اهمیت استفاده از پارتیشن اداری در طراحی دکوراسیون داخلی

867  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 26 مرداد ماه 1401

اهمیت استفاده از پارتیشن اداری در طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی یک فضای اداری امری بسیار مهم است چرا که یک چیدمان مناسب و درست می تواند تاثیر مستقیم بر بازدهی کاری سازمان داشته باشد. بنابراین باید برای طراحی داخلی فضای مورد نظر وقت کافی بگذارید. یکی از اقدامات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی ، تفکیک درست فضاهاست. برای جداسازی و تعریف چند فضای متعدد در یک محیط بهترین گزینه استفاده از پارتیشن اداری است. پارتیشن ها انوع مختلفی دارند که با توجه به هوع کاربری پروژه و سبک طراحی می توان یکی از این مدل ها را انتخاب نمود.

 

احساسی شبیه به دفاتر باز( open office)

در حالی که دفاتر باز برای همکاری عالی هستند؛ یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف آنها این است که کارکنان در آن چیزی به نام حریم خصوصی ندارند.پارتیشن اداری می‌تواند این مشکل را با ارائه یک حریم خصوصی گروهی، زمانی که نیاز به بحث در مورد مسائل مهم است حل کند. شیشه‌های مات یا رنگی می‌توانند به حفظ حریم خصوصی آنها حتی بیشتر کمک کنند. در حالی که به طور کلی ظاهری منحصر به فرد و زیبا به دفتر شما می‌دهند. اداری به کارکنان کمک می‌کند که در عین اینکه یک تیم محسوب می‌شوند، همچنین می‌توانند دارای محیط‌های جداگانه و خاص خود باشند.

روشنایی محیط

نور در معماری یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار محسوب می شود. هرچه نور در فضا بهتر باشد ، نتیجه کار نیز بهتر خواهد بود چرا که کارکنان کمتر دچار خستگی می شوند. پارتیشن های شیشه ای و یا ترکیبی که در آن ها شیشه به کار رفته است، نور طبیعی را به خوبی در محیط تقسیم می کنند. همچنین شفافیت را به خوبی در فضا حفظ می نمایند.

عایق صوتی

پارتیشن های اداری علاوه بر روش نصب و جا به جایی ساده و سریعی که دارند، می توانند بسیار عایق صدا باشند. در واقع نوعی از پارتیشن اداری خاص در بازار موجود است که بسیار عایق صدا بوده و می توانند یک فضای کاملا شخصی و خصوصی را برای کارمندان و کارکنان شما به ارمغان بیاورند. این نوع از پارتیشن ها به خصوص برای ساخت اتاق های ملاقات، اتاق های کنفرانس و همچنین جلسات مناسب بوده و می توانند جلوی هر گونه صدای اضافی احتمالی، که ممکن است برای یک فضای آرام کاری مناسب نباشند، را بگیرند.

ایجاد نمای مدرن

اگر به دنبال ایجاد نمایی مدرن در محیط کار خود هستید ، بهتر است برای تفکیک فضاها از پارتیشن اداری استفاده نمایید. پارتیشن های آلومینیومی و شیشه ای جلوه ای بسیار مدرن به محیط کار شما می بخشند. ترکیب شیشه و آلومینیوم همیشه یکی از گزینه های مناسب برای ایجاد فضاهای اداری مدرن است.

 

قابلیت تغییر در فضا

پارتیشن بندی به شما این امکان را می دهد تا در مواقع لزوم و  در صورت نیاز، فضاها را جا به جا کنید و فضایتان را تغییر دهید. جابه جایی پارتیشن اداری ساده و در کمترین زمان ممکن اماکن پذیر است.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری ترکیبی

پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره

پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه

طراحی فضای کار اشتراکی

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402