک فضای اداری خود را متحول کنید

زیبایی شناسی در محیط های کاری

طراحی اداری بیوفیلیک

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402