پارتیشن اداری شیشه ای رنگی

1480  تعداد بازدید  |  دوشنبه 31 مرداد ماه 1401

استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای در طراحی دفاتر مدرن روز به روز طرفداران بیشتری پیدا میکند پارتیشن اداری شیشه ای لزوما نباید بی رنگ باشد میتوانید برای ایجاد تنوع در دکوراسیون اداری از انواع پارتیشن شیشه ای رنگی استفاده کنید.

پارتیشن اداری شیشه ای رنگی


پارتیشن ها یکی از عناصر معماری هستند که کاربرد زیادی در طراحی دکوراسیون اداری و محیط کار دارند. پارتیشن اداری عموما برای تفکیک فضا به کار می رود و انواع مختلفی دارد. جداکننده های شیشه ای یکی از این انواع هستند که به صورت تک جداره و یا دو جداره کار می شوند. پارتیشن های شیشه ای رنگی می توانند تنوع خوبی به فضا بدهند و رنگ را به محیط بیاورند.

اغلب افراد تصورشان از پارتیشن های شیشه ای ، دیوارهای شیشه ای به رنگ شفاف می باشد تا تمامی محیط قابل رویت باشد. اما باید عنوان کرد که الزاما پارتیشن اداری شیشه ای شفاف نیست و می توان از انواعشیشه های رنگی ، مات و یا شیشه لاکوبل برای ساخت آن ها استفاده کرد.

 

 

 

 

لاکوبل نوعی شیشه صاف است که یک طرف آن با رنگ پوشانده شده است. در واقع به شیشه های پشت رنگی اصطلاحا لاکوبل می گویند. این شیشه ها ظاهر منحصر به فردی داشته و براق هستند و به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان شیشه های دکوراتیو و تزئینی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه لاکوبل تنوع رنگی بالایی دارد و در 25 رنگ مختلف به بازار عرضه شده است. این شیشه ها دارای دو نوع شیشه پشت رنگی مات و شیشه پشت رنگی براقی که نور را از خود عبور می دهد، است. ضخامت این شیشه ها بین 4 تا 20 میلی متر متغیر است. این شیشه ها می توانند از جنس شیشه سکوریت  باشند، دارای تنوع رنگی بالایی هستند و دچار خط و خش نمی شوند و به بزرگتر نشان دادن فضا کمک می کنند

 

 

 

استفاده از شیشه ها به عنوان جداکننده در فضا با توجه به رنگ سازمانی هر شرکت می تواند دکوراسیون داخلی را منحصر بفرد نماید. همچنین می توانید با استفاده از این پارتیشن اداری رنگی تعاریف فضا را عوض کنید . کاربری مشخصی برای هر یک از بخش های مختلف محیط کارتان در نظر بگیرید. این نوع از طراحی دکوراسیون داخلی برای مشاغلی مناسب است که چندان رسمی و یا دولتی نباشند و حال و هوای مدرن و کارآفرین دارند.

یکی دیگر از شیشه هایی که در پارتیشن اداری از آن استفاده می شود، شیشه لمینیت است شیشه لمینت از دو یا چند لایه شیشه رنگی تشکیل شده است که توسط لایه ی pvb به هم متصل شده اند . این نوع شیشه از مقاومت بالایی برخوردار است و استحکام بالایی در برابر ضربه  و فشار دارد

 

 

 

می توان این شیشه ها را یا به صورت فریم لس و بدون قاب به کار ببرد و یا برای آن ها قاب های فلزی در نظر گرفت. ترکیب شیشه ها با قاب آلومینیومی ، ترکیبی مدرن و شیک است که جلوه ای منحصر بفرد به فضا می بخشد.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

انواع شیشه در پارتیشن اداری

سبک کریتال در طراحی اداری چیست؟

نحوه استفاده از پارتیشن اداری برای ایجاد یک دفتر خانگی

پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه

طراحی فضای کار اشتراکی

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402